Ямпільська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №2
Тема
«Геометричні прогресії в задачах прикладного змісту»
Вчителя математики
Прокопенко О.А.
Мета
Хід заняття
Перегляд задач ( І частина презентації «Прикладні задачі» ), усне обговорення плану їх розв’язування, письмове розв’язування задачі
«Винагорода воїна» ( задача з російського підручника , 1795 р. ) .
( 16 )
Перегляд задач ( ІІ частина презентації «Прикладні задачі» ), усне обговорення плану їх розв’язування, письмове розв’язування задач
«Перерва»
Один з учнів, викликаний до дошки, повинен йти від столу вчителя до дверей по прямій. Перший крок він робить довжиною 1 м., другий 1/2м, третій 1/4 м і так далі так, що довжина наступного кроку в два рази менше довжини попереднього. Чи дійде учень до дверей, якщо відстань від столу до дверей по прямій 3 м?
«Поширення чуток»
До міста з 50-тисячним населенням о 8-й годині ранку прибув мешканець столиці і привіз свіжу новину. У будинку, де зупинився, він повідомив новину лише трьом жителям. Це зайняло, 15 хв, тобто о 8.15 новина була відома чотирьом: приїжджому і трьом жителям. Довідавшись новину, кожний із трьох громадян розповів про неї трьом іншим. На це знадобилося теж 15 хв. Якщо чутка поширюватиметься з такою швидкістю, то скільки пройде часу, перш ніж усе місто дізнається про неї
( 2 год 30 хв )