Відкритий урок
для учнів 4 класу
Підготувала : Вчитель англійської мови
Саєнко О.М.
КЗ «ОЗЗСО «Сузір’я» Оріхівської міської ради
Запорізької області
Відкритий урок для учнів 4-Б класу
Тема: HEALTHY LIFESTYLE
Дата проведення : ПТ 29.11.19
Мета: 1).Розширити знання учнів про здоровий спосіб життя, активізувати вивчену лексику,
формувати навички аудіювання та говоріння;
2). розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію , пам’ять та творчі здібності учнів;
3). виховувати організованість в командній роботі, підвищувати загальну культуру здорового способу життя.
Тип уроку: бінарний ( фізкультура і англійська мова)
Форма проведення: командна гра.
Місце проведення: ліве крило рекреації на 1 поверсі
Обладнання: 1. 4 кругові діаграми (3 – для учнів,
1- зразок з правильними відповідями)
2. таблички-підписи зон активності (3)
3. картонні картки з назвами здорових і нездорових звичок (16)
4. клей, фломастери, чисті 4 кола з білого паперу для малювання
5. м’яч
6. колонка
7. призи для учасників та гостей (мандарини)
8. флешка із записами музичних треків
9. чисті паперові кола для штрафної зони
10. папірці з кількістю балів для роздавання на руки учням
11. два кола із надписами «Healthy » і «Unhealthy»
12. перелік конкурсів на аркуші А-4
13. столик для вчительського приладдя
14. блокнот вчителя і пенал
15. два столи для художньої студії
16. лавочки для учнів та гостей
17. спортивна форма і взуття для вчителя
18. перелік питань для мовної розминки (12)
19. настінний годинник
Хід уроку:
( Genetics, Lifestyle, Ecology, Medicine). Учні об’єднуються у 3 команди спонтанно ( Red/ Yellow/ Green) і відправляються почергово у зону «Art Studio» для створення діаграми чинників здоров’я.
1. When’s your birthday? My birthday is in May.
2. How old are you? I am 9.
3. Where are you from? I am from Ukraine.
4. What is your favourite My favourite season is spring.
season?
5. Do you like reading comics? Yes, I do./ No, I don’t.
6. Does Xenia like fishing? Yes, she does./ No, she doesn’t.
7. Do you collect shells? Yes, I do./ No, I don’t.
8. Does Kiril collect badges? Yes, he does./ No, he doesn’t.
9. Can you ride a bike? Yes, I can./ No, I can’t.
10. Can Liza fly a kite? Yes, she can./ No, she can’t.
11. Have you got a collection Yes, I have./ No, I haven’t.
of badges?
12. Has Seraphim got a bike? Yes, he has./ No, he hasn’t.
Учні, які помилилися у відповідях, займають місця у штрафній зоні
( Penalty Aria).
Підводимо підсумки 2-х паралельних конкурсів:
1). Учні, які потрапили у штрафну зону через неправильні відповіді на запитання, виконують присідання під музику і не отримують бали.
Для учнів, які відповіли вірно, звучить мелодія переможців (звуки фанфар), під яку вони зображують радісний стан і вітають один одного мімікою і жестами. Ці учні отримують 2 бали за цей конкурс.
2). Учитель повідомляє правильні відповіді стосовно кругової діаграми.
50% - lifestyle
10% - medicine
20% - ecology
20% - genetics
Отже, який висновок ми можемо зробити з цієї діаграми? Стиль життя – це як раз те, що залежить від нас! Учні отримують відповідну кількість балів за це (максимум 3 бали).
під пісню «Hockey-Pockey»
Давайте перевіримо, наскільки ви обізнані зі здоровими і нездоровими звичками. Учитель роздає учням картки, на яких написані різні звички англійською мовою. Учням потрібно прочитати звичку і побігти до відповідної зони «Healthy»/ «Unhealthy». Коли учні зайняли свої місця, вчитель просить їх прочитати і перекласти звички, які вони вибрали.
HEALTHY HABITS / ЗДОРОВІ ЗВИЧКИ
UNHEALTHY HABITS / НЕЗДОРОВІ ЗВИЧКИ
Якщо учень помилився, він може отримати максимум 1 бал лише за переклад фрази і потрапляє до штрафної зони. Такі учні знов присідають під музику.
Учні, які стали у відповідну зону, до того ж, і переклали свою фразу вірно, отримують 2 бали за це завдання. Для них знов звучить мелодія переможців.
Учасники утворених 2-х команд вирішують, які 2 учні будуть малювати здорову та нездорову людину в арт-студії. Ці двоє не будуть розповідати про свої хобі. Решта учнів почергово розповідають про свої хобі в зоні «Speech Platform». Вчитель регулює кількість мовців в залежності від залишку часу. Вартість цього конкурсу 4 бали. Якщо вчитель не встигає прослухати всіх учнів, неопитані учні автоматично отримують максимум балів за це завдання.
Загальновідомо, що наше здоров’я напряму залежить від харчування.
Ми з вами, діти, вивчали багато різних продуктів у 3-му класі. Пропоную вам пограти у гру «Здорова і нездорова їжа». Я називаю продукт і кидаю м’яч. Якщо їжа здорова – ви ловите м’яч, якщо нездорова – відбиваєте. Зрозуміло? Тоді поїхали!
Приклади слів:
tea salad cucumber
juice fries apricot
Fanta burger cereal
water cheese cherry
coffee crisps cake
Вчитель має обійти всіх дітей двічі. Вартість 1 слова – 1 бал. Отже, вартість конкурсу – 2 бали.
Учні, що помилилися, не отримують бал і знову відправляються до штрафної зони присідати.
Флеш-моб у виконанні всіх учасників разом з учителем під ритмічну танцювальну пісню Bruno Mars “Don’t believe me just watch”.
10 Підсумок уроку.
1). Який висновок ми можемо зробити? Від чого більшою мірою залежить наше здоров’я? Безумовно, від способу нашого життя. Тож, давайте не забувати про здорові звички і уникати нездорових.
Всі учасники молодці. Працювали гарно. Були активні та артистичні. Давайте підрахуємо ваші зароблені бали.
Учні показують вчителю свої бали на картках, а вчитель фіксує їх у блокноті.
2). В цій коробці - призи для вас. Як ви гадаєте, що тут?
Вчитель роздає дітям і гостям мандарини з побажанням «Be healthy!».