Урок читання в 3 класі "Ми в театрі"

Про матеріал

Використання інформаційних технологій.

Сьогодні початкова школа повинна стати першим досвідом дитини в освітній системі - місцем проби своїх освітніх сил. На цьому етапі важливо розвинути активність, самостійність, зберегти пізнавальну активність і створити умови для гармонійного входження дитини в освітній світ, підтримати його здоров'я та емоційне благополуччя. Саме ці якості учнів і розвиваються з впровадженням ІКТ в освітній процес.Все це дозволяє при більш низьких тимчасових витратах отримати більш високий результат в навчанні дітей:

- застосування ІКТ на уроках підсилює позитивну мотивацію навчання, активізує пізнавальну діяльність учнів;
- використання ІКТ дозволяє проводити уроки на високому естетичному та емоційному рівні; забезпечує наочність, залучення великої кількості дидактичного матеріалу;

- підвищується обсяг виконуваної роботи на уроці в 1,5-2 рази; забезпечується високий ступінь диференціації навчання.

- розширюється можливість самостійної діяльності;

- забезпечується доступ до різних довідкових систем, електронних бібліотек, інших інформаційних ресурсів.

Перегляд файлу

Урок читання в 3 класі

Тема « Ми в театрі»

Матеріал до уроку :  Наталя Забіла « У дитячому театрі »

Мета уроку : вдосконалювати навички свідомого  виразного читання віршованих творів ;формувати вміння  працювати над текстом , аналізувати його зміст ;  розвивати зв’язне мовлення учнів ; збагачувати словниковий запас ;  виховувати культуру поведінки в театрі . 

 Обладнання : , підручник , комп’ютер , ІКТ.

Хід уроку

І . Організація класу .

Всі почули ви дзвінок

На улюблений урок .

Кожен з вас приготувався ,

На перерві постарався !

Ви  - найкращі !  ( Ми найкращі ! )

Ви – активні !  ( Ми – активні !)

Ви – розумні ! (Ми – розумні !)

Ви винахідливі ! (Ми винахідливі !)

Зараз   сядуть всі дівчатка ,

А за ними і хлоп’ятка .

Ласкавинки посилаймо ,

Працювати починаймо !

ІІ. Актуалізація опорних знань .

1.Розчитування ( за складовою таблицею ) (роздати папки) ПРО ПРИ ПРА ПРЕ ПРУ …

2. Звуко - наслідувальні  вправи  для розвитку дихання .

а.) Робота над скоромовкою

Гучний голос глухар має,голосисто він співає. Голосний свій спів не слуха , бо глухий , не має вуха !

Грізно гримить у гаї , горобці зібрались в гаї . Глухар змок , голівку чуха : «Гарний дощ ! Помию вуха ! »

б.) Робота над чистомовкою

Ок- ок -ок- тихо падає сніжок .

Ло – ло -ло – все подвір’я замело .

Ам –ам-ам- їсти нічого пташкам .

Мо – мо-мо-ми їм крихіток дамо .

Ки – ки-ки- будуть рад всі пташки .

в.) Гра « незвичайні перетворення »

- Виконайте дії та прочитайте  слова .

Зір + а – іра +ай + чин – ин +еня . … ( зайченя)

Дар – ар + ів +чис – с + на …  ( дівчина )

Рус +і – ома + шке – е + а … ( ромашка)

3. РЗМ  ( за  схемою - опорою) 

Наш клас дружний , працьовитий . На уроках літературного читання  ми читаємо багато цікавих творів для дітей . Зараз ми вивчаємо розділ «Літературні казки  і п’єси - казки ». У цьому розділі ми прочитали оповідання Вадима Скомаровського « Чому в морі вода солона», Всеволода Нестайка «Суд у цирку», Олександра Олеся « Бабусина пригода».

-Як треба  розповідати ? (монолог , відповідь учня на уроці )

 

-Саме так ми повинні  навчатися висловлювати свою думку  у процесі  монологічних висловлювань , щоб  бути зрозумілим  один одному , порозумітися , знайти спільну мову .

ІІІ. Перевірка домашнього завдання .  ( на партах в учнів  лежать « читацькі характеристики», учні готуються дати словесну оцінку відповідям учнів і порівняти з попередніми успіхами учня).

-Яким було домашнє завдання?  ( Виразне читання оповідання  учнями за ролями .)

Читацькі

характеристики

Аналітико-комунікативні характеристики

Спосіб читання

(по складах, плавно, цілими словами)

Правильність

(наявність чи відсутність помилок)

Виразність

(інтонування, передача голосом свого ставлення)

Послідовно

(зв’язний текст)

Правильно

(розкриває зміст, добирає точні слова)

Цікаво

(вживає образні вирази)

 

Вчитель робить підсумок перевірки д/з. ( Можна запропонувати  конкурс на власний варіант закінчення п’єси – казки «Бабусина пригода»).

Фіз. хвилинка  : звучить пісня «Танец маленьких утят».

IV. Передбачення учнями теми уроку .

1.Вправа «Мікрофон»

- Чи доводилось вам бувати у театрі ? Розкажіть про свої враження .

- Чим є для нас театр ?

- Якось непомітно , але впевнено  і назавжди  увійшов  у наше життя театр . Можливо хтось скаже , що в добу інтернету  театром нас не здивуєш . Але …

І  тільки відкривається завіса

Як озивається схвильовано душа ,

Театр для тих , у кого серце

Де поєдналися і радість і  журба !

- Для мене світ -  це теж театр , а всі люди – актори .Тут кожному  написаний свій вихід. А що для вас – театр ?

- У нас сьогодні теж був свій театр , свої актори . Спасибі вам щире артисти за ваші образи і пісні ! А які  головні правила поводження в театрі ? Давайте їх ще раз пригадаємо .

Театральні  спектаклі починаються  в  точно  призначений час і тому  треба  вчасно  приходити  і займати місця . Щоб краще бачити  з далеких місць сцену і артистів , беруть театральний бінокль , але він  не потрібен для того , щоб розглядати публіку .  На концерт бінокль не беруть .  На знак схвалення  артистам аплодують . Після закінчення  музичного твору  ви можете  виражати своє замилування оплесками . Не йдіть з  театру до кінця  вистави .  Не кидайтесь  до дверей  відразу  після того , як  опустилася завіса . Артисти , як  правило , виходять ще раз  на авансцену прощатися з  публікою , яка , аплодуючи  , віддячує  їм за гру .  Перед входом до зали  відвідувачі   здають у гардероб  пальта й капелюхи . Після закінчення  вистави слід  почекати своєї черги  та не штовхатися .

-Сьогодні ми  опрацьовуємо  вірш Наталі Забіли  « У дитячому театрі».

-Тож ,  хто бере  участь у нашому діалозі з літературними героями ?  ( автор Н. Забіла та її вірш «У дитячому театрі»). ( ст90-91).

3.Передбачення  змісту  тексту за заголовком .

-Прочитайте заголовок  до твору , який ми будемо читати і передбачте , про що може йти мова в тексті ?  Починайте свою відповідь  словами   «Я вважаю… », « На мою думку …», ( діти висловлюють своє припущення ).

V. Постановка цілей і задач уроку .

1.Самопостановка завдань .

- Якою б ви хотіли , щоб була на уроці ваша вчителька ? 

-Як будете працювати ви ?

-Я пропоную вам  для цього використати одну з букв  П,Л,А,Н ,  і відповісти   на запитання одним словом, яке починається з цієї букви  .

-Тож , дайте відповідь  на питання « Яким я хочу бачити себе на цьому уроці?»(відповіді учнів)

-Наші бажання співпали . І я б хотіла , щоб були такими .

2. Планування роботи

-Щоб добре  працювати , роботу треба спланувати .  Я пропоную працювати за таким  планом .

 

 

-Чи не потребує план колекції ?

-Потребує.

-Знайоиство з автором допоможе зрозуміт текст , зробити висновки . Тому  треба поставити на початок , потім прочитати текст івже потім  виконати інші завдання .

3.Визначення учнями мети уроку

 

 

VI. Сприймання  нового матеріалу

Знайомство з автором .

VIІ.Підготовка до сприймання  змісту твору .

-Перед ознайомленням  з текстом  варто , на мій погляд , пояснити значення  наступних слів :

 

1.Виразне читання вчителем .

-Чи знайомі вам почуття глядачів театру , про які йдеться у вірші ?

-У яких словах  вірша  найвиразніше сказано  про захоплення  дітей  виставою ?

VIII.Фізвилинка . : звучить пісня «Если весело живется , делай так …»

 

-Тож сідайте малята , знов продовжим працювати .

IX. Робота над усвідомленням  змісту тексту.

1.Перше читання твору учнями . (ст.. 90-91)

 -Яку інтонацію  підказують розділові знаки ? (радісна ,сумна  , )

- Визначіть рядки , де читання  потребує  підвищення голосу ?

- Після яких слів  слід зробити найдовшу паузу ?

- Яке перше враження  у вас виникли  після прочитаного ?  ( На мою думку … )

 - Що вас вразило?  Можливо здивувало ?  чи сподобалось ?  Висловіть свою думку ?

 

2. Постановка проблемного питання .

-А я не можу  , діти , збагнути , …  (    про що  пріють глядачі )?

- А про що ви мрієте ?

- Давайте поміркуємо . Як ви думаєте , для чого потрібен  театр ? Чи взагалі він потрібен ? Чи хотіли б ви стати акторами ?

3. Поясніть вислів :  

Відкриті серця   -   (  прямі ,щирі , відверті    у стосунках  з людьми . )-  сповнені  доброзичливості .

Поринути у казку -   зосередитись на казці .

Дія розгортається -  розвиток подій .

Життя розквітло -  стало краще жити .

В якому значенні вони вжиті , в прямому чи переносному ?

4.Гра  «Знайди порівняння »

Життя – мов   … ( казка )

Дія розгортається , як … ( злива )

Зрости  і  стати , як оці … ( герої )

5. Створимо сенкан   про слово   ТЕАТР .

 

http://svitppt.com.ua/images/29/28722/960/img6.jpg

 

1.Театр

2.Цікавий , захоплюючий .

3. Запрошує , захоплює , зацікавлює .

4. Я люблю відвідувати театр .

5. Дивина .

X.Підсумок уроку

1.- Сьогодні  на уроці я вчився …

Я дізнався …

2. Рефлексія

- Що найбільше   сподобалось на  уроці ?

- Кому ми скажемо  «спасибі»?

- Яка інформація   була найбільш цінною ?

XI. Домашнє завдання .

Використовуючи слова ,  які виділені в підручнику  на стор 91 , розказати про своє відвідування  театру  , яке було чи буде .

 

 

docx
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
1700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку