Урок:" Додавання і віднімання раціональних чисел. Робота в растровому графічному редакторі Paint"

Про матеріал
Бінарний урок математики та інформатики Тема: Додавання і віднімання раціональних чисел. Робота в растровому графічному редакторі Paint Даний урок орієнтований переважно на закріплення знань про раціональні числа і програму прикладного призначення PAINT .На момент проведення уроку в учнів сформовані поняття : «раціональне число», «додавання і віднімання раціональних чисел». Учні володіють прийомами роботи на персональних комп'ютерах
Перегляд файлу

1 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння 3,16 + х = 1,53

  а) 2,07;  овальне  б) – 2,07; кругле 

в )1,63; витягнуте  г) –1,63; квадратне

2   Колір очей:

Обчислити:

5 +(- 9) – ( - 15) – ( - 6) + 15 – 30

а) 22; зелені          б) – 2; карі     

 в) 2; блакитні    г) – 15; чорні

3    Волосся:

Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: - 6, 78 + (- 9,24)

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; світлі хвилясті        

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі

г) не можна визначити; чорні кучеряві

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 5 і 7. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею             

 б) 13; - 13; кирпоносий  

 в) 12; 12; з горбинкою          

 г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння – 4 ⅔ - х = - 2 ⅓

 а) 2,5; бантиком    б)  - 2 ⅓; вузькі

  в) 6 ⅓; пухкі  

 г) - 6 ⅓ ; куточки опущені вниз.

6     Особливі прикмети

Розвяжіть рівняння //х/ - 7/ = 12

а) х=19; світлі пишні вуса

 б) х = - 19; родимка на лівій щоці

в) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5;  маленька чорна борідка  

 г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики

 

 

 

2 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння 2,4 + х = -2

     а)4,4;  овальне  б) –4,4; кругле 

в ) 0,4; витягнуте  г) –0,4; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити: -2,6 – (-1,4)

    а)1,2; зелені          б) – 1,2; карі     

 в) 4; блакитні    г) – 4; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 3,254 та 0

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; світлі хвилясті        

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; чорні кучеряві

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 7. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею           

   б) 13;  0; кирпоносий  

 в) 12; 12; з горбинкою        

   г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  . z(- 47 /27) = 65/9

а); бантиком 48 /27   б)  -47 /27 ; вузькі

  в) 1022 /27пухкі  

 г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння

а) х= -10,5; світлі пишні вуса

 б)немає розв’язків ; родимка на лівій щоці

в) х1 = 1,5; х2 = - 1,5; маленька чорна борідка 

  г) х1 = 10,5; х2 = - 10,5; чорні вусики

 

 

3 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння  7,3 – х = -1,2

     а)8,5;  овальне  б) –8,5; кругле

  в ) 6,1; витягнуте  г) –6,1; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити: -3,2 – (6,3)

          а) -9,5; зелені          б) 9,2; карі       в) 3,1; блакитні    г) –3,1; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: -3,25 і 4,35

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; світлі хвилясті        

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі

 г) не можна визначити; чорні кучеряві

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 5. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею             

 б) 13; - 13; кирпоносий  

 в) 12; -6; з горбинкою         

  г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  z(- 47 /27) = 65/9.

а); бантиком 48 /27   б)  -47 /27 ; вузькі

  в) 1022 /27пухкі  

 г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння  //х/ - 7/ = 12

а) х=19; світлі пишні вуса

 б) х = - 19; родимка на лівій щоці

в) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5;  маленька чорна борідка 

  г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики

 

 

 

 

 

4 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння 2,4 + х = -2

     а)4,4;  овальне  б) –4,4; кругле  в ) 0,4; витягнуте  г) –0,4; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити: -3,2 – (6,3)

          а) -9,5; зелені          б) 9,2; карі       в) 3,1; блакитні    г) –3,1; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел:-4,45 та -2,15

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; світлі хвилясті        

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі

г) не можна визначити; чорні кучеряві

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 5 і 5. Знайти їх суму.

а) 9 ;0; картоплею           

   б) 13; - 13; кирпоносий  

 в) 12; 12; з горбинкою          

 г) 11;0; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння 11 – х – 8 = -2,3

 а); бантиком 1,3  б)  -4,3; вузькі

  в)  -1,3 пухкі 

  г)4,3; куточки опущені вниз.

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння  |х| -2,1 = 3

а) х=0,9; світлі пишні вуса

 б) х = - 0,9; родимка на лівій щоці

в) х=5,1;  маленька чорна борідка 

  г) х1 =5,1; х2 = -5,1; чорні вусики

 

 

 

 

 

5 група

1   Форма обличчя: 

 Розвяжіть рівняння  7,3 – х = -1,2

     а)8,5;  овальне  б) –8,5; кругле

 в ) 6,1; витягнуте  г) –6,1; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити:

 5 +(- 9) + ( - 15) – ( - 6) + 15 – 30

          а)18; зелені          б) -28; карі     

 в) 8; блакитні    г) –8; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 2,22 та -3,33

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; світлі хвилясті        

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі

г) не можна визначити; чорні кучеряві

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 6 і 7. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею            

  б) 13; - 13; кирпоносий  

 в) 12; 6; з горбинкою          

 г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  z(- 47 /27) = 65/9.

а); бантиком 1022/27    б)  -47 /27 ; вузькі

  в) 48 /27   пухкі     

 г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння //х/ - 7/ = 12

а) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5; світлі пишні вуса

б) х = - 19; родимка на лівій щоці

в) х=19;  маленька чорна борідка  

 г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики

 

 

 

6 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння х + 7 – 18 = 5

     а)10;  овальне  б) –16; кругле

 в ) -10; витягнуте  г)16; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити:

 5 +(- 9) – ( - 15) – ( - 6) -  15 – 30

          а) -55; зелені          б)55; карі  

    в) 28; блакитні    г) –28; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: -2,22 та -3,33

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; чорні кучеряві

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі

 г) не можна визначити; світлі хвилясті        

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 6 і 6. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею              

б) 11; 0; кирпоносий  

 в) 12; 12; з горбинкою         

  г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  2,4 + х = -2 4/5

а) - 5,2; бантиком б)  -0,4; вузькі

  в) 5,2  пухкі     

 г)0,4; куточки опущені вниз

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння  |4 – х| = 9

а) х1 = 15; х2 = -5; світлі пишні вуса

б) х = - 15; родимка на лівій щоці

в) х=5;  маленька чорна борідка  

 г) х1 = 9; х2 = - 9; чорні вусики

 

 

 

 

7 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння z –2,12  = - 6

     а)3,88;  овальне  б)8,12; кругле 

  в ) –3,88; витягнуте

г) –8,12; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити:

5 -(-9) + ( - 15) + ( - 6) + 15 – 30

          а) -2; зелені          б) 2; карі       в)22; блакитні    г) –22; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел:1,15 та -1,15

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; чорні кучеряві

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі

 г) не можна визначити; світлі хвилясті        

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 6. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею            

  б) 13; -6 кирпоносий  

 в) 12; -6; з горбинкою          

 г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  2,4 + х = -2 4/5

а) 0,4; бантиком     б)  -0,4; вузькі

  в) 5,2  пухкі     

 г) - 5,2; куточки опущені вниз

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння  (х + 1,2) – 1,9 = – 2,4.

а) х = -2,1; світлі пишні вуса

б) х =2,1; родимка на лівій щоці

в) х=1,4;  маленька чорна борідка   

г) х = -1,4; чорні вусики

 

8 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння  7,3 – х = -1,2

     а) –6,1; овальне  б) –8,5; кругле

 в ) 6,1; витягнуте  г) 8,5;  квадратне 

2   Колір очей:

  Обчислити:

 5 +(- 9) – ( - 15) –  6 +(- 15) +30

          а)23; зелені          б) 38; карі    

  в) 20; блакитні    г) –20; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 0 та – 3,235

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; чорні кучеряві

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі

 г) не можна визначити; світлі хвилясті        

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 5. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею             

 б) 13; - 13; кирпоносий  

 в) 12; 12; з горбинкою         

  г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  – 4 ⅔ - х = - 2 ⅓

а) 2,5; бантиком    б)  - 2 ⅓; вузькі

  в) 6 ⅓; пухкі  

 г) - 6 ⅓ ; куточки опущені вниз

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння   -2,9 –/х / = -2

а) х = - 0,9; світлі пишні вуса

б)розв’язків немає ; родимка на лівій щоці

в) х=0,9;  маленька чорна борідка  

 г) х1 = 0,9; х2 = - 0,9; чорні вусики

 

 

 

1 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння 3,16 + х = 1,53

  а) 2,07;  овальне  б) – 2,07; кругле 

в )1,63; витягнуте  г) –1,63; квадратне

2   Колір очей:

Обчислити:

5 +(- 9) – ( - 15) – ( - 6) + 15 – 30

а) 22; зелені          б) – 2; карі     

 в) 2; блакитні    г) – 15; чорні

3    Волосся:

Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: - 6, 78 + (- 9,24)

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; світлі хвилясті        

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі

г) не можна визначити; чорні кучеряві

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 5 і 7. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею             

 б) 13; - 13; кирпоносий  

 в) 12; 12; з горбинкою          

 г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння – 4 ⅔ - х = - 2 ⅓

 а) 2,5; бантиком    б)  - 2 ⅓; вузькі

  в) 6 ⅓; пухкі  

 г) - 6 ⅓ ; куточки опущені вниз.

6     Особливі прикмети

Розвяжіть рівняння //х/ - 7/ = 12

а) х=19; світлі пишні вуса

 б) х = - 19; родимка на лівій щоці

в) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5;  маленька чорна борідка  

 г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики

 

 

 

2 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння 2,4 + х = -2

     а)4,4;  овальне  б) –4,4; кругле 

в ) 0,4; витягнуте  г) –0,4; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити: -2,6 – (-1,4)

    а)1,2; зелені          б) – 1,2; карі     

 в) 4; блакитні    г) – 4; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 3,254 та 0

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; світлі хвилясті        

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; чорні кучеряві

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 7. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею           

   б) 13;  0; кирпоносий  

 в) 12; 12; з горбинкою        

   г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  . z(- 47 /27) = 65/9

а); бантиком 48 /27   б)  -47 /27 ; вузькі

  в) 1022 /27пухкі  

 г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння

а) х= -10,5; світлі пишні вуса

 б)немає розв’язків ; родимка на лівій щоці

в) х1 = 1,5; х2 = - 1,5; маленька чорна борідка 

  г) х1 = 10,5; х2 = - 10,5; чорні вусики

 

 

3 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння  7,3 – х = -1,2

     а)8,5;  овальне  б) –8,5; кругле

  в ) 6,1; витягнуте  г) –6,1; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити: -3,2 – (6,3)

          а) -9,5; зелені          б) 9,2; карі       в) 3,1; блакитні    г) –3,1; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: -3,25 і 4,35

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; світлі хвилясті        

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі

 г) не можна визначити; чорні кучеряві

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 5. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею             

 б) 13; - 13; кирпоносий  

 в) 12; -6; з горбинкою         

  г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  z(- 47 /27) = 65/9.

а); бантиком 48 /27   б)  -47 /27 ; вузькі

  в) 1022 /27пухкі  

 г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння  //х/ - 7/ = 12

а) х=19; світлі пишні вуса

 б) х = - 19; родимка на лівій щоці

в) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5;  маленька чорна борідка 

  г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики

 

 

 

 

 

4 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння 2,4 + х = -2

     а)4,4;  овальне  б) –4,4; кругле  в ) 0,4; витягнуте  г) –0,4; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити: -3,2 – (6,3)

          а) -9,5; зелені          б) 9,2; карі       в) 3,1; блакитні    г) –3,1; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел:-4,45 та -2,15

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; світлі хвилясті        

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі

г) не можна визначити; чорні кучеряві

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 5 і 5. Знайти їх суму.

а) 9 ;0; картоплею           

   б) 13; - 13; кирпоносий  

 в) 12; 12; з горбинкою          

 г) 11;0; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння 11 – х – 8 = -2,3

 а); бантиком 1,3  б)  -4,3; вузькі

  в)  -1,3 пухкі 

  г)4,3; куточки опущені вниз.

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння  |х| -2,1 = 3

а) х=0,9; світлі пишні вуса

 б) х = - 0,9; родимка на лівій щоці

в) х=5,1;  маленька чорна борідка 

  г) х1 =5,1; х2 = -5,1; чорні вусики

 

 

 

 

 

5 група

1   Форма обличчя: 

 Розвяжіть рівняння  7,3 – х = -1,2

     а)8,5;  овальне  б) –8,5; кругле

 в ) 6,1; витягнуте  г) –6,1; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити:

 5 +(- 9) + ( - 15) – ( - 6) + 15 – 30

          а)18; зелені          б) -28; карі     

 в) 8; блакитні    г) –8; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 2,22 та -3,33

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; світлі хвилясті        

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі

г) не можна визначити; чорні кучеряві

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 6 і 7. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею            

  б) 13; - 13; кирпоносий  

 в) 12; 6; з горбинкою          

 г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  z(- 47 /27) = 65/9.

а); бантиком 1022/27    б)  -47 /27 ; вузькі

  в) 48 /27   пухкі     

 г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння //х/ - 7/ = 12

а) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5; світлі пишні вуса

б) х = - 19; родимка на лівій щоці

в) х=19;  маленька чорна борідка  

 г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики

 

 

 

6 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння х + 7 – 18 = 5

     а)10;  овальне  б) –16; кругле

 в ) -10; витягнуте  г)16; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити:

 5 +(- 9) – ( - 15) – ( - 6) -  15 – 30

          а) -55; зелені          б)55; карі  

    в) 28; блакитні    г) –28; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: -2,22 та -3,33

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; чорні кучеряві

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі

 г) не можна визначити; світлі хвилясті        

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 6 і 6. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею              

б) 11; 0; кирпоносий  

 в) 12; 12; з горбинкою         

  г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  2,4 + х = -2 4/5

а) - 5,2; бантиком б)  -0,4; вузькі

  в) 5,2  пухкі     

 г)0,4; куточки опущені вниз

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння  |4 – х| = 9

а) х1 = 15; х2 = -5; світлі пишні вуса

б) х = - 15; родимка на лівій щоці

в) х=5;  маленька чорна борідка  

 г) х1 = 9; х2 = - 9; чорні вусики

 

 

 

 

7 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння z –2,12  = - 6

     а)3,88;  овальне  б)8,12; кругле 

  в ) –3,88; витягнуте

г) –8,12; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити:

5 -(-9) + ( - 15) + ( - 6) + 15 – 30

          а) -2; зелені          б) 2; карі       в)22; блакитні    г) –22; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел:1,15 та -1,15

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; чорні кучеряві

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі

 г) не можна визначити; світлі хвилясті        

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 6. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею            

  б) 13; -6 кирпоносий  

 в) 12; -6; з горбинкою          

 г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  2,4 + х = -2 4/5

а) 0,4; бантиком     б)  -0,4; вузькі

  в) 5,2  пухкі     

 г) - 5,2; куточки опущені вниз

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння  (х + 1,2) – 1,9 = – 2,4.

а) х = -2,1; світлі пишні вуса

б) х =2,1; родимка на лівій щоці

в) х=1,4;  маленька чорна борідка   

г) х = -1,4; чорні вусики

 

 

 

8 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння  7,3 – х = -1,2

     а) –6,1; овальне  б) –8,5; кругле

 в ) 6,1; витягнуте  г) 8,5;  квадратне 

2   Колір очей:

  Обчислити:

 5 +(- 9) – ( - 15) –  6 +(- 15) +30

          а)23; зелені          б) 38; карі    

  в) 20; блакитні    г) –20; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 0 та – 3,235

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; чорні кучеряві

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі

 г) не можна визначити; світлі хвилясті        

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 5. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею             

 б) 13; - 13; кирпоносий  

 в) 12; 12; з горбинкою         

  г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  – 4 ⅔ - х = - 2 ⅓

а) 2,5; бантиком    б)  - 2 ⅓; вузькі

  в) 6 ⅓; пухкі  

 г) - 6 ⅓ ; куточки опущені вниз

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння   -2,9 –/х / = -2

а) х = - 0,9; світлі пишні вуса

б)розв’язків немає ; родимка на лівій щоці

в) х=0,9;  маленька чорна борідка  

 г) х1 = 0,9; х2 = - 0,9; чорні вусики

 


“Вершина точних відповідей”(групова робота) 10шт

І варіант                                                                       ІІ варіант

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Домашнє завдання                                                                                      11шт

1.   Знайдіть значення виразу:

а) -2,9 + 1,8 + (- 11,1) - |-7,2|;     б) -5,4 - (-10 - 5,4 + 4,7).

2.   Розкрийте дужки і спростіть вираз:

а) (5,4 - а) - (-4,7 + а),       б) -11,3 - (-5 – 6 + 7,8).

3.   Розв'яжіть рівняння: а) 7,3 – х = -1,2;    б) (х + 1,2) - 1,9 = - 2,4.

4.   Знайдіть значення виразу -13,5 + (-х), якщо х = 1,6; -3,2.

5.   Знайдіть суму всіх цілих чисел, які є розв'язками нерівності -5 < х < 3.

6.   Розв'яжіть рівняння: а) -2,9 - (х - 3,7) = -2;    б) |х| -2,1 = 3;     в) |4 - х| = 9.

7.   Знайдіть відстань між точками А(х) і B(у), якщо: a) x =-5; y = 1;  б) х = -4; у = -0,5.

8.   Відстань між точками С(х) і Р(З) дорівнює 6 одиниць. Знайдіть координату точки С. Скільки може бути таких координат?


Домашнє завдання

1.   Знайдіть значення виразу:

а) -2,9 + 1,8 + (- 11,1) - |-7,2|;       б) -5,4 - (-10 - 5,4 + 4,7).

2.   Розкрийте дужки і спростіть вираз:

а) (5,4 - а) - (-4,7 + а),     б) -11,3 - (-5 – 6 + 7,8).

3.   Розв'яжіть рівняння: а) 7,3 – х = -1,2;      б) (х + 1,2) - 1,9 = - 2,4.

4.   Знайдіть значення виразу -13,5 + (-х), якщо х = 1,6; -3,2.

5.   Знайдіть суму всіх цілих чисел, які є розв'язками нерівності -5 < х < 3.

6.   Розв'яжіть рівняння: а) -2,9 - (х - 3,7) = -2;   б) |х| -2,1 = 3;    в) |4 - х| = 9.

7.   Знайдіть відстань між точками А(х) і B(у), якщо: a) x =-5; y = 1; б) х = -4; у = -0,5.

8.   Відстань між точками С(х) і Р(З) дорівнює 6 одиниць. Знайдіть координату точки С. Скільки може бути таких координат?

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Коли добуток дорівнює нулю Сума двох протилежних чисел дорівнює На яке число не можна ділити Щоб знайти невідомий доданок потрібно Яке правило використовується для обчислення цього виразу: 5-(-0,9)? Чому дорівнює його значення? За яким правилом можна обчислити значення даного виразу найзручнішим способом: 0,25+13 +0,75+(- )?

Номер слайду 6

За яким правилом ми знаходимо значення суми: 16+(-3,5)? Знайти цю суму. Які числа називаються протилежними і чому дорівнює їх сума? Які числа називаються оберненими і чому дорівнює їх добуток? Знайти число, протилежне кореню рівняння 3+х=2,1 і обернене до нього.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Обличчя квадратне, очі блакитні, волосся світле, хвилясте,ніс прямий, губи вузькі, має світлі пишні вуса Обличчя кругле, очі карі, волосся руде пряме, ніс кирпоносий , губи бантиком, має родимку на лівій щоці Обличчя овальне , очі зелені , волосся чорне пряме , ніс горбинкою , губи бантиком , має світлі пишні вуса

Номер слайду 12

4. Обличчя кругле, очі зелені , волосся світле, хвилясте, ніс картоплею , губи куточки опущені вниз, має чорні вусики  5. Обличчя овальне, очі карі , волосся чорне пряме, ніс горбинкою, губи пухкі, має маленьку чорну борідку 6. Обличчя витягнуте , очі чорні, волосся чорне кучеряве, ніс кирпоносий , губи бантиком,має світлі пишні вуса

Номер слайду 13

7. Обличчя витягнуте , очі чорні , волосся чорне кучеряве , ніс горбинкою , губи куточки опущені вниз , має чорні вусики 8. Обличчя квадратне , очі блакитні , волосся чорне кучеряве , ніс картоплею , губи вузькі , має родимку на лівій щоці

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Домашнє завдання 1.   Знайдіть значення виразу: а) -2,9 + 1,8 + (- 11,1) - |-7,2|;     б) -5,4 - (-10 - 5,4 + 4,7). 2.   Розкрийте дужки і спростіть вираз: а) (5,4 - а) - (-4,7 + а), б) -11,3 - (-5 – 6 + 7,8). 3.   Розв'яжіть рівняння: а) 7,3 – х = -1,2; б) (х + 1,2) - 1,9 = - 2,4. 4.   Знайдіть значення виразу -13,5 + (-х), якщо х = 1,6; -3,2. 5.   Знайдіть суму всіх цілих чисел, які є розв'язками нерівності -5 < х < 3. 6.   Розв'яжіть рівняння: а) -2,9 - (х - 3,7) = -2; б) |х| -2,1 = 3; в) |4 - х| = 9. 7.   Знайдіть відстань між точками А(х) і B(у), якщо: a) x =-5; y = 1; б) х = -4; у = -0,5.

Номер слайду 16

Перегляд файлу

Бінарний урок математики  та інформатики

 

Тема: Додавання і віднімання раціональних чисел. Робота в растровому графічному редакторі Paint

Мета:  відпрацювати навички додавання і віднімання раціональних чисел, навички роботи з тестом; повторити навички роботи в графічному редакторі Paint; Розвивати активність, раціональність, гнучкість мислення, комунікативні вміння учнів; виховувати прагнення до створення нового, орієнтувати учнів на самовизначення і самоактуалізацію.

Тип уроку: Інтегрований

Обладнання: компютерний клас (програмне забезпечення: графічний редактор), картки з тестовим завданням, проектор, памятки.

 

Методичні вказівки  Даний урок орієнтований переважно на закріплення знань про раціональні числа і програму прикладного призначення PAINT .На момент проведення уроку в учнів сформовані поняття : «раціональне число», «додавання і віднімання раціональних чисел». Учні володіють прийомами роботи на персональних комп'ютерах

 

ХІД УРОКУ

І.Організаційний момент.

Психологічний прийом «Посміхніться одне одному та побажайте успіху».

Перевірка домашнього завдання.

ІІ.Актуалізація опорних знань

І     Сюжетна лінія: вступне слово вчителя:  

Сьогодні в нас незвичайний урок. В одно казковому місті «Числа» сталася надзвичайна ситуація – пропала Чарівна книга «Раціональні числа». Для пошуку Зловмисника організовується при­ватне «Детективне агентство» й набираються співробітники. В агентстві будуть працювати математично грамотні співробітники, що вмі­ють логічно мислити й приймати швидкі рішення. Одним із них можете стати й ви, якщо успішно пройдете стажування.

Активізація пізнавальної діяльності.

Отож ви запрошуєтесь всі на оперативну нараду. На якій ми вияснимо на скільки ви компетентні з теми «Додавання і віднімання раціональних чисел».

2 Оперативна нарада

Прийом «Доміно»

Учні отримають картки зі словами «сам», «товариш», «учитель», та повинні відповісти однокласника чи учителя відповідно, або задати завдання класу.

 (1кожен учень наперед записує запитання, або задачу, яке хотів би задати з даної теми товаришеві, 2 запитання від вчителя математики, 3 сам завдання біля дошки )

 

Запитання вчителя

  1. Як називаються два числа, що відрізняються одне від одного лише знаком (протилежними)
  2. Щоб знайти невідоме зменшуване, потрібно (до різниці додати від’ємник)
  3. З двох від’ємних чисел більше те ( яке ближче до нуля або те яке стоїть правіше)
  4. Сумою двох від’ємних чисел є число ( від’ємне)
  5. Добуток двох обернених чисел дорівнює (одиниці)
  6. Щоб знайти невідоме ділене, потрібно ( частку помножити на дільник)
  7. Добуток двох чисел з різними знаками є число (від’ємне)
  8. Коли добуток дорівнює нулю (коли один із множників дорівнює нулю)
  9. Сума двох протилежних чисел дорівнює (нулю)
  10. На яке число не можна ділити ( на 0)
  11. Щоб знайти невідомий доданок потрібно, ( від суми відняти відомий доданок)
  12. Яке правило використовується для обчислення цього виразу: 5-(-0,9)? Чому дорівнює його значення?(віднімання раціональних чисел, 5,9)
  13. За яким правилом можна обчислити значення даного виразу найзручнішим способом: 0,25+13+0,75+(-)?(зведення подібних доданків, 14)
  14. За яким правилом ми знаходимо значення суми: 16+(-3,5)? Знайти цю суму.(від більшого модуля віднімаємо менший, 12,5)
  15. Які числа називаються протилежними і чому дорівнює їх сума?(однакові за модулем і протилежні за знаком, 0)
  16. Які числа називаються оберненими і чому дорівнює їх добуток?                             (добуток яких = 1)
  17. Знайти число, протилежне кореню рівняння 3+х=2,1 і обернене до нього.(х=2,1-3, х=-0,9)

 

Сьогодні ми пропонуємо вам узяти участь у пошуку  підо­зрюваних. На основі результатів пошуку ми зробимо висновки про професійну придатність кожного з вас.

3 Перевірка фізпідготовки

Для кожного варіанту на дошці записано ланцюжок обчислень. Перемагає той варіант, учні якого найшвидше усно знайдуть число, яке стоїть в кінці ланцюжка обчислень.

  • “ Вершина точних відповідей ”(групова робота)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Відповіді   І в:  13, -6, -20, 13, -47, -50     ІІ в: 0, -70, -21, -7, -52  )

 

4 Вибір напарника 

Гра «Пазли»

Учні складають пазл, на якому на зворороті є запитання з інформатики, на яке вони разом дають відповідь

 

 

 

ІІІ. Відпрацювання знань умінь, навичок

Основне завдання для «Детективного агентства» -  скласти фотороботи злочинців, виконавши 6 завдань на додавання і віднімання раціональних чисел, правильні відповіді – губи вузькі зовнішності. Використовуючи графічний редактор «Paint» та результати роботи над тестовими завданнями, відобразити фотороботи на екрані компютера.

  1. Робота в групах

Кожна група отримує лист із завданнями. Час роботи 20хв.; групи, які закінчать роботу раніше можуть перейти до компютера, групи, що не встигли виконати всі завдання за відведений час, переходять до компютерів і працюють тільки з тими ознаками, які вони встигли визначити.

Робота в графічному редакторі «Paint» За ознаками визначеними на попередньому етапі уроку, учні малюють портрет Зловмисників.

 

Тестові завдання

1 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння 3,16 + х = 1,53

     а) 2,07;  овальне  б) – 2,07; кругле  в )1,63; витягнуте  г) –1,63; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити: 5 +(- 9) – ( - 15) – ( - 6) + 15 – 30

          а) 22; зелені          б) – 2; карі       в) 2; блакитні    г) – 15; чорні

3    Волосся:

Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: - 6, 78 + (- 9,24)

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; світлі хвилясті        

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; чорні кучеряві

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 5 і 7. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею               б) 13; - 13; кирпоносий  

 в) 12; 12; з горбинкою            г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння – 4 ⅔ - х = - 2 ⅓

 а) 2,5; бантиком    б)  - 2 ⅓; вузькі

  в) 6 ⅓; пухкі    г) - 6 ⅓ ; куточки опущені вниз.

6     Особливі прикмети

Розвяжіть рівняння //х/ - 7/ = 12

а) х=19; світлі пишні вуса  б) х = - 19; родимка на лівій щоці

в) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5;  маленька чорна борідка    г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики

 

2 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння 2,4 + х = -2

     а)4,4;  овальне  б) –4,4; кругле  в ) 0,4; витягнуте  г) –0,4; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити: -2,6 – (-1,4)

          а)1,2; зелені          б) – 1,2; карі       в) 4; блакитні    г) – 4; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 3,254 та 0

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; світлі хвилясті        

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; чорні кучеряві

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 7. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею               б) 13;  0; кирпоносий  

 в) 12; 12; з горбинкою            г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  . z(- 47 /27) = 65/9

а); бантиком 48 /27   б)  -47 /27 ; вузькі

  в) 1022 /27пухкі    г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння

а) х= -10,5; світлі пишні вуса  б)немає розв’язків ; родимка на лівій щоці

в) х1 = 1,5; х2 = - 1,5; маленька чорна борідка 

  г) х1 = 10,5; х2 = - 10,5; чорні вусики

 

3 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння  7,3 – х = -1,2

     а)8,5;  овальне  б) –8,5; кругле  в ) 6,1; витягнуте  г) –6,1; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити: -3,2 – (6,3)

          а) -9,5; зелені          б) 9,2; карі       в) 3,1; блакитні    г) –3,1; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: -3,25 і 4,35

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; світлі хвилясті        

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; чорні кучеряві

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 5. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею               б) 13; - 13; кирпоносий  

 в) 12; -6; з горбинкою            г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  z(- 47 /27) = 65/9.

а); бантиком 48 /27   б)  -47 /27 ; вузькі

  в) 1022 /27пухкі    г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння  //х/ - 7/ = 12

а) х=19; світлі пишні вуса  б) х = - 19; родимка на лівій щоці

в) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5;  маленька чорна борідка    г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики

 

4 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння 2,4 + х = -2

     а)4,4;  овальне  б) –4,4; кругле  в ) 0,4; витягнуте  г) –0,4; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити: -3,2 – (6,3)

          а) -9,5; зелені          б) 9,2; карі       в) 3,1; блакитні    г) –3,1; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел:-4,45 та -2,15

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; світлі хвилясті        

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; чорні кучеряві

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 5 і 5. Знайти їх суму.

а) 9 ;0; картоплею               б) 13; - 13; кирпоносий  

 в) 12; 12; з горбинкою            г) 11;0; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння 11 – х – 8 = -2,3

 а); бантиком 1,3  б)  -4,3; вузькі

  в)  -1,3 пухкі    г)4,3; куточки опущені вниз.

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння  |х| -2,1 = 3

а) х=0,9; світлі пишні вуса  б) х = - 0,9; родимка на лівій щоці

в) х=5,1;  маленька чорна борідка    г) х1 =5,1; х2 = -5,1; чорні вусики

 

5 група

1   Форма обличчя: 

 Розвяжіть рівняння  7,3 – х = -1,2

     а)8,5;  овальне  б) –8,5; кругле  в ) 6,1; витягнуте  г) –6,1; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити: 5 +(- 9) + ( - 15) – ( - 6) + 15 – 30

          а)18; зелені          б) -28; карі       в) 8; блакитні    г) –8; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 2,22 та -3,33

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; світлі хвилясті        

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; чорні кучеряві

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 6 і 7. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею               б) 13; - 13; кирпоносий  

 в) 12; 6; з горбинкою            г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  z(- 47 /27) = 65/9.

а); бантиком 1022/27    б)  -47 /27 ; вузькі

  в) 48 /27   пухкі       г) - 47 /27 ; куточки опущені вниз.

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння //х/ - 7/ = 12

а) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5; світлі пишні вуса

б) х = - 19; родимка на лівій щоці

в) х=19;  маленька чорна борідка    г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики

 

6 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння х + 7 – 18 = 5

     а)10;  овальне  б) –16; кругле  в ) -10; витягнуте  г)16; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити: 5 +(- 9) – ( - 15) – ( - 6) -  15 – 30

          а) -55; зелені          б)55; карі       в) 28; блакитні    г) –28; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: -2,22 та -3,33

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; чорні кучеряві

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; світлі хвилясті        

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 6 і 6. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею               б) 11; 0; кирпоносий  

 в) 12; 12; з горбинкою            г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  2,4 + х = -2 4/5

а) - 5,2; бантиком б)  -0,4; вузькі

  в) 5,2  пухкі       г)0,4; куточки опущені вниз

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння  |4 – х| = 9

а) х1 = 15; х2 = -5; світлі пишні вуса

б) х = - 15; родимка на лівій щоці

в) х=5;  маленька чорна борідка    г) х1 = 9; х2 = - 9; чорні вусики

 

7 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння z –2,12  = - 6

     а)3,88;  овальне  б)8,12; кругле    в ) –3,88; витягнуте г) –8,12; квадратне

2   Колір очей:

  Обчислити: 5 -(-9) + ( - 15) + ( - 6) + 15 – 30

          а) -2; зелені          б) 2; карі       в)22; блакитні    г) –22; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел:1,15 та -1,15

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; чорні кучеряві

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; світлі хвилясті        

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 6. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею               б) 13; -6 кирпоносий  

 в) 12; -6; з горбинкою            г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  2,4 + х = -2 4/5

а) 0,4; бантиком б)  -0,4; вузькі

  в) 5,2  пухкі       г) - 5,2; куточки опущені вниз

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння  (х + 1,2) – 1,9 = – 2,4.

а) х = -2,1; світлі пишні вуса

б) х =2,1; родимка на лівій щоці

в) х=1,4;  маленька чорна борідка    г) х = -1,4; чорні вусики

 

8 група

1   Форма обличчя:

 Розвяжіть рівняння  7,3 – х = -1,2

     а) –6,1; овальне  б) –8,5; кругле  в ) 6,1; витягнуте  г) 8,5;  квадратне 

2   Колір очей:

  Обчислити: 5 +(- 9) – ( - 15) –  6 +(- 15) +30

          а)23; зелені          б) 38; карі       в) 20; блакитні    г) –20; чорні

3    Волосся:

   Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: 0 та – 3,235

а)сума більша за різницю; чорні прямі     б) сума менша за різницю; чорні кучеряві

  в) сума дорівнює різниці; руді прямі г) не можна визначити; світлі хвилясті        

4    Форма носа

Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 7 і 5. Знайти їх суму.

а) 11; - 11; картоплею               б) 13; - 13; кирпоносий  

 в) 12; 12; з горбинкою            г) 11;6; прямий

5    Губи:

Розв’яжіть рівняння  – 4 ⅔ - х = - 2 ⅓

а) 2,5; бантиком    б)  - 2 ⅓; вузькі

  в) 6 ⅓; пухкі    г) - 6 ⅓ ; куточки опущені вниз

6     Особливі прикмети

Розв’яжіть рівняння   -2,9 –/х / = -2

а) х = - 0,9; світлі пишні вуса

б)розв’язків немає ; родимка на лівій щоці

в) х=0,9;  маленька чорна борідка    г) х1 = 0,9; х2 = - 0,9; чорні вусики

 

ІV. Узагальнення знань та вмінь

Перевірка тестів (1. Створення папки, 2. Виконання тестів, 3. Робота в графічному редакторі)

V.Підбиття підсумків. Оцінювання

Як директор детективного агентства маю сказати, що слідчі групи продемонстрували належний професіоналізм і можуть бути зараховані до штату агентства. За відмінну роботу висловлюю подяку із відзнакою в журналі таким стажистам... (називає прізвища учнів, які активно працювали на уроці).

Роботу решти членів слідчих груп пропоную оцінити самостійно й подати списки від кожної групи.

 

Рефлексія

Вправа для рефлексії

 Розтуліть свою ліву долоню і покладіть на неї той досвід, з яким ви прийшли сьогодні на урок. Відчуйте його значення для вас. А тепер покажіть свою праву долоню і покладіть на неї ту енергію і настрій, які супроводжували вас протягом уроку. Відчуйте їх тепло.  А тепер з’єднайте долоні,  і нехай тепло ваших долонь, повага один до одного та взаєморозуміння супроводжують вас. І пам’ятайте, що поряд з вами є друзі, які завжди прийдуть на допомогу. Успіхів вам.

 

Робота групи оцінюється за відповідністю намальованого портрета оригіналу. Оцінювання роботи кожного учня здійснюється шляхом взаємооцінювання.

VІ.Домашнє завдання

 Повторити все про раціональні числа. Виконати вправи з підручника. Підготувати малюнок «Компютерні технології майбутнього»

 

1.   Знайдіть значення виразу:

а) -2,9 + 1,8 + (- 11,1) - |-7,2|;    

б) -5,4 - (-10 - 5,4 + 4,7).

2.   Розкрийте дужки і спростіть вираз:

а) (5,4 - а) - (-4,7 + а),

б) -11,3 - (-5 – 6 + 7,8).

3.   Розв'яжіть рівняння: а) 7,3 – х = -1,2; б) (х + 1,2) - 1,9 = - 2,4.

4.   Знайдіть значення виразу -13,5 + (-х), якщо х = 1,6; -3,2.

5.   Знайдіть суму всіх цілих чисел, які є розв'язками нерівності -5 < х < 3.

6.   Розв'яжіть рівняння: а) -2,9 - (х - 3,7) = -2; б) |х| -2,1 = 3; в) |4 - х| = 9.

7.   Знайдіть відстань між точками А(х) і B(у), якщо: a) x =-5; y = 1; б) х = -4; у = -0,5.

8.   Відстань між точками С(х) і Р(З) дорівнює 6 одиниць. Знайдіть координату точки С. Скільки може бути таких координат?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Вершина точних відповідей ”(групова робота)

І варіант                                                                       ІІ варіант

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
1 березня 2019
Переглядів
1365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку