Урок "Healthy lifestyle"

Про матеріал
Тип уроку - бінарний ( фізкультура і англійська мова) Форма проведення: командна гра. Мета: Розширити знання учнів про здоровий спосіб життя, активізувати вивчену лексику, розвивати мовну здогадку, пам’ять та творчі здібності учнів; виховувати організованість в командній роботі, підвищувати загальну культуру здорового способу життя. Протягом уроку учні набирають бали на жетонах, а в кінці уроку вчитель рахує їх разом з дітьми і ставить оцінку. До того ж, учні отримують призи - мандаринки.
Перегляд файлу

 

     Відкритий урок

для учнів 4 класу

    

https://cf2.ppt-online.org/files2/slide/m/m3Hn97NawFTfCVvrYDsuoh6Wi8pgxX2y5ZKqRl/slide-0.jpg

 

what is a healthy lifestyle

 

 

 

 

 

what is a healthy lifestyle

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала : Вчитель англійської мови

Саєнко О.М.

КЗ «ОЗЗСО «Сузір’я» Оріхівської міської ради

Запорізької області

 

 

Відкритий урок для учнів 4-Б класу

Тема:     HEALTHY LIFESTYLE

Дата проведення : ПТ 29.11.19

Мета:  1).Розширити знання учнів про здоровий спосіб життя,  активізувати вивчену лексику,

формувати навички аудіювання та говоріння;

2).  розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію , пам’ять та творчі здібності учнів;

3). виховувати організованість в командній роботі,  підвищувати загальну культуру здорового способу життя.

Тип уроку: бінарний ( фізкультура і англійська мова)

Форма проведення: командна гра.

Місце проведення: ліве крило рекреації на 1 поверсі

Обладнання:        1. 4 кругові діаграми (3 – для учнів,

1- зразок з правильними  відповідями)

      2. таблички-підписи зон активності (3)

      3. картонні картки з назвами здорових і нездорових звичок (16)

      4. клей, фломастери, чисті 4 кола з білого паперу для малювання

      5. мяч

      6. колонка

      7. призи для учасників та гостей (мандарини)

      8. флешка із записами музичних треків

      9. чисті паперові кола для штрафної зони

      10. папірці з кількістю балів для роздавання на руки учням

      11. два кола із надписами «Healthy » і «Unhealthy»

      12. перелік конкурсів на аркуші А-4

      13. столик для вчительського приладдя

      14. блокнот вчителя і пенал

      15. два столи для художньої студії

      16. лавочки для учнів та гостей

      17. спортивна форма і взуття для вчителя

      18. перелік питань для мовної розминки (12)

      19. настінний годинник

 

 

 

 

 

 

Хід уроку:

  1. Організаційний момент – привітання, ознайомлення з темою і метою уроку.
  2. Мотиваційний момент – розглянути з учнями чинники здоров’я

( Genetics, Lifestyle, Ecology, Medicine). Учні об’єднуються у 3 команди спонтанно ( Red/ Yellow/ Green) і відправляються почергово у зону «Art Studio» для створення діаграми чинників здоров’я.

  1. В цей час з рештою учнів проводиться мовна розминка:

1. When’s your birthday?  My birthday is in May.

2. How old are you?   I am 9.

3. Where are you from?  I am from Ukraine.

4. What is your favourite  My favourite season is spring.

 season?

5. Do you like reading comics? Yes, I do./ No, I don’t.

6. Does Xenia like fishing?             Yes, she does./ No, she doesn’t.

7. Do you collect shells?            Yes, I do./ No, I don’t.

8. Does Kiril collect badges? Yes, he does./ No, he doesn’t.

9. Can you ride a bike?  Yes, I can./ No, I can’t.

10. Can Liza fly a kite?        Yes, she can./ No, she can’t.

11. Have you got a collection Yes, I have./ No, I haven’t.

 of badges?

12. Has Seraphim got a bike?         Yes, he has./ No, he hasn’t.

 

Учні, які помилилися у відповідях, займають місця у штрафній зоні

( Penalty Aria).

Підводимо підсумки 2-х паралельних конкурсів:

1). Учні, які потрапили у штрафну зону через неправильні відповіді на    запитання, виконують присідання під музику і не отримують бали.

Для учнів, які відповіли вірно, звучить мелодія переможців (звуки    фанфар), під яку вони зображують радісний стан і вітають один одного мімікою і жестами. Ці учні отримують 2 бали за цей конкурс.

 

2). Учитель повідомляє правильні відповіді стосовно кругової діаграми.

50% - lifestyle

10% - medicine

20% - ecology

20% - genetics

Картинки по запросу "hokey pokey""Отже, який висновок ми можемо зробити з цієї діаграми? Стиль життя – це як раз те, що залежить від нас! Учні отримують відповідну кількість балів за це (максимум 3 бали).

 

  1. Виконання фізичної зарядки

під пісню «Hockey-Pockey»

 

  1. Перевірка знань лексики.

Давайте перевіримо, наскільки ви обізнані зі здоровими і нездоровими звичками. Учитель роздає учням картки, на яких написані різні звички англійською мовою. Учням потрібно прочитати звичку і побігти до відповідної зони «Healthy»/ «Unhealthy». Коли учні зайняли свої місця, вчитель просить їх прочитати і перекласти звички, які вони вибрали.

HEALTHY HABITS / ЗДОРОВІ ЗВИЧКИ

  1. to brush teeth –      чистити зуби
  2. to have a cold shower – приймати холодний душ
  3. Картинки по запросу "здорові звички"to get up early – вставати рано
  4. to walk –  ходити пішки
  5. to ride a bike – кататись на велосипеді
  6. to dive –  плавати з аквалангом
  7. to eat salad – їсти салат
  8. to fly a kite - запускати повітряного змія

 

UNHEALTHY HABITS / НЕЗДОРОВІ ЗВИЧКИ

  1. to play computer games – грати в комп’ютерні ігри
  2. to get up late –  вставати пізно
  3. to eat fries –  їсти картоплю фрі
  4. to drink Cola –  пити колу
  5. to go to bed at 12 p.m. – лягати спати о 12 ночі
  6. Картинки по запросу "нездорові звички""to smoke –   палити
  7. to eat lots of sweets – їсти багато солодощів
  8. not to wear a cap in winter – не носити шапку взимку

 

Якщо учень помилився, він може отримати максимум 1 бал лише за переклад фрази і потрапляє до штрафної зони. Такі учні знов присідають під музику.

Учні, які стали у відповідну зону, до того ж,  і переклали свою фразу вірно, отримують 2 бали за це завдання. Для них знов звучить мелодія переможців.

  1. Розвиток монологічного мовлення.

Учасники утворених 2-х команд вирішують, які 2 учні будуть малювати здорову та нездорову людину в арт-студії. Ці двоє не будуть розповідати про свої хобі. Решта учнів почергово розповідають про свої хобі в зоні «Speech Platform». Вчитель регулює кількість мовців в залежності від залишку часу. Вартість цього конкурсу 4 бали. Якщо вчитель не встигає прослухати всіх учнів, неопитані учні автоматично отримують максимум балів за це завдання.

  1. Оцінювання конкурсу малюнків. Учасники протилежних команд вгадують, де на малюнку здорові, а де хворі люди. Малюнок оцінюється так само як монолог (4 бали). При оцінюванні малюнка враховується не скільки художні здібності, скільки точне виконання завдання. Малюнок повинен бути зрозумілим за змістом.
  2. Наступний конкурс з м’ячем «Здорова і нездорова їжа» має мету активізувати вивчену лексику і розвивати  увагу і спритність.

Загальновідомо, що наше здоровя напряму залежить від харчування.

Ми з вами, діти, вивчали багато різних продуктів у 3-му класі. Пропоную вам пограти у гру «Здорова і нездорова їжа». Я називаю продукт і кидаю мяч. Якщо їжа здорова – ви ловите мяч, якщо нездорова – відбиваєте. Зрозуміло? Тоді поїхали!

Приклади слів:

tea   salad   cucumber

juice   fries   apricot

Fanta  burger  cereal

             water  cheese  cherry

                coffee             crisps   cake

 

Вчитель  має обійти всіх дітей двічі. Вартість 1 слова – 1 бал. Отже, вартість конкурсу – 2 бали.

Учні, що помилилися, не отримують бал і знову відправляються до штрафної зони присідати.

  1. Танці – це здорова чи нездорова звичка? Звичайно, здорова. Тож давайте станцюємо!

Флеш-моб у виконанні всіх учасників разом з учителем під ритмічну танцювальну пісню Bruno MarsDont believe me just watch”.

 

10  Підсумок уроку.

1). Який висновок ми можемо зробити? Від чого більшою мірою залежить наше здоровя? Безумовно, від способу нашого життя. Тож, давайте не забувати про здорові звички і уникати нездорових.

Всі учасники молодці. Працювали гарно. Були активні та артистичні. Давайте підрахуємо ваші зароблені бали.

Учні показують вчителю свої бали на картках, а вчитель фіксує їх у блокноті.

2). В цій коробці - призи  для вас. Як ви гадаєте, що тут?

Вчитель роздає дітям і гостям мандарини з побажанням «Be healthy!».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-fee13dadaa135252e25b51140f4f0b4a-V.JPG

 

C:\Users\админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-b5692939b3332a02606591b4d318580b-V.JPG

 

C:\Users\админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-87138e7a7e7ab6d8c42431a00c76b9ce-V.JPG

docx
Додав(-ла)
Саєнко Олена
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
1365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку