2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Урок "Емоції та настрій людини

Про матеріал
Навчити дітей берегти і зміцнювати своє здоров’я – одне з найважливіших завдань сучасної школи. Але найповніше це завдання реалізується через предмет «Основи здоров’я». Особливістю представлених розробок планів – конспектів та презентацій є організація практичної, ігрової, індивідуальної та колективної діяльності учнів, що базується на взаємодії вчителя з учнями і учнів, які впливають на емоційний, інтелектуальний та духовний розвиток учня.
Перегляд файлу

 

 

У здорової людини гарний настрій.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               4.Тема. Емоції та настрій людини. Як покращити настрій. Практична робота:вправа «Вгадай емоцію».

Мета уроку:

 формування ключових компетентностей: вміння вчитися – організовувати своє робоче місце,соціальної – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, здоров'язбережувальної – дбайливо ставитись до свого здоров'я;

формування предметних компетентностей:  розкривати значення і вплив настрою і почуттів на здоров'я людини; формувати в дітей уміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій, визначати емоційний стан за описом, розвивати навички ввічливого спілкування з однолітками; виховувати доброзичливість, бажання покращувати настрій собі й оточуючим.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: картки з назвами емоційного стану людини, різнокольорові кружечки (зелені і червоні), підручник.

Особливості проведення уроку: урок розроблений з використанням мультимедійної презентації, інтерактивних технологій.    

                                                   ХІД УРОКУ

І.ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

Іі. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ  

  1. Бесіда.
  • Які народні традиції відзначають у вашій сім'ї?
  • Які традиції впливають на покращення здоров'я людей?
  • Чи покращується у вас настрій під час таких дійств?

2.Перегляд фрагмента із мультфільму.

     -  Кому погрожував крихітка Єнот?

    -   Кого він злякався?

    -  Що йому порадила мама? 

   -  З яким настроєм він повертався?

3.Гра «Мікрофон»

  -   В яких випадках у вас буває хороший настрій?

(отримав гарну оцінку, зустрів друга, прочитав гарну книгу, …)

ІІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

   Сьогодні на уроці ми з вами поговоримо про те, що необхідно робити, щоб у нас і наших близьких був гарний настрій. Адже від гарного настрою в людини покращується самопочуття, а якщо людина весь час сумує, вона може навіть занедужати.

ІV. ПЕРВИННЕ СПРИЙНЯТТЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ. 

  1. Робота з підручником (с.115)

   Натрій людини впливає на її почуття. Почуття – це те, що людина відчуває в різних ситуаціях. Зараз ми спробуємо визначити, що відчуває дитина, коли:

  • Гуляє у гарну погоду;
  • Побачить перед собою щось дивовижне;
  • Раптом надворі почалася гроза;
  • Треба сидіти вдома, коли хочеться гуляти;
  • Тобі все набридло і нічим зайнятись?

2.Рухавка.

     Гопи–скоки – руки в боки,

    Прилетіли три сороки.

    Сіли вони на тинок,

    Відпочили – і в танок. (Під музику учні танцюють).

3.Гра «Розсипанка» 

  Розгляньте малюнки в підручнику на с.116 і прочитайте назви почуттів.

  •  Які з цих почуттів приємні?
  • Давайте, розділимо картки з різними назвами почуттів у два стовпчики: позитивніі і негативні.

(До позитивних  належать: Радість. Упевненість. Відсутність страху,сором'язливість, рішучість, веселість, захоплення тощо. До негативних – страх, злість, смуток, незадоволення, недовірливість, розпач, зневіра тощо.)

      -  Які емоції небезпечні для здоров'я, можуть спричинити різні    захворювання?

4.Робота в парах.

 -   У парі з однокласником потренуйтесь розпізнавати почуття. Спочатку один задумує почуття і зображає його. Інший вгадує, яке це почуття. Потім міняєтесь ролями.

5.Гра «Імітація»

   Чики-брики всі встають,

    На зарядку всі ідуть.

    Руки в сторони тримають

    Присідають, присідають.

    Головою крутять сміло,

    Так, як соняшник, уміло.

     А в долоні  - три хлопки –

    Підстрибують малюки.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.

  1. Робота з віршем  (с.118)
  • Що покращує людям настрій?
  • Чи залежить здоров'я від настрою?

2.Відгадування кросворду.

  - Відгадавши завдання кросворду, ми дізнаємось, які почуття позитивно впливають на наше здоров'я.

1.Надійка могла годинами малювати  і малювати. (Захоплення) 

2.Сашко зустрів своїх друзів. (радість) 

3. Бабуся в'язала Катрусі рукавички. (Спокійність)

4. Собака намагався вкусити малюка. Андрійко кинувся на допомогу.                                         (Рішучість)

5. Матуся ніжно пестила голівку донечки. (Доброта)

6. Юра з нетерпінням розмотував подарунок. (Цікавість)

7. Марійка не наважувалась підійти до гурту. (Сором'язливість)

   3. Бесіда.

      Людина завжди певним чином реагує на все, що її оточує. Ці переживання можуть бути і позитивні, і негативні. Корисні для здоров'я -  лише позитивні Нумо, діти, подумаймо, як покращити настрій. (Діти називають свої варіанти.)

  • А тепер подивимось, які корисні поради приготували нам Совонька і Їжачок. (Підручник с.119)
  • Як ви розумієте прислів'я «Весела думка – половина здоров'я»?
  • Послухайте, будь ласка, вірш.

Якщо ти смієшся мало,

Непривітним ходиш, злим,

Шлях в житті не буде вдалим,

Буде хибним та важким.

така потрібнаПерешкоди у дорозі та біду зустрінеш ти.

І не будеш ти у змозі ворогів перемогти.

Краще будь привітним, щирим,

Світлу посмішку даруй,

До людей приходь із миром,

Поважай усіх, шануй!

Словом добрим примирися

З ворогами назавжди,

І тоді не будеш мати

В вірних друзях ти нужди!

                  Володимир Кузьменков

VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ.

     Вправа «Вірю – не вірю»

    *  Доброму все вдається. (так)

    *  У веселого багато друзів. (Так)

    *  Терплячість допомагає у навчанні.(Так)

    *  Злого всі поважають. (Ні)

    *  Сором'язливих висміюють друзі. (ні)

    *  Ніщо не дається так дешево, і не ціниться так дорого, як ввічливість. (так)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література:

  • Бех І.Д. Основи здоров'я, 1 клас/К.Алатон, 2012. – 114-119 с.
  • Іватьо Н.С. Живиця, 2 клас/К.Навчальна книга,2001.- 25-32 с.
  • Бей П.І. Основи здоров'я у запитаннях і відповідях, 1-4 класи/Т.Богдан,2005. -97 с.
  • Л.Л.Шалімова Порадник учителя/Х.Ранок, 2013. -13-22.
  • О.Безпалько,Ж.Савич Спілкуємось та діємо: навчальний методичний посібник/-К.Навч. книга, 2002.-109 с.

 

doc
Додано
3 січня
Переглядів
297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку