30 вересня о 18:00Вебінар: Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Урок читання 3 клас "Наталя забіла «У дитячому театрі»"

Про матеріал

Авторська розробка з використанням методів кейсів, що дає змогу учням використовувати отримані теоретичні знання на практиці, наблизити навчання і життєві ситуації.

Перегляд файлу

Тема. Наталя забіла «У дитячому театрі»

Мета. Навчити виразно читати вірш Наталі Забілої «У дитячому театрі», розвивати вміння виразно читати вірші, розвивати зв’язне мовлення молодших школярів, збагачувати словниковий запас слів, виховувати культуру поведінки в театрі.

Обладнання: екран для демонстрації презентації, конверти з кейсами.

Хід уроку.

І. Організація класу до уроку.

Продзвенів дзвінок.
Ми розпочинаємо наш урок.
Допитливі в класі діти
Про все хочуть знати на світі.

ІІ. Розминка.

  1. Мовленнєва.
  2. Робота над скоромовкою.

Ой був собі коточок,
Украв собі клубочок – 
Та й сховався в куточок.

  1. Чистомовка.

Че-че-че, Че-че-че – Бабуся калачі пече.

Ча-ча-ча,Ча-ча-ча –Дай, бабусю, калача.

Чі-чі-чі, Чі-чі-чі –  Їж, будь ласка, калачі.

ІІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІV. Наталя забіла «У дитячому театрі»

  1. Повідомлення теми і мети урока.
  2. Словникова робота.
  • А чи були ви в театрі? В якому? Що таке театр?
  •                     Театр - вид сценічного мистецтва, що відображає життя в сценічній дії, яку виконують актори перед глядачами, а також установа, що здійснює сценічні вистави певним колективом артистів і приміщення, будинок, у якому відбуваються вистави.
  •                     Чи є у місті Житомирі дитячий театр? Як він називається?
  1. Інтеграція. Основи здоров’я. Кейси.

1 варіант. Петрик з друзями дивляться виставу. Але тут у його кишені дзвенить телефон. Що робити хлопчику?

2 варіант. Оленка прийшла на виставу до лялькового театру з мамою. Але дівчинка не встигла пообідати. А в маминій сумці лежить дуже смачна булочка. Вона так пахне! Чи можна дістати булочку Оленці та з’їсти її?

3 варіант. Клас прийшов на перегляд вистави. Місце Олега в середині ряду. До початку вистави ще 10 хвилин. Чи може хлопчик вийти? Як це зробити?

4 варіант. Закінчилась вистава. Як тільки завіса опустилась, всі глядачі кинулись мерщій до виходу. Чи правильно вчинили вони?

 

  1. Первинне ознайомлення з текстом. Читання вчителя.
  2. – Про що вірш?
  3. Фізкультхилинка.
  4. Словникова робота.

Тло – задній план картини, малюнка, який підкреслює, виділяє основне зображення.

Помисли – думка, що супроводжується певним наміром.

  1. Читання слів пара

Тло             путь

Зала           згасло

Сцена        кожен

Завіса    хоробрий

Глядачі  відкритими

  1. Читання учнями напівголоса.
  2. Зарядка для очей
  3. Читання частинами вголос. Підбір інтонації.
  4. Аналіз вірша.
  5. В яких рядках сказано про захоплення дітей виставою? Прочитайте їх.
  6. Поясніть вирази:

Відкриті серця, поринули  указку, дія розгортається, життя розквітло. Група.

  1. Добери риму:

Чуття – здобуття

Серцями – морями

Слід – плід

Путі – жітті

V. Домашнє завдання, підсумок уроку.

docx
Додано
17 січня 2018
Переглядів
2364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку