Урок " Додавання виду 46+5. Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника"

Про матеріал
Ознайомити з особливостями додавання 46+5, вчити додавати числа частинами, розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на питання, виховувати пізнавальний інтерес до математики.
Перегляд файлу

Тема:  Додавання виду 46+5.   Додавання суми до числа.     Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника

 

Мета: Ознайомити з особливостями додавання 46+5, вчити додавати числа  частинами, розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на    питання, виховувати пізнавальний інтерес до математики

Обладнання : мультимедійний комплект, ілюстрації «Лісової школи», звірят

 

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент.
  1. Ось і дзвоник дав сигнал

Працювати час настав

То ж  ми часу не гаймо

І урок розпочинаймо

 

  1. Створення емоційного настрою. Робота з лего.

«Я – найкращий, ти – найкращий, ми - найкращі».

 

  1. Мотивація навчальної діяльності
  • Діти ви хочете потрапити до лісової школи, де навчаються лісові мешканці?
  • А якщо, їм потрібна буде, зможемо?

   

  1. Актуалізація опорних знань
  1. Усна лічба.

- Щоб отримати дозвіл потрапити в ліс, треба обчислити приклади з чарівної торбинки.

 

7+49=  7+69=  9+47=

7+59=  7+39=  9+67=

 

5+66=  5+26=  9+87=

5+46=  5+56=  9+57=

  

( Додаток 1.)

 

  1. Хвилинка каліграфії.

( Додаток 2.)

 

  • Лисичка з Журавлем теж хочуть до лісової школи, але вони ворогують і не можуть там навчатися, помиріть їх. Запишіть числа у порядку зростання і їх ворожнеча зникне.

33, 88, 44, 53, 89, 64, 71, 37, 72, 99.

  • Помирили Лисичку і Журавля і з ними рушаємо до Лісової школи.

 

  1. Вивчення нового матеріалу.
  • Тихіше, ми потрапили на урок до мудрої сови. Послухаємо її.
  1. Пояснення вчителя. (Додаток 3).
  • Звірята все зрозуміли. А ви?

 

  1. Обчислення виразів . Робота з підручником. № 381 (с.66)

 

  1. Перевіримо звірят № 382 (с.66).

(Додаток 4 .  На картинках вирази з магнітних цифр).

  • Хто з них обчислить правильно?
  • Хто ні, чому?
  • Помилка була бо тваринки стомилися!

 

   4.     Фіз-хвилинка

  • Звірята не вміють ще розв’язувати задач. Навчимо їх.

 

  1. Розв’язування задач № 383
  • Діти, звірята задоволені вашою наукою. Але нам треба повертатися до школи.

 

  • 6. Робота з геометричним матеріалом.

 

Повернемося стежкою геометричних фігур, так коротшим буде шлях.

  • Назвіть ці фігури. (Зображення фігур на мультимедійній дошці).
  • Знайдіть периметр трикутника.

 

  1. Підсумок

 

  1. Чого ви навчилися сьогодні? Позначте на шкалі знань.
  2. Що було важко, легко?
  3. Як ви почувалися на уроці, який у вас настрій? Після уроку позначте його на світлофорі.
  • Ось і уроку кінець

Хто працював, той молодець!

 

 

 

 

 

Додатки

 

 

Додаток 1

E:\s1200.jpg

 

Додаток 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4 E:\звери\9181.jpg

E:\звери\be5cfd4b3e0a.jpgE:\звери\79966708.jpg

E:\звери\kisspng-elementary-school-arithmetic-textbook-child-venue-5b3e8eac9101d5.649022651530826412594.jpg

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 лютого 2020
Переглядів
724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку