Тема уроку: Розв`язування задач з теорії ймовірності.
Мета: розглянути розв`язки типових задач по даній темі, закріпити вміння учнів розв`язувати задачі з теорії ймовірності, підготуватися до ЗНО, виховання культури усної та письмової мови.
Хід уроку
Ӏ. Організаційний момент.
ӀӀ. Перевірка домашнього завдання та усне опитування.
ӀӀӀ. Розв`язування задач.
№1. На 7-місну лавку випадковим чином сідає 7 чоловік. Яка ймовірність того, що дві конкретні людини опиняться поруч?
№2. Яка ймовірність того, що серед чотирьох розданих карт буде 1 туз і 1 король, якщо в колоді 36 карт?
№3. У ящику знаходиться 15 якісних і 5 бракованих деталей. Навмання беруть 2 деталі. Знайти ймовірність того, що:
1) обидві деталі будуть якісні;
2) одна деталь буде якісною, а одна- бракованою.
№4. Студент знає відповіді на 25 питань із 60, які виносяться на екзамен з математики. Яка ймовірність здати екзамен, якщо для цього необхідно відповісти не менше ніж на два з трьох питань?
№5. Абонент забув останню цифру номера телефона і тому набирає її навмання. Знайти ймовірність того, що він додзвониться не більш як з третього разу.
№6. Навмання вибрана кісточка доміно виявилася не дублем. Знайти ймовірність того, що другу взяту навмання кісточку можна приставити до першої.
№7. У ящику 7 апельсинів і 5 яблук. Навмання вибирають 3 фрукти. Яка ймовірність того, що всі три фрукти- апельсини?
№8. За відгуками покупців Микола Миколайович оцінив надійність двох інтернет-магазинів: імовірність того, що потрібний товар доставлять з 1 магазина, дорівнює 0,85, ймовірність того, що потрібний товар доставлять із 2 магазина, дорівнює 0,96. Микола Миколайович замовив товар одразу в двох магазинах. Вважаючи, що магазини працюють незалежно один від одного, знайти ймовірність того, що жоден магазин не доставить товар.
IV. Домашнє завдання.