Тема : Текст. 3 клас
1. Зміст навчання.
* Розпізнавати текст за основними ознаками
*Визначати тему і мету тексту.
* Визначати частини тексту
*Будувати тексти різних типів
* Складати план тексту
2. Характеристика результатів навчання.
Характеристика результатів навчання |
|
1 |
Визначає фактичний зміст, тему, думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки прочитаного, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання.
|
2 |
Володіє повноцінною навичкою читання мовчки.
|
3 |
Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки
|
4 |
Переказує усно і письмово прочитаний твір з дотриманням логіки викладу та творчим доповненням.
|
5 |
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах. Володіє монологічною та діалогічною формами мовлення.
|
6 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм перевіряє і редагує написане |
7 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.
|
3. Характеристика результатів навчання з Типової Програми
1. Визначає фактичний зміст, тему, думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки прочитаного, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання.
2. Володіє повноцінною навичкою читання мовчки.
- Самостійно розуміє фактичний зміст тексту.
3. Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки
4. Переказує усно і письмово прочитаний твір з дотриманням логіки викладу та творчим доповненням.
5. Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах. Володіє монологічною та діалогічною формами мовлення.
6. Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм перевіряє і редагує написане
- дотримується загальних правил письма
- дотримується пропорцій висоти ,ширини, нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків у зошиті в одну лінію.
- безвідривно поєднує елементи букв та букви між собою.
- оформлює охайно письмову рботу в зошиті в одну лінію.
- дотримується абзаців,полів.
- записує слова в колонку.
- знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки.
7. Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.
- визначає в тексті зачин, основну частину і кінцівку.
- розпізнає текст-опис, розповідь, міркування,есе.
- визначає тему та мету тексту
- добирає заголовок відповідно до теми тексту
- дотримується абзаців воформленні тектів на письмі
Діагностувальна робота.
1.Вибери правильне твердження.розпізнавання
Текст – це … . ○ кілька абзаців;
○ об’єднані за змістом речення;
○ окремі речення.
2. Доповни речення. продуктивно-творчий
Основна думка тексту – це
3 . Текст складається з ... ○ абзаців;розпізнавання
○ речень;
○ зачину, основної частини, кінцівки.
4. Установи відповідність, з’єднавши стрілочками типи текстів з визначенням репродуктивний
Розповідь текст, в якому описано предмет
Опис текст, в якому щось доводять, пояснюють
Міркування текст, який повідомляє про якісь події
5. Прочитай текст. Який з поданих заголовків є найбільш вдалим для цього тексту?репродуктивним
Біля села ставок. У ньому дорослі ловлять рибу. Часто у ставку купаються діти. Там плавають гуси, качки.
○ На річці; ○ Рибка; ○ Наш ставок.
6. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст. продуктивний
__ Навесні діти відпустили зайченя на волю.
__ Спочатку воно всіх боялося і ховалося під шафу.
__ Вони годували його морквою і капустою.
__ Восени я приніс у школу зайченя.
__ Потім зайченя звикло до дітей.
7. Прочитай уривок з тексту. Яка це частина тексту?розпізнавання
Жив собі у лісі дятлик із сім’єю. І були в нього два синочки. Кожного дня тато вчив їх, як дерева лікувати.
○ зачин; ○ основна частина; ○ кінцівка.
8. Прочитай. Виправ помилки, пов’язані з багаторазовим повторенням одного слова. Запиши відредагований текст.продуктивно-творчий
Синичка
Узимку прилетіла синичка до вікна. Синичка змерзла і шукала затишку. Оленка відчинила синичці кватирку. Синичка влетіла в хату. Дівчинка нагодувала синичку.
Оцінювання рівня результатів навчання.
Характеристика результатів навчання |
№ завдання |
Рівень навчальної діяльності |
Рівень результатів навчання |
|
1 |
Визначає фактичний зміст, тему, думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки прочитаного, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання. |
|
|
П,С,Д,В |
2 |
Володіє повноцінною навичкою читання мовчки. |
8,7,5 |
Продуктивно-творчий, розпізнання, репродуктивний |
П,С,Д,В |
3 |
Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки |
|
|
П,С,Д,В |
4 |
Переказує усно і письмово прочитаний твір з дотриманням логіки викладу та творчим доповненням. |
|
|
|
5 |
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах. Володіє монологічною та діалогічною формами мовлення.
|
|
|
П,С,Д,В |
6 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм перевіряє і редагує написане |
2,5,6,8 |
Розпізнання продуктивний продуктивно-творчий |
П,С,Д,В |
7 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.
|
1,2,3,4,5,6,7 |
Розпізнання продуктивно- творчий розпізнання репродуктивний
|
П,С,Д,В |
Рефлексивна таблиця очікуваних результатів
Знатиму |
Тему та мету. Ознаки тексту |
Типи текстів |
Частини тексту |
Умітиму |
Визначати типи текстів, добирати заголовки Визначати тему і мету тексту. |
Ділити текст на абзаци |
Складати план до тексту Застосовуватиму набуті знання під час вирішення життєвих ситуацій
|