28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок для початкового рівня " Фрукти"

Про матеріал

Урок з матеріалами для дітей початкового рівня " Фрукти" , цікаві завдння, нестандартні ігри, атакож віршик з поробкою, яка принесе задоволення діткам

Перегляд файлу

Автор: Єременко А.В.

Тема: Конспект уроку англійської мови для 1 класу на тему:”Фрукти”

Спрямування: англійська мова 

 

Мета:     

  • Практична: Активізувати лексичні одиниці теми; розвивати навички діалогічного мовлення; розвивати навички аудіювання; навчати учнів читання з метою повного розуміння зміс­ту прочитаного. 
  • Освітня: Розширити ерудицію учнів, поглибити знання з теми «Фрукти»; формувати комунікативну і соціокультурну компетенції. 
  • Розвиваюча: Розвивати культуру спілкування у ситуаціях, вміння працювати y парах; розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію, інтелектуальні та пізнавальні   здібності,розвивати навички креативного читання.
  • Виховна: Виховувати культуру спілкування y практичному використанні мови;  виховувати почуття поваги, ввічливості при спілкуванні.

Тип уроку: урок розвитку набутих знань ,умінь та навичок.

Хід уроку (Procedure)

Good morning, children! I’m glad to see you!

Sit down, please. If you are fine we can start our lesson. The topic of our lesson is Fruits.

 But first, we can prepare our tongues for English speaking .Look at the screen and repeat all together.

1.Фонетична зарядка

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/012a/000d5b21-da5e3ec9/img4.jpg

3. Активізація нових лексичних одиниць

1). – Look at these new words (repeat after me, repeat together with me, one by one…)

http://razvitierebenka.info/wp-content/gallery/frukty-na-anglijskom/fruits-3.gif

2) Game «What is missing?» ( Розставляємо картки перед  дітьми, по команді « Close your eyes» - ховаємо картки, «Open your eyes» - діти називають картку, якої не вистачає)

3) Game «Guess»  (розкладаємо картки у вигляді дорожки, діти переступаючи картки , називають їх)

3. Систематизація повтореного

- Let s learn a rhyme.

How many apples? – One. 
How many pears? – Two. 
How many oranges? – Three. 
Look at the tree! (граємо з трубою, закріплюємо I see).

В кінці виконуємо поробку до віршика.

C:\Users\Левик\Desktop\дороракв.jpgC:\Users\Левик\Desktop\длдл.jpgC:\Users\Левик\Desktop\ооооо.jpg

docx
Додано
30 червня 2018
Переглядів
434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку