Авторська розробка з використанням методів кейсів, що дає змогу учням використовувати отримані теоретичні знання на практиці, наблизити навчання і життєві ситуації.
Тема. Наталя забіла «У дитячому театрі»
Мета. Навчити виразно читати вірш Наталі Забілої «У дитячому театрі», розвивати вміння виразно читати вірші, розвивати зв’язне мовлення молодших школярів, збагачувати словниковий запас слів, виховувати культуру поведінки в театрі.
Обладнання: екран для демонстрації презентації, конверти з кейсами.
Хід уроку.
І. Організація класу до уроку.
Продзвенів дзвінок.
Ми розпочинаємо наш урок.
Допитливі в класі діти
Про все хочуть знати на світі.
ІІ. Розминка.
Ой був собі коточок,
Украв собі клубочок –
Та й сховався в куточок.
Че-че-че, Че-че-че – Бабуся калачі пече.
Ча-ча-ча,Ча-ча-ча –Дай, бабусю, калача.
Чі-чі-чі, Чі-чі-чі – Їж, будь ласка, калачі.
ІІІ. Перевірка домашнього завдання.
ІV. Наталя забіла «У дитячому театрі»
1 варіант. Петрик з друзями дивляться виставу. Але тут у його кишені дзвенить телефон. Що робити хлопчику?
2 варіант. Оленка прийшла на виставу до лялькового театру з мамою. Але дівчинка не встигла пообідати. А в маминій сумці лежить дуже смачна булочка. Вона так пахне! Чи можна дістати булочку Оленці та з’їсти її?
3 варіант. Клас прийшов на перегляд вистави. Місце Олега в середині ряду. До початку вистави ще 10 хвилин. Чи може хлопчик вийти? Як це зробити?
4 варіант. Закінчилась вистава. Як тільки завіса опустилась, всі глядачі кинулись мерщій до виходу. Чи правильно вчинили вони?
Тло – задній план картини, малюнка, який підкреслює, виділяє основне зображення.
Помисли – думка, що супроводжується певним наміром.
Тло путь
Зала згасло
Сцена кожен
Завіса хоробрий
Глядачі відкритими
Відкриті серця, поринули указку, дія розгортається, життя розквітло. Група.
Чуття – здобуття
Серцями – морями
Слід – плід
Путі – жітті
V. Домашнє завдання, підсумок уроку.