Урок географії "Туризм та його види. Чинники розвитку туризму. Міжнародний туризм"

Про матеріал

Конспект уроку розроблено з урахуванням програми з географії рівня стандарт. На уроці передбачено використання презентації, роботи з QR кодами та додатковими матеріалами.

Гарних Вам уроків!)

Перегляд файлу

Розробила

викладач географії

ЦВПУ ім. Миколи Федоровського

Мамзенко Н.О.

 

Розділ ІV. Третинний сектор господарства      

Тема: Туризм та його види.  Чинники розвитку туризму. Міжнародний туризм.

Навчальна мета: Ознайомити учнів з поняттям «туризм», «рекреаційні ресурси», «інфраструктура туризму».  З’ясувати особливості впливу природних і суспільних чинників на розвиток туризму. Навчати розрізняти види туризму за різними критеріями.  Визначити особливості туристичних регіонів світу. Дати уявлення про визначні об’єкти Світової спадщини ЮНЕСКО у різних країнах світу.

Розвиваюча мета: формувати світогляд значення вивчення географії для людства, логічність і послідовність при висловлюванні своєї думки ;  вміння працювати у команді, аналізувати карти та використовувати на практиці набуті знання; розвивати допитливість і самостійність.

Виховна мета: сприяти вихованню географічного мислення, любові до предмету та оточуючого світу. Виховувати дбайливе ставлення до об’єктів природи та історико-культурної спадщини, як ресурсу розвитку туризму.

Тип уроку: Вивчення нового матеріалу.

Дидактиче забезпечення: Політична карта світу, матеріали ресурсів http://learningapps.org/  та https://quizlet.com (матеріали можуть бути роздруковані у разі не можливості використання гаджетів) , презентація до уроку «Туризм та його види.  Чинники розвитку туризму. Міжнародний туризм» https://docs.google.com/presentation/d/1RJjJfqgnw2hC3rmjuEUGo2YUAX14dpKC1_mJQS8IaAA/edit?usp=sharing , карти атласу, ребус,  відео https://www.youtube.com/watch?time_continue=267&v=QU6DqhnW9Fo .

Матеріально-технічне забезпечення: Комп’ютер, проектор, мережа  Інтернет (Wi-Fi роутер), смартфон (планшет) у учнів з програмою зчитування QR кодів.

Список основних та додаткових джерел:

1. Географія 9 кл В.М. Бойко, І.Л. Дітчук, Т.А. Гринюк, І.В. Смаль, І.М. Харенко. Тернопіль, видавництво “Підручники і посібники” 2017р.

Вимоги до знань та умінь учнів:

Називає: види туризму, ознаки понять «туризм», «рекреаційні ресурси», «інфраструктура туризму»;

Розуміє : вплив природних і суспільних чинників на розвиток туризму

Характеризує: особливості основних туристичних регіонів світу;

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Бесіда

Чи мріяли ви про подорожі?

Як ми називаємо людину, яка багато подорожує? (мандрівник, турист)

Як ви розумієте поняття «Туризм».

До якого сектору господарства належить туризм, чому?

До яких країн люди найбільше подорожують?

Чому саме вони обирають ці країни?

ІІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності.

Подорожі – це неймовірні емоції, це те, що надихає і робить наше життя яскравим і створює незабутні його моменти. Мандруючи світом ми збагачуємося культурно, пізнаємо історію і традиції інших народів, насолоджуємося чудовими краєвидами природи та плескітом теплого моря і сонця. Подорожі наповнюють нас енергією, лікують хвороби, надають нам можливість дістатися вершин.

Сьогодні ми познайомимося з різними видами туризму. Дізнаємося про географію туристичних регіонів світу. Визначимо чинники, що вливають на розвиток туризму. Помандруємо сімома чудесами світу та об’єктами Світової спадщини ЮНЕСКО.

Розгадування ребусу

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема сьогоднішнього уроку : «Туризм та його види.  Чинники розвитку туризму. Міжнародний туризм».

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Користуючись підручником чи матеріалами мережі Інтернет виконайте завдання:

https://quizlet.com/242126493/test

За потреби вчитель може роздрукувати дане завдання.

V. Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення та систематизація знань та вмінь учнів.

Учні виконують вправи

  1. Види туризму залежно від мети

https://learningapps.org/view4065469

  1. Рекреаційні ресурси

https://learningapps.org/view4065767

  1.  Проаналізуйте мал. 176 на ст.219. Визначте, до якого туристичного регіону світу прибуває найбільша кількість туристів та який туристичний регіон має найбільший обсяг грошових надходжень від туризму.
  2. Об’єкти Світової спадщини ЮНЕСКО, 7 чудес світу

https://learningapps.org/view4082556

Бесіда

Про що ви дізналися на уроці?

Що для вас було новим, а що ви вже знали?

Людям яких професій потрібні ті знання, які ви одержали сьогодні?

Чи потрібно знати географію туризму щоб організувати власний ?

Чи корисними були одержані вами знання для життя? Чому? Як ці знання ви можете застосувати?

VІ. Підведення підсумків уроку, оголошення домашнього завдання.

Виставлення оцінок.

Домашнє завдання: за підручником . Географія 9 кл В.М. Бойко, І.Л. Дітчук, Т.А. Гринюк, І.В. Смаль, І.М. Харенко. Тернопіль, видавництво “Підручники і посібники” 2017р.

  1. Прочитати ст. 61-62 та параграф 39 ст. 216-221 та перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?time_continue=267&v=QU6DqhnW9Fo

 

  1. Виконайте завдання https://quizlet.com/242126493/learn

4. Оберіть країну яку ви б хотіли відвідати. У мережі Інтернет знайдіть інформацію про цікаві туристичні місця цієї країни. Проаналізуйте сайти туристичних агентств та встановіть орієнтовну вартість поїздки до обраної країни. Додайте знайдену інформацію на вільний слайд спільної презентації. (Вчитель заздалегідь створює презентацію на власному Google диску, надає дозвіл на редагування та під час пояснення домашнього завдання надає учням посилання, або надсилає його електронною поштою чи іншим способом )

 

 

 

docx
До підручника
Географія 9 клас (Бойко В.М., Дітчук І.Л., Заставецька Л.Б., Гринюк Т. А., Смаль І. В., Харенко І. М.)
Додано
11 липня 2018
Переглядів
1226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку