Узагальнення та систематизація вивченого з теми “Дієприкметник як особлива форма дієслова” 7 клас Тема уроку: Підготувала вчитель української мови та літератури Петропільського опорного ЗЗСО Волкова А.В.
Номер слайду 2
Зібратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх! Генрі Форд
Номер слайду 3
“Правда чи дія?”
Номер слайду 4
Чи правда, що дієприкметниковий зворот об’єднує дієприкметник із залежними словами?
Номер слайду 5
Так, правда!
Номер слайду 6
Чи правда, що дієприкметник відповідає на питання що робити? що зробити?
Номер слайду 7
Ні, неправда!
Номер слайду 8
№ 1 Уважно послухайте уривки із поезії В. Симоненка « Лебеді материнства». Вкажіть рядок з дієприкметником: Виростеш ти, сину, вирушиш в дорогу, Виростуть з тобою приспані тривоги… Визначте в дієприкметнику ознаки дієслова, прикметника та синтаксичну роль у реченні.
№ 6 Колективна робота. Скласти 2 речення з будь-якими з поданих дієприкметників: зачинений, відгаданий, перевезений, піднесений, списаний, непідбілений, посивілий, знижений
Номер слайду 23
PLICKERS
Номер слайду 24
Домашнє завдання: - Підготуватися до контрольної роботи. - Скласти розповідь про свою родину, вживаючи в реченнях дієприкметники.
Номер слайду 25
Анкета самоаналізу 1. На уроці я працював: а) активно; б) пасивно. 2. Своєю роботою на уроці я: а) задоволений; б) незадоволений. 3. За урок я: а) втомився; б) не втомився. 4. Матеріал уроку для мене був: а) цікавим; б) нудним; в) зрозумілим; г) не зрозумілим; д) корисним; е) марним; є) легким; ж) важким