Урок читання. 2 клас. О.Олесь. " Микита Кожум'яка"

Про матеріал
Конспект урокучитання у 2 класі за науково-педагогічним проектом "Інтелект України"
Перегляд файлу

ЧИТАННЯ. 2 КЛАС

За науково-педагогічним проектом « Інтелект України»

ЧАСТИНА 5, УРОК 1

Тема. Олександр Олесь. П’єса-казка « Микита Кожум’яка»

Мета: формувати навичку раціонального читання, виробляти вміння читати цілими словами, використовуючи прийом стеження; вдосконалювати знання про чарівний світ казки; розвивати пам'ять, увагу, зв’язне мовлення, вміння працювати з текстом; виховувати почуття взаємодопомоги , пошани та бережного ставлення до української мови та України .

Обладнання. Аудіо та відео матеріали, ілюстрації до казки, портрет українського поета, драматурга О. Олеся.

Зміст уроку

1.Організаційний момент. Налаштування на урок. Створення ситуації успіху.

Девіз уроку:

Слухати уважно!

Читати виразно!

Працювати старанно!

- Я  очікую від вас плідної праці. Сподіваюсь, що ви будете активними, старанними , уважними .

1.1 Пісенька « Вчать у школі»

2. Оголошення теми, завдань уроку. На уроці ми помандруємо до чарівного світу української  казки, познайомимося з її автором.

2.1.Формування навичок читання. Читання за диктором та стеження.

2.2. Знайомство із життєвим і творчим шляхом письменника, драматурга О. Олеся.

2.3. Робота над чистомовкою. Гра « Черепаха, Сорока»

Вправа 3

3.1 Робота з Тлумачним словником.

3.2. Читання слів. Відтворення з пам’яті.

Вправа 4

4.1.Вправляння у швидкому темпі читання. Гра « Черепаха, Сорока»

 

Вправа 5.

Хвилинка здоров’я. Вправа для покращення зору. Гра « Оченята роблять вправу».

 Вправа 6

6. 1. Робота над змістом п’єси-казки О. Олеся « Микита Кожум’яка». Читання за диктором.

6.2. Фізкультхвилинка.  Пісня «Казочка»

Вправа 7. Виконай завдання Питайлика.

7.1. Віднови послідовність подій в уривку.

7.2. Перекажи уривок за складеним планом.

7.3. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті та підкресли речення про побачене.

7.4. Придумай заголовок до уривку мультфільму.

7.5. Озвуч мультфільм.

7.6. Виконай тестові завдання по змісту п’єси.

7.7. Гра « Я – автор». Напиши, що найбільше тебе вразило у казці.

Вправа 8.

8.1. Гра « Я – актор». Читання п’єси за ролями.

8.2. Робота за малюнком.

Переходимо на казкову сторінку.

- Які персонажі зображені на малюнку?

- З якої казки?

- Хто автор?

9. Підсумок уроку.

9.1. Доповни речення .

Ми вивчали ….

Тепер я вмію …..

Тепер я знаю….

Мені було цікаво ……

9.2. Пісня « Лише у нас на Україні »


 

docx
Додано
26 січня 2019
Переглядів
1650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку