Урок для учнів 8 класу "Фізичні якості людини. Вплив фізичної активності на здоров'я"

Про матеріал
Матеріал містить конспект уроку та презентацію до проекту "Рух - це життя", що реалізується на уроці "Фізичні якості людини. Вплив фізичної активності на здоров'я"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Рух – це життя!»Проект учнів 8 класу на тему:

Номер слайду 2

Рух – це життя!Мета: поглибити знання учнів про гіподинамію,її причини та наслідки; з’ясувати вплив рухової активності на обмін речовин організму та його здоров’я; формувати вміння проводити самоспостереження; вдосконалити вміння працювати з друкованими джерелами інформації, аналізувати, робити висновки та аргументувати свою точку зору; виховання позитивного ставлення до фізичної культури і спорту.

Номер слайду 3

Девіз: Хочеш бути сильним – бігай! Хочеш бути красивим – бігай! Хочеш бути розумним – бігай!Гіпотеза: Рухова активність – це дієвий засіб від гіподинамії

Номер слайду 4

Рухова активність – основа фізичного здоров’я. Основні питання проекту: Чому кажуть, що гіподинамія – це небезпечно?Чи достатньо ти рухаєшся? ( (анонімне опитування серед учнів 5-8 класів);Як впливає рухова активність на обмін речовин та здоров’я людини?Обирай! Аеробний спорт чи гіподинамія?

Номер слайду 5

Чому кажуть, що гіподинамія – це небезпечно? (Доповнити схему та навести приклади хвороб)

Номер слайду 6

Чи достатньо ти рухаєшся?( анонімне опитування серед учнів 5-8 класів)

Номер слайду 7

Що треба знати, щоб контролювати свій обмін речовин?

Номер слайду 8

Проведемо дослідження. Станьте рівно, руки опустіть вздовж тіла. Кисть правої руки міцно стисніть у кулак, а ліва лишається вільною. Протягом хвилини зберігайте це положення. Порівняйте обидві руки за кольором кисті. Чому долоня правої руки стала червоною? Що цьому сприяло?

Номер слайду 9

Як впливає рухова активність на обмін речовин та здоров’я людини?(вставити пропущені слова, пояснити схему)Фізичні наванта- ження. Прискорення процесів ******* та кровообігу. Росте швидкість ********* речовин та вироблення АТФ у ************Швидке відновлення працездатності клітин та виведення ********Підвищення ******* реакцій організму

Номер слайду 10

Факти, що вражають: Виберіть ті, що вас найбільше вразили. Чому?• Ледачі люди стомлюються швидше, ніж активні. • Для нормального активного стану організму і підтримки здоров'я людина повинна робити щодоби до 10 000 кроків, тобто проходити за день 7–8 км.• Найсприятливіший вплив на здоров'я має біг. Він справляє різнобічний фізіологічний вплив на всі системи організму.• Фізично активні люди частіше перебувають у гарному настрої. Це найбільше помітно, коли вони активно тренуються. • Заняття спортом підвищують самооцінку і працездатність

Номер слайду 11

Обирай! Аеробний спорт чи гіподинамія?Виберіть серед запропонованих видів діяльності ті, що є аеробними. Аргументуйте свою відповідь перед однокласниками. Створіть соціальну рекламу на тему «Аеробний спорт – для всіх», розмістіть її та результати власних досліджень у стінгазеті «Рух – це життя!»

Номер слайду 12

Оцінювання. Самооцінка своєї роботи, розуміння помилок, висновки. Що нового ви дізнались та навчились на проекті? Які висновки зробили?

Перегляд файлу

Тема уроку: «Фізичні якості людини. Вплив фізичної активності на здоровя»

Проект для учнів 8 класу

Проектна діяльність передбачає такі етапи роботи: підготовчий, планування, дослідження, отримання результатів і їх оформлення та оцінювання роботи.

Проект  «Рух – це життя!»

I. Мета: поглиблення знань учнів про гіподинамію та її причини; з’ясування впливу рухової активності на обмін речовин організму та його здоров’я, вдосконалення вміння проводити самоспостереження та аналіз друкованих джерел інформації, розвиток позитивного ставлення до активного способу життя.

II. Цілі проекту: 1. Надати учням можливість проявити ініціативу і самостійність.

2. Розширити знання учнів про рухову активність, її значення у житті людини.

3. Закріпити навички оформлення своєї роботи та складання повідомлень за її результатами.

4. Стимулювати використання різноманітних методів вивчення теми: інтерв’ю, вивчення літератури, пошук інформації в Інтернеті, лабораторні дослідження.

III. Дисципліни, що залучаються до проекту: основи здоров я та біологія (основні дисципліни), медицина (допоміжна дисципліна), інформатика (допоміжна дисципліна).

IV. Учасники проекту: учні 8 класу, вчитель основ здоровя.

V. Методи роботи: проведення інформаційних та лабораторних  досліджень, робота з підручником та додатковою літературою, пошук інформації в мережі Інтернет.

VI. Матеріали, необхідні для виконання проекту: підручники, літературні джерела, матеріали статті Катерини Личак «Рух – це життя» (№1, 2014 рік), комп’ютер, мультимедійний проектор, ватман, маркери.

VII. Організація роботи: Робота у групах, що сформовані з урахуванням бажань учнів.

VIII. Результат: діти створюють стінгазету, де розміщують результати своїх досліджень (діаграма анонімного анкетування учнів 5 – 8 класів «Чи достатньо ти рухаєшся?»)  та соціальну рекламу про користь аеробного спорту.

IX. Термін проведення проекту: 2 тижні.

X. Форма презентації: групові повідомлення за результатами роботи, соціальна реклама на тему «Аеробний спорт - для всіх!»

План захисту проектів:

  1. Чому кажуть, що гіподинамія – це небезпечно?
  2. Чи достатньо ти рухаєшся?
  3. Як впливає рухова активність на обмін речовин та здоров’я людини?
  4. Обирай! Аеробний спорт чи гіподинамія?

XI. Час проведення  захисту: 1 год.

XII. Оцінювання знань та вмінь учнів: здійснюється відповідно до критеріїв, визначених  наказом МОНМС України від 13.04.2011 № 329 «Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

 

zip
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
4294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку