Урок "Інноваційний урок з елементами баскетболу 8 клас"

Про матеріал
Виховування цілеспрямованості і рішучостф для досягнення спортивних вершин. Вдосконалення ведення м'яча без зорового контролю ( дриблінг ) на місці та в русі; Повторення техніки штрафного кидка. Цікаві факти з баскетболу різних гравців і команд.
Перегляд файлу

План - конспект уроку з фізичної культури

з елементами баскетболу в 8 класі

 

 Мета:         Виховувати цілеспрямованість і рішучість для досягнення спортивних вершин.

Завдання:  1 Вдосконалити ведення м'яча без зорового контролю ( дриблінг ) на місці та в      

 русі;

                      2 Повторити техніку штрафного кидка;

Тип уроку: Комбінований;

Місце проведення: Спортивний зал;

Тривалість уроку: 45хв.

Інвентар: Мультимедійна дошка; баскетбольні м’ячі 12 шт; м’ячики для метання 12 шт; свисток; секундомір.

 

 

Зміст уроку

Дозування

 

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина 12 – 15 хв

1 Шикування в одну шеренгу

 

2 Повідомлення завдань уроку

 

 

3 Повідомлення техніки безпеки на урок

 

4 Вимірювання ЧСС

 

 

5 Роздача інвентаря

 

 

 

 

7 ЗРВ в русі з м’ячами

Ходьба:

  • ведення м'яча правою рукою;
  • ведення м'яча лівою рукою;
  • ведення м'яча 2 рази правою і лівою;

 

Біг з веденням м’яча

  • ведення м'яча правою рукою;
  • ведення м'яча лівою рукою;
  • ведення м'яча 2 рази правою і лівою;
  • вісімкою;

 

8 Перешикування учнів

 

 

 

9 ЗРВ з  м'ячами  

а) вправа на потягування

б) повороти тулуба

в) колові оберти

г) нахил тулуба

д) віджимання з перекачуванням м’ячів

е) передачі м’ячів 1ші від підлоги 2гі по прямій

є) передачі з підкиданням

ж) передачі на праву руку

 

10 Вимірювання ЧСС

 

 

12 Цікаво знати

 

 

1 хв

 

30 с

 

 

30 с

 

 

30 с

 

 

30 с

 

 

 

 

1 хв

 

10-15 м

10-15 м

10-15 м

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

30 с

 

 

 

6 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с

 

 

30 с

За зростом біля лінії. Привітання.

 

Слайд № 1 із завданнями уроку (фронтальний метод)

 

Слайд № 2 із технікою безпеки на урок

(фронтальний метод)

 

Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃90

 

Клас «Кру – гом» Взяти м’ячі в руки «Ліво – руч» (фронтальний метод) Наліво в обхід по залу «кроком – руш»         

( потоковий метод)

 

Потоковий метод. Слідкувати за дистанцією.

  

 

 

 

 

Потоковий метод. Слідкувати за дистанцією. По свистку зупинитися кроком, стрибком, повороти на місці на опорній нозі.

 

 

 

Перешикувати учнів з однієї колони в 2, та вказати на розміщення по всьому майданчику.

 

 

Стати на носки

Руки не опускати

М’ячем доторкатися до підлоги

Ноги  в колінах не згинати

Дів без віджимання Хл тримати спину рівно

 

Передачі виконувати в області грудей

 

Слідкувати за передачею і підкиданням

Широка стійка, ноги зігнуті

 

Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃140

 

Слайд №3 Робертас Явтокас,                         Слайд №4 Валерій Брумель

Основна частина 28 – 30 хв

1 Вдосконалити ведення м'яча без зорового контролю (дриблінг ) на місці та в русі;

  • стійка баскетболіста «потрійна загроза»
  • ведення м'яча правою рукою;
  • ведення м'яча лівою рукою;
  • низький дриблінг з просуванням вперед;

 

Цікаво знати

 

  • ведення вперед із закриванням м'яча;
  • ведення м'яча на місці із зменшенням;

 

Вимірювання ЧСС

 

 

Гра « Дзеркальне відображення»

 

 

 

Гра « Вибий м’яч»

 

 

Цікаво знати

 

 

2 Повторити техніку штрафного кидка;

 

 

Гра 10 кидків

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

3 хв

 

 

 

 

30 с

 

3 хв

 

 

 

3 хв

 

 

2 хв

 

 

8 хв

 

 

 

4 хв

 

 

 

Слайд №5 Показ вправи тренером              БК « Политехника – Галичина» Дмитром Базелевським.

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправ.

 

 

 

Слайд №6 Блейк Гріффін,

Слайд № 7 Майкл Джордан

 

 

Ведення м'яча по 10 разів, потім по 9 зменшуючи на один.

 

Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃140

Одна шеренга виконує ведення м’яча, а інша повторює її рухи

 

 

Учні ведуть свій м’яч і стараються вільною рукою вибити м’яч суперника

 

Слайд №8 Команда Harlem Globetrotters

Слайд №9 Про гру і м’яч.

 

Слайд №10 Показ вправи тренером              Дмитром Базелевським.

 

Учні виконують по 10 штрафних кидків хто виконує менше попадань робить 10 присідань.

 

Заключна частина 3 – 5 хв

1 Шикування в одну шеренгу

 

2 Вимірювання ЧСС

 

 

3 Підбиття підсумків

 

 

 

4 Організований вихід із залу

30 с

 

30 с

 

 

3 хв

 

 

 

30 с

 

За зростом біля лінії.

 

Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃140

 

Відмітити кращих, вказати на помилки. Перевірити вивчені факти на цьому уроці і на попередніх.

 

В колону по одному

 

docx
Додано
4 листопада 2019
Переглядів
695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку