Урок № 20-21 Дата_________
Тема: Формування правильної вимови звуків споріднених за артикуляцією голосних звуків а-о.
Мета: формування правильної вимови звуків а-о, вчити розрізняти їх звучання у словах та тексті; розвивати навички слухового сприймання; навчати звукоповторюванню, закріплювати набуті навички вимови та артикуляції.
Привітання.
Етап 1. Формування вимови
2. Автоматизація звуків а-о
ЗВУК І БУКВА А
Африка адреса азбука анкета
Аліса айстра акула абетка
Америка аптека антена афіша
Алла атака альтанка Алушта
ч * й ф * р * к * б * н
л * к ж * б * ч * б * н
д * х т * р * м * йк *
м * к м * м * ч * йк *
6. Запишіть назви малюнків. Обведіть кольоровим олівцем букву а
Зробіть звуко-буквений аналіз цих слів.
ЗВУК І БУКВА О
Прослухайте слова. Визначте, який звук чуєте на початку.
Олень, Олена, Оля, окунь, орел, осот, око, осел, очерет, отара, овес, олівець, ондатра, окуляри.
(сонечко, колесо, руль, тарілка, окуляри, яблуко, помідор, м’яч)
Два брати через гору живуть Сірий, зубастий ,
І ніколи один до одного По полю блукає,
В гості не ходять. Ягнят шукає.
(Очі) (Вовк)
Не людина, а говорить і співає, Солоденьке, як медок,
Всім новини сповіщає. Холодненьке, як льодок.
(Радіо) (Морозиво)
Два скельця, три дужки – Рідке, а не вода,
На ніс і на вушка. Біле, а не сніг.
(Окуляри) (Молоко)
Яка г_л_в_нька, така й р_зм_в_нька
Молоко (3), долото (3), село (1), агроном (2), болото (3), лото (2), багатоповерховий (3), море (1), борода (2), коловорот (4), коло(2) око (2), зоопарк (2), колобок (3), морозиво (3), здоров’я (2), диво (1), гора (1), благородство (3), молоток (3), фото (2).
3. ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ А – О
Мох, сон, сом, соло, лото, колос, молоко.
і о різними кольорами.
к, м, а х, т, а, а н, о, с ф, т, о, о
д, с, а б, а, ж, а щ, д, о л, к, о, о
Україна – це рідна земля, край, де ти живеш. Україна – це тихе озеро,
струнка калина, пісня, яку співали твої прапрадіди.
Україна – це древній Київ і широкий Дніпро. Люби свою Батьківщину.
Вона в тебе – єдина!
Тема: Формування правильної вимови звуків споріднених за артикуляцією голосних звуків а-о.
ч * й ф * р * к * б * н
л * к ж * б * ч * б * н
д * х т * р * м * йк *
м * к м * м * ч * йк *
Запишіть назви малюнків. Обведіть кольоровим олівцем букву а
Зробіть звуко-буквений аналіз цих слів.
Із поданих букв складіть слова і запишіть їх. Підкресліть букви а і о різними кольорами.
к, м, а х, т, а, а н, о, с ф, т, о, о
д, с, а б, а, ж, а щ, д, о л, к, о, о
моделями.