19 квітня о 18:00Вебінар: Екологічна свідомість: від теорії до практики, або як почати сортувати сміття та зіровейстити

Урок "Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд (загальний випадок)"

Про матеріал
Розробка уроку з математики в 2 класі, на якому формується природнича та екологічна компетентності. Додається презентація.
Перегляд файлу

Урок № 35

Тема. Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд (загальний випадок)

Мета

 формування предметних компетентностей: вчити додавати двоцифрові числа з переходом через розряд, удосконалювати уміння розв’язувати задачі на дві дії, розпізнавати геометричні фігури;

формування природничих компетентностей: розширити знання про перелітних птахів;

формування ключових компетентностей: уміння вчитися, планувати власні дії; відтворювати необхідну інформацію, формулювати висловлювання з використанням необхідних математичних термінів;

формування соціальної компетентності: розвивати вміння продуктивно працювати в парах; розвивати критичне мислення, уміння довести свою думку;

формування загальнокультурної компетентності: удосконалювати вміння дотримуватися норм мовленнєвої культури;

формування здоров’язбережувальної компетентності: виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Обладнання: презентація до уроку, таблиця для  геометричного матеріалу, таблиця написання цифр.

Хід уроку

I.Організація класу

Пролунав уже дзвінок

Починається урок.

Станьте, діти, не лініться,

Одне одному всміхніться.

Щоб урок минув цікаво

Всі беремося до справи.

II.Актуалізація опорних знань

  • Діти, яка зараз пора року? (Слайд 1)
  • На уроці природознавства ми говорили які зміни відбулися в природі з настанням цієї пори. Що через зміни в неживій природі, відбулися зміни і в живій, а зокрема і в житті птахів. Чи можемо ми зараз почути веселий спів пташок?
  • Чому? Як називаються птахи, які відлітають в теплі краї?

 Ці птахи, щоб ви про них пам’ятали, залишили для вас  конверти із завданнями. Я прочитала ці завдання і вивела їх на екран.

Від кого перший конверт дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

Загадка

Відлітають за моря, у краї далекі.

На будинках гнізда в’ють.

Звати їх … (лелеки) (Слайд 2)

Лелеки відлітають в Африку.

  1. Усна лічба

Завдання «На який листочок стрибне жабка?» (Слайд 3)

Лелеки живляться не тільки комахами та жабами, а й отруйними зміями, які їм до смаку.

Обчислення виразів (Слайди 4, 5)

  1. Каліграфічна хвилинка

Від кого каліграфічна хвилинка, дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

Загадка

У садочку понад тином

Я зробив йому хатину.

Він навколо подивився.

Засміявсь і оселився. (Шпак)(Слайд 6)

Це дуже охайний птах. Він хоче, щоб і ви писали охайно і каліграфічно, тому і залишив вам завдання для каліграфічної хвилинки. Вставте пропущене число і ви дізнаєтесь скільки років живе шпак.

Запишіть ці числа.

12 – це цифра? Чи це так? Доведіть.

III. Вивчення нового матеріалу

  1. Оголошення завдань уроку
  2. Пояснення нового матеріалу

Для вивчення нового матеріалу завдання приготувала ластівка. Це ластівка міська чи сільська?

Вона також полетіла до теплої Африки.

 (Слайди 9,10)

Спробуйте за цими виразами пояснити як додавати двоцифрові числа.

Колективне виведення правила.

3.Обчислення виразів № 273

Два приклади колективно, а два – самостійно.

Фізкультхвилинка  на масажних килимках

(від соловейка, слайди 11, 12)

Соловейко будує своє гніздо на землі, біля коріння кущів і дерев, під кущами хмизу.

4.Розв’язування задачі (від диких гусей слайд 13)

Гуси зимують у Китаї або Індії. Дикі гуси – це перші птахи, яких одомашнила людина. Коли розв’яжете задачу, дізнаєтесь на яку глибину пірнають гуси.

Робота над задачею

  •   прочитайте самостійно умову задачі 2 рази
  •   читає 1 учень вголос ( Чи можемо зразу дати відповідь на запитання задачі 1 дією? Отже, скільки дій у задачі?)
  •   робота в парах (Обговоріть план розв’язання задачі.)
  •   відповіді учнів ( Ми вважаємо, що…)
  •   запис у зошит з коментуванням

IV. Робота над геометричним матеріалом

Які геометричні фігури та математичні знаки використано на цьому малюнку? (лелека зображений за допомогою геометричних фігур: кола, овала, прямокутника, точки; математичних знаків: більше, менше, дужки)

V. Підсумок уроку (Слайд 14)

  Від яких птахів ви розв’язували завдання на уроці?

  • Яке правило ви сьогодні запам’ятали?

      VI. Домашнє завдання (Слайд 15)

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
27 лютого
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку