Урок " Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв'язування задач."

Про матеріал
Тема. Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв'язування задач. Мета. Формувати уміння учнів ділити іменовані числа на двоцифрові; удосконалювати обчислювальні навички, уміння розв'язувати задачі вивчених типів. Обладнання. Таблиця для усних обчислень; картки для опитування; таблиця «Ділення іменованих чисел на двоцифрові».
Перегляд файлу

Конспект уроку з математики у 4 класі

 

Тема. Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв'язування задач.

Мета. Формувати уміння учнів ділити іменовані числа на двоцифрові; удосконалювати обчислювальні навички, уміння розв'язувати задачі вивчених типів.

Обладнання. Таблиця для усних обчислень; картки для опитування; таблиця «Ділення іменованих чисел на двоцифрові».

 

Зміст уроку

І. Контроль, корекція і закріплення знань.

1. Усні обчислення.

https://subject.com.ua/lesson/mathematics/4klas_3/4klas_3.files/image458.jpg

У грі беруть участь 2 команди, по 3 учні в кожній.

б) 1 т ∙ 25 г = 25 т); 1 т : 25 (= 40кг); 1 т : 25 кг (= 40); 1 т - 25 кг (= 975 кг).

в) Маса  частини дині становить 400 г. Яка маса дині? (2000 г = 2 кг) Яка маса дині? (1500 г = 1 кг 500 г)

2. Завдання для опитування.

а) Виконати ділення.

45250 : 52 (= 870. ост. 10)            17472 : 52 (= 336)

б) Одне число х, а друге 4 5 разів більше. Знайти суму цих чисел, склавши вираз, (х + х ∙ 5)

3. Картки для опитування.

№ 1

1) 23227 : 54 (= 430. ост. 7)         279372 : 62 (= 4506)

2) Одне число а. друге у 10 разів менше. Знайди різницю цих чисел, склавши вираз, (а - а : 10)

№ 2

1) 70090 : 73 (= 960. ост. 10)       6424 : 73 (= 88)

2) Одне число х, а друге на 25 більше. Знайди добуток цих чисел, склавши вираз.

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення (за таблицею № 75).

2. Первинне закріплення вивченого.

а) Вправа № 1051 (усно).

б) Завдання № 1052 (з коментуванням).

Перший вираз обчислюють із записом на дошці.

280 км 896 м : 44 = 6 км 384 м

https://subject.com.ua/lesson/mathematics/4klas_3/4klas_3.files/image459.jpg

Фізкультхвилинка.

III. Розвиток математичних знань.

1. Практична робота (№ 1053).

2. Задача № 1054.

(Розв'язання: (1950 ∙ 4 + 2200 ∙ 7 + 2300 ∙ 1) : (4 + 7 + 1) = (7800 + 15400 + 2300) : 12 = 25500 : 12 = 2125 (г) = 2 кг 125 г.)

3. Завдання № 1055.

Учні приходять до висновку, що розв'язком нерівності є число 25.

2400 : 100 < х < 520 : 20 24 < 25 < 26

4. Завдання № 1056.

Учні читають вирази, пояснюють порядок виконання дій, усно знаходять їхні значення.

(Результати: 8500; 360; 850; 100.)

5. Знаходження значення виразу.

98765 + 25326 : 63 - 24 ∙ 98 (= 96815)

IV. Підсумок уроку.

Пояснити за таблицею № 75 ділення іменованих чисел.

V. Домашнє завдання.

№№ 1057, 1058 (с. 165).

 

docx
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
18 травня 2020
Переглядів
1019
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку