Урок – гра “Ключі від форту Дієслово”“Знання – це скарб, а вміння вчитись – ключ до нього”(Народна творчість)
Номер слайду 2
Мета: відновити в пам'яті учнів, систематизувати та узагальнити відомості про дієслово як самостійну частину мови;формувати вміння працювати в команді;розвивати пам’ять,увагу, логічне та образне мислення;виховувати відповідальність за справу, яку виконуєш, прагнення отримати міцні знання. Тип уроку: систематизація та узагальнення знань. Обладнання: презентація до уроку, сигнальні картки, оцінювальні картки, рефлексійні таблиці, фонограма пісні “Дитинство” А. Май, “снігова перина” з індивідуальними домашніми завданнями.
Номер слайду 3
Розминка – конкурс” Ти – мені, я - тобі” .
Номер слайду 4
Гра “Світлофор”
Номер слайду 5
Питання для команди “Розумниці”1. Всі дієслова недоконаного виду: Відповідати, призначати, одержати.2. Всі дієслова доконаного виду: Перевірити, пройти, купити.3. Всі дієслова вжито в майб. Часі 1 ос.множини: Звикатимемо, несемо, зеленіють.4. Кожне з дієслів має форму теперішнього часу: Знайомимось, несемо, зеленіють.5. Кожне дієслово належить до І дієвідміни : Берегти, співати, стояти.6. Кожне дієслово належить до ІІ дієвідміни: Косити, мовчати, доїти.
Номер слайду 6
Питання для команди “Знавці”1. Речення, в якому вжито перехідне дієслово: Наука в ліс не веде, а з лісу виводить.2. Речення з дієсловами наказового способу: Хто хоче більше знати, треба менше спати.3. Речення з дієсловами дійсного способу:І риба б співала, коли б голос мала.4. Всі дієслова є безособовими : Кортить, нудить, добуває.5. Всі дієслова пишуться без м'якого знака : Дізнаєшся, цікавишся, признаєшся.6. Всі дієслова пишуться з не разом : Недобачати, ненавидіти, нехтувати.
Номер слайду 7
Кімната №1 Дієслова доконаного та недоконаного виду