Урок "Діагностична робота. Текст"

Про матеріал
в роботі описується приклад оформлення і складання діагностичної роботи і формувальне оцінювання цієї рботи. Коротко описано зміст навчання. Результати навчання. сама робота і оцінювання результатів роботи.
Перегляд файлу

Тема : Текст. 3 клас

 

1. Зміст навчання.

* Розпізнавати текст за основними ознаками

*Визначати тему і мету тексту.

* Визначати частини тексту

*Будувати тексти різних типів

* Складати план тексту

2. Характеристика результатів навчання.

 

Характеристика результатів навчання

1

Визначає фактичний зміст, тему, думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки прочитаного, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання.

 

 

2

Володіє повноцінною навичкою читання мовчки.

 

3

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

4

Переказує усно і письмово прочитаний твір з дотриманням логіки викладу та творчим доповненням.

 

5

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах. Володіє монологічною та діалогічною формами мовлення.

 

6

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм перевіряє і редагує написане

7

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.

 

3. Характеристика результатів навчання з Типової Програми

 

1. Визначає фактичний зміст, тему, думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки прочитаного, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання.

2. Володіє повноцінною навичкою читання мовчки.

- Самостійно розуміє фактичний зміст тексту.

3. Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

4. Переказує усно і письмово прочитаний твір з дотриманням логіки викладу та творчим доповненням.

5. Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах. Володіє монологічною та діалогічною формами мовлення.

6. Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм перевіряє і редагує написане

- дотримується загальних правил письма

- дотримується пропорцій висоти ,ширини, нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків у зошиті в одну лінію.

- безвідривно поєднує елементи букв та букви між собою.

- оформлює охайно письмову рботу в зошиті в одну лінію.

- дотримується абзаців,полів.

- записує слова в колонку.

- знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки.

 

7. Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.

- визначає в тексті зачин, основну частину і кінцівку.

- розпізнає текст-опис, розповідь, міркування,есе.

- визначає тему та мету тексту

- добирає заголовок відповідно до теми тексту

- дотримується абзаців воформленні тектів на письмі

 

Діагностувальна робота.

 

1.Вибери  правильне твердження.розпізнавання

Текст – це …  .         ○ кілька абзаців;

○ об’єднані за змістом речення;

○ окремі речення.

2. Доповни речення.  продуктивно-творчий

Основна думка тексту – це

3 . Текст складається з ... ○ абзаців;розпізнавання

                                                           ○ речень;

                                                            ○ зачину, основної частини, кінцівки.

4. Установи відповідність, з’єднавши стрілочками типи текстів з визначенням репродуктивний

Розповідь                 текст, в якому описано предмет

Опис                         текст, в якому щось доводять, пояснюють

            Міркування            текст, який повідомляє про якісь події

5. Прочитай текст. Який з поданих заголовків є найбільш вдалим для цього тексту?репродуктивним

Біля села ставок. У ньому дорослі ловлять рибу. Часто у ставку купаються діти. Там плавають гуси, качки.

    ○ На річці;                                   ○ Рибка;                                  ○ Наш ставок.

6. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст. продуктивний

                       __ Навесні діти відпустили зайченя на волю.

                       __ Спочатку воно всіх боялося і ховалося під шафу.

                       __ Вони годували його морквою і капустою.

                      __ Восени я приніс у школу зайченя.

                     __ Потім зайченя звикло до дітей.

7. Прочитай уривок з тексту. Яка це частина тексту?розпізнавання

    Жив собі у лісі дятлик із сім’єю. І були в нього два синочки. Кожного дня тато вчив їх, як дерева лікувати.

    ○ зачин;               ○ основна частина;                          ○ кінцівка.

8. Прочитай. Виправ помилки, пов’язані з багаторазовим повторенням одного слова. Запиши відредагований текст.продуктивно-творчий

Синичка

     Узимку прилетіла синичка до вікна. Синичка змерзла і шукала затишку. Оленка відчинила синичці кватирку. Синичка влетіла в хату. Дівчинка нагодувала синичку.

 

Оцінювання рівня результатів навчання.

Характеристика результатів навчання

№ завдання

Рівень навчальної діяльності

Рівень результатів навчання

1

Визначає фактичний зміст, тему, думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки прочитаного, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання.

 

 

П,С,Д,В

2

Володіє повноцінною навичкою читання мовчки.

8,7,5

Продуктивно-творчий, розпізнання, репродуктивний

П,С,Д,В

3

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

 

П,С,Д,В

4

Переказує усно і письмово прочитаний твір з дотриманням логіки викладу та творчим доповненням.

 

 

 

5

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах. Володіє монологічною та діалогічною формами мовлення.

 

 

 

П,С,Д,В

6

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм перевіряє і редагує написане

2,5,6,8

Розпізнання

продуктивний

продуктивно-творчий

П,С,Д,В

7

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.

 

1,2,3,4,5,6,7

Розпізнання

продуктивно- творчий

розпізнання

репродуктивний

 

П,С,Д,В

Рефлексивна таблиця очікуваних результатів

 

Знатиму

Тему  та мету. Ознаки тексту

Типи текстів

Частини тексту

Умітиму

Визначати типи текстів, добирати заголовки

Визначати тему і мету тексту.

Ділити текст на абзаци

Складати план до тексту

Застосовуватиму

набуті знання під час вирішення життєвих ситуацій

 

 

 

docx
Додано
7 лютого 2022
Переглядів
3478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку