Урок. "Діагностувальна робота №3. Робота з мовними одиницями. "Іменник"".

Про матеріал

Діагностувальна робота з української мови для учнів 3 класу НУШ з теми "Іменник". В цій роботі підібрані завдання для перевірки компетентності з даної теми.

Перегляд файлу

Українська мова

3 клас  (НУШ)

І семестр

Тема: Діагностувальна робота №3

Робота з мовними одиницями.

 «Іменник».

Мета уроку: закріпити знання з теми « Іменник» як частини мови:

  • розрізняти іменники за питаннями, числами, родами;
  • розмежовувати істоти та неістоти, власні та загальні назви іменників;

    вчити аналізувати, мислити та узагальнювати;

    розвивати вміння ухвалювати рішення, шляхом роздумів та застосуванням   

    набутих знань,

    виховувати бажання щоденно вчитися.

Хід уроку

І. Вступна частина.

   1. Організаційний момент.

   2. Мотивація навчальної діяльності.

І І. Основна частина.

   1.  Вступне повторення.

   2.  Інструкції щодо виконання та оцінювання діагностувальної роботи.

   3. Виконання діагностувальної роботи.

  1.  

І варіант

 

  1.  

Що називається іменником?

а) це слова,  які відповідають на питання хто? що?

б) це частина мови,яка називає предмети .

в) це слова, які є назвами істот і неістот.

1 бал

  1.  

Які іменники називаються загальними?

а) прізвища, імена, клички тварин…

б) це назви, які даються багатьом предметам.

в) це іменники власні і загальні.

1 бал

  1.  

Вибери слова, які є іменниками.

а) місто, ніжність, хоробрість.

б) лісник, лісовий, ліс.

в) боротьба, берег, рожевий.

1 бал

  1.  

Вибери іменники, які є назвами істот .

а) Миша, ластівка, дерево.

б) Шпак, гроші, велосипед.

в) Горобець, Василь, корова.

1 бал

  1.  

Зміни слова, що в дужках у множину і запиши речення.

Сміються (поле), (річка), (ліс), сміються (гілочка) (береза).

2 бали

  1.  

Випиши з вірша іменники.

Розлилась по селу і по місту

повінь весела з зеленого листу!

Наче у річці весняна вода,

грає, вирує верба молода.

2 бали

  1.  

Запиши іменники в три колонки.

У першу – ч.р.,  другу – ж.р.,  третю- с.р.

Масло, літак, дитя, дерево, троянда, мед, машина, груша, рама.

2 бали

  1.  

Випиши загальні іменники.

Річка Дніпро, Оленчина бабуся, письменник Шевченко, місто Миколаїв, столиця і місто Київ, коза Чайка, село Хутір.

2 бали

 

ІІ варіант

 

  1.  

Які іменники називаються власними?

а) це іменники власні і загальні.

б) це назви, які даються багатьом предметам.

в) прізвища, імена, клички тварин…

1 бал

  1.  

Що називається іменником?

а) це частина мови, яка називає предмети .

б) це слова, які відповідають на питання хто? що?

в) це слова, які є назвами істот і неістот.

1 бал

  1.  

Вибери слова, які є іменниками.

а) весело, весельчак, веселитись.

б) ніжність, ліс, смак.

в) велетень, друг, товаришувати.

1 бал

  1.  

Вибери іменники, які є назвами неістот.

а) Метелик, дощ, дах.

б) Дупло, Миколка, мед.

в) Грибок, пенал, повітря.

1 бал

  1.  

Зміни слова, що в дужках у множину і запиши речення.

(Птах) сміються і (луг), сміються (дерево) й (квітка) навкруги.

2 бали

  1.  

Випиши з вірша іменники.

Біла береза за моїм вікном,

під пухнастим снігом спить холодним сном.

І стоїть береза в сонній тишині,

І горять сніжинки в золотім вогні.

2 бали

  1.  

Запиши іменники в три колонки.

 У першу – ч.р.,  другу – ж.р.,  третю- с.р.

Поля, ніч, баба, місто, день, річка, козеня, корабель, тарілка.

2 бали

  1.  

Випиши власні іменники.

Оленчина бабуся, річка Дніпро, коза Чайка, письменник Шевченко, село Хутір, місто Миколаїв, столиця і місто Київ.

2 бали

 

   4.Фізкультхвилинка.

   5. Виконання діагностувальної роботи.

І І І . Заключна частина.

    1.Рефлексійний аналіз уроку.

    2. Підсумок уроку.

docx
Додав(-ла)
Зима Людмила
Додано
2 серпня 2023
Переглядів
283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку