Урок "Говоримо-слухаємо, читаємо-пишемо. Птахи-наші пернаті друзі.

Про матеріал

Цей інтегрованиий урок об'єднує в собі українську мову, природознавство і образотворче мистецтво. Урок проходить у класі, де діти сидять по групам, тобто у груповій формі. На уроці використано такі форми навчання: "Крісло автора", "Мозкова атака", "Сенкан", "Мікрофон", Робота з деформованим текстом". Також є ілюстрації, малюнки, цікавинки, загадки.

Перегляд файлу

 

 

 

Інтегрований урок з української мови, природознавства та малювання у 2 класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                      вчителя початкових класів

                                                      ліцею №25

                                                      Немировської Т.С.

 

 

Тема: Говоримо-слухаємо, читаємо-пишемо. Птахи-наші пернаті друзі.

Мета: Вчити дітей будувати речення, висловлювання, об’єднуючи їх однією темою. Удосконалювати навички інтонування речень, працювати з деформованим текстом, збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення. Виховувати бережливе ставлення до птахів.

Обладнання: Ілюстрації птахів, дитячі малюнки, таблиця з деформованим текстом.

Хід уроку

I. Організаційний момент

Ось дзвінок нам дав сигнал – працювати час настав.

То ж і ми часу не гаймо – наш урок розпочинаймо.

Повернімося обличчям до гостей і лагідно промовим «Добрий день».

Сядем всі рівненько, будем працювати.

Роботи в нас багато і щоб її подолати

Ми повинні бути: Уважні

                                Розумні

                                Організовані

                                Кмітливі

Бо почався – урок.

II. Актуалізація знань і умінь учнів.

    Відгадування загадок

1) Швидко птах цей скрізь літає,

    Всіх комашок поїдає,

    За вікном гніздо будує,

    Тільки в нас він не зимує. (Ластівка)

2) Вірно людям я служу,

    Їм дерева стережу.

    Дзьоб міцний і гострий маю,

    Шкідників ним добуваю. (Дятел)

3) Які ноги, такий ніс,

    По болоту ходить скрізь.

    Хату на хату має.

    Жабам рахунок знає. (Лелека)

4) Маленький хлопчик у сірій свитині

    По дворах стрибає, крихти хліба збирає. (Горобець)

III. Мотивація навчальної діяльності.

1.Читання вислову вчителем.

«Слова, наче кольорові камінці. І мало їх назбирати в купу. Треба ще й уміти викладати узори з них. Вміти складати речення і правильно вимовляти їх» ( Ірина Вільде).

2.Бесіда.

- З чим письменниця порівнює слова?

- Давайте разом на уроці спробуємо навчитися викладати гарні узори, тобто будувати речення.

- Здогадалися про кого?

ІV. Оголошення теми і мети.

-Тема нашого уроку: « Птахи- наші пернаті друзі».

V. Робота над новим матеріалом.

1. Бесіда.

-Назвіть ще раз відгадки. Це речення? Чому?

-Що виражає речення? Як назвати відгадки одним словом?

2. Складання сенкану (птахи) по групам.

3. Побудова тексту з деформованих речень (самостійно).

-Подув вітерець і слова у реченнях  переплутались. Давайте їх відновимо.

-Скільки у тексті речень? Поставте слова у правильному порядку. Що стоїть в кінці речень? Які вони?

4. Фізкультхвилинка (аудиозапис).

5. Вправи на розвиток мовлення.

а) Легенди про птахів. «Крісло автора».

б) Бесіда з казковим героєм. «Мозкова атака».

-До нас завітала жар-птиця і пропонує завдання: дати розгорнуту відповідь на питання у групам:

-Чому птахи наші друзі?

-Чи приносять вони користь?

-Відповідаючи, використовуйте таблицю.

Я вважаю…

На мою думку…

Оскільки…

Тому…

Отже…

Наприклад…

V. Малювання ескізу фантастичної годівнички (по групам).

-Як ми можемо віддячити птахам?

VI. Підсумок уроку.

1) Цікавинки.

2) «Мікрофон».

-Чи вдалося нам викласти узори із камінців? Порахуйте їх.

-Що найбільше запам’яталось на уроці?

 

docx
Додано
23 серпня 2018
Переглядів
848
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку