1 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 3,16 + х = 1,53
а) 2,07; овальне б) – 2,07; кругле
в )1,63; витягнуте г) –1,63; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити:
5 +(- 9) – ( - 15) – ( - 6) + 15 – 30
а) 22; зелені б) – 2; карі
в) 2; блакитні г) – 15; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: - 6, 78 + (- 9,24)
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; світлі хвилясті
в) сума дорівнює різниці; руді прямі
г) не можна визначити; чорні кучеряві
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 5 і 7. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею
б) 13; - 13; кирпоносий
в) 12; 12; з горбинкою
г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння – 4 ⅔ - х = - 2 ⅓
а) 2,5; бантиком б) - 2 ⅓; вузькі
в) 6 ⅓; пухкі
г) - 6 ⅓ ; куточки опущені вниз.
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння //х/ - 7/ = 12
а) х=19; світлі пишні вуса
б) х = - 19; родимка на лівій щоці
в) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5; маленька чорна борідка
г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики
2 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 2,4 + х = -2
а)4,4; овальне б) –4,4; кругле
в ) 0,4; витягнуте г) –0,4; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити: -2,6 – (-1,4)
а)1,2; зелені б) – 1,2; карі
в) 4; блакитні г) – 4; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 3,254 та 0
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; світлі хвилясті
в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; чорні кучеряві
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 7. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею
б) 13; 0; кирпоносий
в) 12; 12; з горбинкою
г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння . z –(- 47 /27) = 65/9
а); бантиком 48 /27 б) -47 /27 ; вузькі
в) 1022 /27пухкі
г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння
а) х= -10,5; світлі пишні вуса
б)немає розв’язків ; родимка на лівій щоці
в) х1 = 1,5; х2 = - 1,5; маленька чорна борідка
г) х1 = 10,5; х2 = - 10,5; чорні вусики
3 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 7,3 – х = -1,2
а)8,5; овальне б) –8,5; кругле
в ) 6,1; витягнуте г) –6,1; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити: -3,2 – (6,3)
а) -9,5; зелені б) 9,2; карі в) 3,1; блакитні г) –3,1; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: -3,25 і 4,35
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; світлі хвилясті
в) сума дорівнює різниці; руді прямі
г) не можна визначити; чорні кучеряві
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 5. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею
б) 13; - 13; кирпоносий
в) 12; -6; з горбинкою
г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння z –(- 47 /27) = 65/9.
а); бантиком 48 /27 б) -47 /27 ; вузькі
в) 1022 /27пухкі
г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння //х/ - 7/ = 12
а) х=19; світлі пишні вуса
б) х = - 19; родимка на лівій щоці
в) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5; маленька чорна борідка
г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики
4 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 2,4 + х = -2
а)4,4; овальне б) –4,4; кругле в ) 0,4; витягнуте г) –0,4; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити: -3,2 – (6,3)
а) -9,5; зелені б) 9,2; карі в) 3,1; блакитні г) –3,1; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел:-4,45 та -2,15
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; світлі хвилясті
в) сума дорівнює різниці; руді прямі
г) не можна визначити; чорні кучеряві
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 5 і 5. Знайти їх суму.
а) 9 ;0; картоплею
б) 13; - 13; кирпоносий
в) 12; 12; з горбинкою
г) 11;0; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння 11 – х – 8 = -2,3
а); бантиком 1,3 б) -4,3; вузькі
в) -1,3 пухкі
г)4,3; куточки опущені вниз.
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння |х| -2,1 = 3
а) х=0,9; світлі пишні вуса
б) х = - 0,9; родимка на лівій щоці
в) х=5,1; маленька чорна борідка
г) х1 =5,1; х2 = -5,1; чорні вусики
5 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 7,3 – х = -1,2
а)8,5; овальне б) –8,5; кругле
в ) 6,1; витягнуте г) –6,1; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити:
5 +(- 9) + ( - 15) – ( - 6) + 15 – 30
а)18; зелені б) -28; карі
в) 8; блакитні г) –8; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 2,22 та -3,33
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; світлі хвилясті
в) сума дорівнює різниці; руді прямі
г) не можна визначити; чорні кучеряві
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 6 і 7. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею
б) 13; - 13; кирпоносий
в) 12; 6; з горбинкою
г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння z –(- 47 /27) = 65/9.
а); бантиком 1022/27 б) -47 /27 ; вузькі
в) 48 /27 пухкі
г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння //х/ - 7/ = 12
а) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5; світлі пишні вуса
б) х = - 19; родимка на лівій щоці
в) х=19; маленька чорна борідка
г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики
6 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння –х + 7 – 18 = 5
а)10; овальне б) –16; кругле
в ) -10; витягнуте г)16; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити:
5 +(- 9) – ( - 15) – ( - 6) - 15 – 30
а) -55; зелені б)55; карі
в) 28; блакитні г) –28; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: -2,22 та -3,33
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; чорні кучеряві
в) сума дорівнює різниці; руді прямі
г) не можна визначити; світлі хвилясті
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 6 і 6. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею
б) 11; 0; кирпоносий
в) 12; 12; з горбинкою
г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння 2,4 + х = -2 4/5
а) - 5,2; бантиком б) -0,4; вузькі
в) 5,2 пухкі
г)0,4; куточки опущені вниз
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння |4 – х| = 9
а) х1 = 15; х2 = -5; світлі пишні вуса
б) х = - 15; родимка на лівій щоці
в) х=5; маленька чорна борідка
г) х1 = 9; х2 = - 9; чорні вусики
7 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння z –2,12 = - 6
а)3,88; овальне б)8,12; кругле
в ) –3,88; витягнуте
г) –8,12; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити:
5 -(-9) + ( - 15) + ( - 6) + 15 – 30
а) -2; зелені б) 2; карі в)22; блакитні г) –22; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел:1,15 та -1,15
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; чорні кучеряві
в) сума дорівнює різниці; руді прямі
г) не можна визначити; світлі хвилясті
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 6. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею
б) 13; -6 кирпоносий
в) 12; -6; з горбинкою
г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння 2,4 + х = -2 4/5
а) 0,4; бантиком б) -0,4; вузькі
в) 5,2 пухкі
г) - 5,2; куточки опущені вниз
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння (х + 1,2) – 1,9 = – 2,4.
а) х = -2,1; світлі пишні вуса
б) х =2,1; родимка на лівій щоці
в) х=1,4; маленька чорна борідка
г) х = -1,4; чорні вусики
8 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 7,3 – х = -1,2
а) –6,1; овальне б) –8,5; кругле
в ) 6,1; витягнуте г) 8,5; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити:
5 +(- 9) – ( - 15) – 6 +(- 15) +30
а)23; зелені б) 38; карі
в) 20; блакитні г) –20; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 0 та – 3,235
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; чорні кучеряві
в) сума дорівнює різниці; руді прямі
г) не можна визначити; світлі хвилясті
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 5. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею
б) 13; - 13; кирпоносий
в) 12; 12; з горбинкою
г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння – 4 ⅔ - х = - 2 ⅓
а) 2,5; бантиком б) - 2 ⅓; вузькі
в) 6 ⅓; пухкі
г) - 6 ⅓ ; куточки опущені вниз
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння -2,9 –/х / = -2
а) х = - 0,9; світлі пишні вуса
б)розв’язків немає ; родимка на лівій щоці
в) х=0,9; маленька чорна борідка
г) х1 = 0,9; х2 = - 0,9; чорні вусики
1 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 3,16 + х = 1,53
а) 2,07; овальне б) – 2,07; кругле
в )1,63; витягнуте г) –1,63; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити:
5 +(- 9) – ( - 15) – ( - 6) + 15 – 30
а) 22; зелені б) – 2; карі
в) 2; блакитні г) – 15; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: - 6, 78 + (- 9,24)
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; світлі хвилясті
в) сума дорівнює різниці; руді прямі
г) не можна визначити; чорні кучеряві
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 5 і 7. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею
б) 13; - 13; кирпоносий
в) 12; 12; з горбинкою
г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння – 4 ⅔ - х = - 2 ⅓
а) 2,5; бантиком б) - 2 ⅓; вузькі
в) 6 ⅓; пухкі
г) - 6 ⅓ ; куточки опущені вниз.
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння //х/ - 7/ = 12
а) х=19; світлі пишні вуса
б) х = - 19; родимка на лівій щоці
в) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5; маленька чорна борідка
г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики
2 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 2,4 + х = -2
а)4,4; овальне б) –4,4; кругле
в ) 0,4; витягнуте г) –0,4; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити: -2,6 – (-1,4)
а)1,2; зелені б) – 1,2; карі
в) 4; блакитні г) – 4; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 3,254 та 0
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; світлі хвилясті
в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; чорні кучеряві
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 7. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею
б) 13; 0; кирпоносий
в) 12; 12; з горбинкою
г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння . z –(- 47 /27) = 65/9
а); бантиком 48 /27 б) -47 /27 ; вузькі
в) 1022 /27пухкі
г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння
а) х= -10,5; світлі пишні вуса
б)немає розв’язків ; родимка на лівій щоці
в) х1 = 1,5; х2 = - 1,5; маленька чорна борідка
г) х1 = 10,5; х2 = - 10,5; чорні вусики
3 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 7,3 – х = -1,2
а)8,5; овальне б) –8,5; кругле
в ) 6,1; витягнуте г) –6,1; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити: -3,2 – (6,3)
а) -9,5; зелені б) 9,2; карі в) 3,1; блакитні г) –3,1; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: -3,25 і 4,35
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; світлі хвилясті
в) сума дорівнює різниці; руді прямі
г) не можна визначити; чорні кучеряві
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 5. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею
б) 13; - 13; кирпоносий
в) 12; -6; з горбинкою
г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння z –(- 47 /27) = 65/9.
а); бантиком 48 /27 б) -47 /27 ; вузькі
в) 1022 /27пухкі
г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння //х/ - 7/ = 12
а) х=19; світлі пишні вуса
б) х = - 19; родимка на лівій щоці
в) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5; маленька чорна борідка
г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики
4 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 2,4 + х = -2
а)4,4; овальне б) –4,4; кругле в ) 0,4; витягнуте г) –0,4; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити: -3,2 – (6,3)
а) -9,5; зелені б) 9,2; карі в) 3,1; блакитні г) –3,1; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел:-4,45 та -2,15
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; світлі хвилясті
в) сума дорівнює різниці; руді прямі
г) не можна визначити; чорні кучеряві
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 5 і 5. Знайти їх суму.
а) 9 ;0; картоплею
б) 13; - 13; кирпоносий
в) 12; 12; з горбинкою
г) 11;0; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння 11 – х – 8 = -2,3
а); бантиком 1,3 б) -4,3; вузькі
в) -1,3 пухкі
г)4,3; куточки опущені вниз.
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння |х| -2,1 = 3
а) х=0,9; світлі пишні вуса
б) х = - 0,9; родимка на лівій щоці
в) х=5,1; маленька чорна борідка
г) х1 =5,1; х2 = -5,1; чорні вусики
5 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 7,3 – х = -1,2
а)8,5; овальне б) –8,5; кругле
в ) 6,1; витягнуте г) –6,1; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити:
5 +(- 9) + ( - 15) – ( - 6) + 15 – 30
а)18; зелені б) -28; карі
в) 8; блакитні г) –8; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 2,22 та -3,33
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; світлі хвилясті
в) сума дорівнює різниці; руді прямі
г) не можна визначити; чорні кучеряві
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 6 і 7. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею
б) 13; - 13; кирпоносий
в) 12; 6; з горбинкою
г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння z –(- 47 /27) = 65/9.
а); бантиком 1022/27 б) -47 /27 ; вузькі
в) 48 /27 пухкі
г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння //х/ - 7/ = 12
а) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5; світлі пишні вуса
б) х = - 19; родимка на лівій щоці
в) х=19; маленька чорна борідка
г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики
6 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння –х + 7 – 18 = 5
а)10; овальне б) –16; кругле
в ) -10; витягнуте г)16; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити:
5 +(- 9) – ( - 15) – ( - 6) - 15 – 30
а) -55; зелені б)55; карі
в) 28; блакитні г) –28; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: -2,22 та -3,33
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; чорні кучеряві
в) сума дорівнює різниці; руді прямі
г) не можна визначити; світлі хвилясті
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 6 і 6. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею
б) 11; 0; кирпоносий
в) 12; 12; з горбинкою
г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння 2,4 + х = -2 4/5
а) - 5,2; бантиком б) -0,4; вузькі
в) 5,2 пухкі
г)0,4; куточки опущені вниз
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння |4 – х| = 9
а) х1 = 15; х2 = -5; світлі пишні вуса
б) х = - 15; родимка на лівій щоці
в) х=5; маленька чорна борідка
г) х1 = 9; х2 = - 9; чорні вусики
7 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння z –2,12 = - 6
а)3,88; овальне б)8,12; кругле
в ) –3,88; витягнуте
г) –8,12; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити:
5 -(-9) + ( - 15) + ( - 6) + 15 – 30
а) -2; зелені б) 2; карі в)22; блакитні г) –22; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел:1,15 та -1,15
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; чорні кучеряві
в) сума дорівнює різниці; руді прямі
г) не можна визначити; світлі хвилясті
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 6. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею
б) 13; -6 кирпоносий
в) 12; -6; з горбинкою
г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння 2,4 + х = -2 4/5
а) 0,4; бантиком б) -0,4; вузькі
в) 5,2 пухкі
г) - 5,2; куточки опущені вниз
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння (х + 1,2) – 1,9 = – 2,4.
а) х = -2,1; світлі пишні вуса
б) х =2,1; родимка на лівій щоці
в) х=1,4; маленька чорна борідка
г) х = -1,4; чорні вусики
8 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 7,3 – х = -1,2
а) –6,1; овальне б) –8,5; кругле
в ) 6,1; витягнуте г) 8,5; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити:
5 +(- 9) – ( - 15) – 6 +(- 15) +30
а)23; зелені б) 38; карі
в) 20; блакитні г) –20; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 0 та – 3,235
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; чорні кучеряві
в) сума дорівнює різниці; руді прямі
г) не можна визначити; світлі хвилясті
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 5. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею
б) 13; - 13; кирпоносий
в) 12; 12; з горбинкою
г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння – 4 ⅔ - х = - 2 ⅓
а) 2,5; бантиком б) - 2 ⅓; вузькі
в) 6 ⅓; пухкі
г) - 6 ⅓ ; куточки опущені вниз
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння -2,9 –/х / = -2
а) х = - 0,9; світлі пишні вуса
б)розв’язків немає ; родимка на лівій щоці
в) х=0,9; маленька чорна борідка
г) х1 = 0,9; х2 = - 0,9; чорні вусики
“Вершина точних відповідей”(групова робота) 10шт
І варіант ІІ варіант
Домашнє завдання 11шт
1. Знайдіть значення виразу:
а) -2,9 + 1,8 + (- 11,1) - |-7,2|; б) -5,4 - (-10 - 5,4 + 4,7).
2. Розкрийте дужки і спростіть вираз:
а) (5,4 - а) - (-4,7 + а), б) -11,3 - (-5 – 6 + 7,8).
3. Розв'яжіть рівняння: а) 7,3 – х = -1,2; б) (х + 1,2) - 1,9 = - 2,4.
4. Знайдіть значення виразу -13,5 + (-х), якщо х = 1,6; -3,2.
5. Знайдіть суму всіх цілих чисел, які є розв'язками нерівності -5 < х < 3.
6. Розв'яжіть рівняння: а) -2,9 - (х - 3,7) = -2; б) |х| -2,1 = 3; в) |4 - х| = 9.
7. Знайдіть відстань між точками А(х) і B(у), якщо: a) x =-5; y = 1; б) х = -4; у = -0,5.
8. Відстань між точками С(х) і Р(З) дорівнює 6 одиниць. Знайдіть координату точки С. Скільки може бути таких координат?
Домашнє завдання
1. Знайдіть значення виразу:
а) -2,9 + 1,8 + (- 11,1) - |-7,2|; б) -5,4 - (-10 - 5,4 + 4,7).
2. Розкрийте дужки і спростіть вираз:
а) (5,4 - а) - (-4,7 + а), б) -11,3 - (-5 – 6 + 7,8).
3. Розв'яжіть рівняння: а) 7,3 – х = -1,2; б) (х + 1,2) - 1,9 = - 2,4.
4. Знайдіть значення виразу -13,5 + (-х), якщо х = 1,6; -3,2.
5. Знайдіть суму всіх цілих чисел, які є розв'язками нерівності -5 < х < 3.
6. Розв'яжіть рівняння: а) -2,9 - (х - 3,7) = -2; б) |х| -2,1 = 3; в) |4 - х| = 9.
7. Знайдіть відстань між точками А(х) і B(у), якщо: a) x =-5; y = 1; б) х = -4; у = -0,5.
8. Відстань між точками С(х) і Р(З) дорівнює 6 одиниць. Знайдіть координату точки С. Скільки може бути таких координат?
Бінарний урок математики та інформатики
Тема: Додавання і віднімання раціональних чисел. Робота в растровому графічному редакторі Paint
Мета: відпрацювати навички додавання і віднімання раціональних чисел, навички роботи з тестом; повторити навички роботи в графічному редакторі Paint; Розвивати активність, раціональність, гнучкість мислення, комунікативні вміння учнів; виховувати прагнення до створення нового, орієнтувати учнів на самовизначення і самоактуалізацію.
Тип уроку: Інтегрований
Обладнання: комп’ютерний клас (програмне забезпечення: графічний редактор), картки з тестовим завданням, проектор, пам’ятки.
Методичні вказівки Даний урок орієнтований переважно на закріплення знань про раціональні числа і програму прикладного призначення PAINT .На момент проведення уроку в учнів сформовані поняття : «раціональне число», «додавання і віднімання раціональних чисел». Учні володіють прийомами роботи на персональних комп'ютерах
ХІД УРОКУ
І.Організаційний момент.
Психологічний прийом «Посміхніться одне одному та побажайте успіху».
Перевірка домашнього завдання.
ІІ.Актуалізація опорних знань
І Сюжетна лінія: вступне слово вчителя:
Сьогодні в нас незвичайний урок. В одно казковому місті «Числа» сталася надзвичайна ситуація – пропала Чарівна книга «Раціональні числа». Для пошуку Зловмисника організовується приватне «Детективне агентство» й набираються співробітники. В агентстві будуть працювати математично грамотні співробітники, що вміють логічно мислити й приймати швидкі рішення. Одним із них можете стати й ви, якщо успішно пройдете стажування.
Активізація пізнавальної діяльності.
Отож ви запрошуєтесь всі на оперативну нараду. На якій ми вияснимо на скільки ви компетентні з теми «Додавання і віднімання раціональних чисел».
2 Оперативна нарада
Прийом «Доміно»
Учні отримають картки зі словами «сам», «товариш», «учитель», та повинні відповісти однокласника чи учителя відповідно, або задати завдання класу.
(1кожен учень наперед записує запитання, або задачу, яке хотів би задати з даної теми товаришеві, 2 запитання від вчителя математики, 3 сам завдання біля дошки )
Запитання вчителя
Сьогодні ми пропонуємо вам узяти участь у пошуку підозрюваних. На основі результатів пошуку ми зробимо висновки про професійну придатність кожного з вас.
3 Перевірка фізпідготовки
Для кожного варіанту на дошці записано ланцюжок обчислень. Перемагає той варіант, учні якого найшвидше усно знайдуть число, яке стоїть в кінці ланцюжка обчислень.
(Відповіді І в: 13, -6, -20, 13, -47, -50 ІІ в: 0, -70, -21, -7, -52 )
4 Вибір напарника
Гра «Пазли»
Учні складають пазл, на якому на зворороті є запитання з інформатики, на яке вони разом дають відповідь
ІІІ. Відпрацювання знань умінь, навичок
Основне завдання для «Детективного агентства» - скласти фотороботи злочинців, виконавши 6 завдань на додавання і віднімання раціональних чисел, правильні відповіді – губи вузькі зовнішності. Використовуючи графічний редактор «Paint» та результати роботи над тестовими завданнями, відобразити фотороботи на екрані комп’ютера.
Кожна група отримує лист із завданнями. Час роботи 20хв.; групи, які закінчать роботу раніше можуть перейти до комп’ютера, групи, що не встигли виконати всі завдання за відведений час, переходять до комп’ютерів і працюють тільки з тими ознаками, які вони встигли визначити.
Робота в графічному редакторі «Paint» За ознаками визначеними на попередньому етапі уроку, учні малюють портрет Зловмисників.
Тестові завдання
1 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 3,16 + х = 1,53
а) 2,07; овальне б) – 2,07; кругле в )1,63; витягнуте г) –1,63; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити: 5 +(- 9) – ( - 15) – ( - 6) + 15 – 30
а) 22; зелені б) – 2; карі в) 2; блакитні г) – 15; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: - 6, 78 + (- 9,24)
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; світлі хвилясті
в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; чорні кучеряві
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 5 і 7. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею б) 13; - 13; кирпоносий
в) 12; 12; з горбинкою г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння – 4 ⅔ - х = - 2 ⅓
а) 2,5; бантиком б) - 2 ⅓; вузькі
в) 6 ⅓; пухкі г) - 6 ⅓ ; куточки опущені вниз.
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння //х/ - 7/ = 12
а) х=19; світлі пишні вуса б) х = - 19; родимка на лівій щоці
в) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5; маленька чорна борідка г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики
2 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 2,4 + х = -2
а)4,4; овальне б) –4,4; кругле в ) 0,4; витягнуте г) –0,4; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити: -2,6 – (-1,4)
а)1,2; зелені б) – 1,2; карі в) 4; блакитні г) – 4; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 3,254 та 0
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; світлі хвилясті
в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; чорні кучеряві
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 7. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею б) 13; 0; кирпоносий
в) 12; 12; з горбинкою г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння . z –(- 47 /27) = 65/9
а); бантиком 48 /27 б) -47 /27 ; вузькі
в) 1022 /27пухкі г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння
а) х= -10,5; світлі пишні вуса б)немає розв’язків ; родимка на лівій щоці
в) х1 = 1,5; х2 = - 1,5; маленька чорна борідка
г) х1 = 10,5; х2 = - 10,5; чорні вусики
3 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 7,3 – х = -1,2
а)8,5; овальне б) –8,5; кругле в ) 6,1; витягнуте г) –6,1; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити: -3,2 – (6,3)
а) -9,5; зелені б) 9,2; карі в) 3,1; блакитні г) –3,1; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: -3,25 і 4,35
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; світлі хвилясті
в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; чорні кучеряві
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 5. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею б) 13; - 13; кирпоносий
в) 12; -6; з горбинкою г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння z –(- 47 /27) = 65/9.
а); бантиком 48 /27 б) -47 /27 ; вузькі
в) 1022 /27пухкі г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння //х/ - 7/ = 12
а) х=19; світлі пишні вуса б) х = - 19; родимка на лівій щоці
в) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5; маленька чорна борідка г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики
4 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 2,4 + х = -2
а)4,4; овальне б) –4,4; кругле в ) 0,4; витягнуте г) –0,4; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити: -3,2 – (6,3)
а) -9,5; зелені б) 9,2; карі в) 3,1; блакитні г) –3,1; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел:-4,45 та -2,15
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; світлі хвилясті
в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; чорні кучеряві
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 5 і 5. Знайти їх суму.
а) 9 ;0; картоплею б) 13; - 13; кирпоносий
в) 12; 12; з горбинкою г) 11;0; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння 11 – х – 8 = -2,3
а); бантиком 1,3 б) -4,3; вузькі
в) -1,3 пухкі г)4,3; куточки опущені вниз.
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння |х| -2,1 = 3
а) х=0,9; світлі пишні вуса б) х = - 0,9; родимка на лівій щоці
в) х=5,1; маленька чорна борідка г) х1 =5,1; х2 = -5,1; чорні вусики
5 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 7,3 – х = -1,2
а)8,5; овальне б) –8,5; кругле в ) 6,1; витягнуте г) –6,1; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити: 5 +(- 9) + ( - 15) – ( - 6) + 15 – 30
а)18; зелені б) -28; карі в) 8; блакитні г) –8; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 2,22 та -3,33
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; світлі хвилясті
в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; чорні кучеряві
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 6 і 7. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею б) 13; - 13; кирпоносий
в) 12; 6; з горбинкою г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння z –(- 47 /27) = 65/9.
а); бантиком 1022/27 б) -47 /27 ; вузькі
в) 48 /27 пухкі г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння //х/ - 7/ = 12
а) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5; світлі пишні вуса
б) х = - 19; родимка на лівій щоці
в) х=19; маленька чорна борідка г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики
6 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння –х + 7 – 18 = 5
а)10; овальне б) –16; кругле в ) -10; витягнуте г)16; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити: 5 +(- 9) – ( - 15) – ( - 6) - 15 – 30
а) -55; зелені б)55; карі в) 28; блакитні г) –28; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: -2,22 та -3,33
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; чорні кучеряві
в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; світлі хвилясті
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 6 і 6. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею б) 11; 0; кирпоносий
в) 12; 12; з горбинкою г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння 2,4 + х = -2 4/5
а) - 5,2; бантиком б) -0,4; вузькі
в) 5,2 пухкі г)0,4; куточки опущені вниз
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння |4 – х| = 9
а) х1 = 15; х2 = -5; світлі пишні вуса
б) х = - 15; родимка на лівій щоці
в) х=5; маленька чорна борідка г) х1 = 9; х2 = - 9; чорні вусики
7 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння z –2,12 = - 6
а)3,88; овальне б)8,12; кругле в ) –3,88; витягнуте г) –8,12; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити: 5 -(-9) + ( - 15) + ( - 6) + 15 – 30
а) -2; зелені б) 2; карі в)22; блакитні г) –22; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел:1,15 та -1,15
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; чорні кучеряві
в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; світлі хвилясті
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 6. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею б) 13; -6 кирпоносий
в) 12; -6; з горбинкою г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння 2,4 + х = -2 4/5
а) 0,4; бантиком б) -0,4; вузькі
в) 5,2 пухкі г) - 5,2; куточки опущені вниз
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння (х + 1,2) – 1,9 = – 2,4.
а) х = -2,1; світлі пишні вуса
б) х =2,1; родимка на лівій щоці
в) х=1,4; маленька чорна борідка г) х = -1,4; чорні вусики
8 група
1 Форма обличчя:
Розв’яжіть рівняння 7,3 – х = -1,2
а) –6,1; овальне б) –8,5; кругле в ) 6,1; витягнуте г) 8,5; квадратне
2 Колір очей:
Обчислити: 5 +(- 9) – ( - 15) – 6 +(- 15) +30
а)23; зелені б) 38; карі в) 20; блакитні г) –20; чорні
3 Волосся:
Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 0 та – 3,235
а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; чорні кучеряві
в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; світлі хвилясті
4 Форма носа
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 5. Знайти їх суму.
а) 11; - 11; картоплею б) 13; - 13; кирпоносий
в) 12; 12; з горбинкою г) 11;6; прямий
5 Губи:
Розв’яжіть рівняння – 4 ⅔ - х = - 2 ⅓
а) 2,5; бантиком б) - 2 ⅓; вузькі
в) 6 ⅓; пухкі г) - 6 ⅓ ; куточки опущені вниз
6 Особливі прикмети
Розв’яжіть рівняння -2,9 –/х / = -2
а) х = - 0,9; світлі пишні вуса
б)розв’язків немає ; родимка на лівій щоці
в) х=0,9; маленька чорна борідка г) х1 = 0,9; х2 = - 0,9; чорні вусики
ІV. Узагальнення знань та вмінь
Перевірка тестів (1. Створення папки, 2. Виконання тестів, 3. Робота в графічному редакторі)
V.Підбиття підсумків. Оцінювання
Як директор детективного агентства маю сказати, що слідчі групи продемонстрували належний професіоналізм і можуть бути зараховані до штату агентства. За відмінну роботу висловлюю подяку із відзнакою в журналі таким стажистам... (називає прізвища учнів, які активно працювали на уроці).
Роботу решти членів слідчих груп пропоную оцінити самостійно й подати списки від кожної групи.
Рефлексія
Вправа для рефлексії
Розтуліть свою ліву долоню і покладіть на неї той досвід, з яким ви прийшли сьогодні на урок. Відчуйте його значення для вас. А тепер покажіть свою праву долоню і покладіть на неї ту енергію і настрій, які супроводжували вас протягом уроку. Відчуйте їх тепло. А тепер з’єднайте долоні, і нехай тепло ваших долонь, повага один до одного та взаєморозуміння супроводжують вас. І пам’ятайте, що поряд з вами є друзі, які завжди прийдуть на допомогу. Успіхів вам.
Робота групи оцінюється за відповідністю намальованого портрета оригіналу. Оцінювання роботи кожного учня здійснюється шляхом взаємооцінювання.
VІ.Домашнє завдання
Повторити все про раціональні числа. Виконати вправи з підручника. Підготувати малюнок «Компютерні технології майбутнього»
1. Знайдіть значення виразу:
а) -2,9 + 1,8 + (- 11,1) - |-7,2|;
б) -5,4 - (-10 - 5,4 + 4,7).
2. Розкрийте дужки і спростіть вираз:
а) (5,4 - а) - (-4,7 + а),
б) -11,3 - (-5 – 6 + 7,8).
3. Розв'яжіть рівняння: а) 7,3 – х = -1,2; б) (х + 1,2) - 1,9 = - 2,4.
4. Знайдіть значення виразу -13,5 + (-х), якщо х = 1,6; -3,2.
5. Знайдіть суму всіх цілих чисел, які є розв'язками нерівності -5 < х < 3.
6. Розв'яжіть рівняння: а) -2,9 - (х - 3,7) = -2; б) |х| -2,1 = 3; в) |4 - х| = 9.
7. Знайдіть відстань між точками А(х) і B(у), якщо: a) x =-5; y = 1; б) х = -4; у = -0,5.
8. Відстань між точками С(х) і Р(З) дорівнює 6 одиниць. Знайдіть координату точки С. Скільки може бути таких координат?
“Вершина точних відповідей ”(групова робота)
І варіант ІІ варіант