План - конспект уроку з фізичної культури
з елементами баскетболу в 8 класі
Мета: Виховувати цілеспрямованість і рішучість для досягнення спортивних вершин.
Завдання: 1 Вдосконалити ведення м'яча без зорового контролю ( дриблінг ) на місці та в
русі;
2 Повторити техніку штрафного кидка;
Тип уроку: Комбінований;
Місце проведення: Спортивний зал;
Тривалість уроку: 45хв.
Інвентар: Мультимедійна дошка; баскетбольні м’ячі 12 шт; м’ячики для метання 12 шт; свисток; секундомір.
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча частина 12 – 15 хв |
|||
1 Шикування в одну шеренгу
2 Повідомлення завдань уроку
3 Повідомлення техніки безпеки на урок
4 Вимірювання ЧСС
5 Роздача інвентаря
7 ЗРВ в русі з м’ячами Ходьба:
Біг з веденням м’яча
8 Перешикування учнів
9 ЗРВ з м'ячами а) вправа на потягування б) повороти тулуба в) колові оберти г) нахил тулуба д) віджимання з перекачуванням м’ячів е) передачі м’ячів 1ші від підлоги 2гі по прямій є) передачі з підкиданням ж) передачі на праву руку
10 Вимірювання ЧСС
12 Цікаво знати
|
1 хв
30 с
30 с
30 с
30 с
1 хв
10-15 м 10-15 м 10-15 м
2 хв
30 с
6 хв
30 с
30 с |
За зростом біля лінії. Привітання.
Слайд № 1 із завданнями уроку (фронтальний метод)
Слайд № 2 із технікою безпеки на урок (фронтальний метод)
Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃90
Клас «Кру – гом» Взяти м’ячі в руки «Ліво – руч» (фронтальний метод) Наліво в обхід по залу «кроком – руш» ( потоковий метод)
Потоковий метод. Слідкувати за дистанцією.
Потоковий метод. Слідкувати за дистанцією. По свистку зупинитися кроком, стрибком, повороти на місці на опорній нозі.
Перешикувати учнів з однієї колони в 2, та вказати на розміщення по всьому майданчику.
Стати на носки Руки не опускати М’ячем доторкатися до підлоги Ноги в колінах не згинати Дів без віджимання Хл тримати спину рівно
Передачі виконувати в області грудей
Слідкувати за передачею і підкиданням Широка стійка, ноги зігнуті
Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃140
Слайд №3 Робертас Явтокас, Слайд №4 Валерій Брумель |
|
Основна частина 28 – 30 хв |
|||
1 Вдосконалити ведення м'яча без зорового контролю (дриблінг ) на місці та в русі;
Цікаво знати
Вимірювання ЧСС
Гра « Дзеркальне відображення»
Гра « Вибий м’яч»
Цікаво знати
2 Повторити техніку штрафного кидка;
Гра 10 кидків |
4 хв
1 хв
3 хв
30 с
3 хв
3 хв
2 хв
8 хв
4 хв
|
Слайд №5 Показ вправи тренером Дмитром Базелевським.
Слідкувати за правильністю виконання вправ.
Слайд №6 Блейк Гріффін, Слайд № 7 Майкл Джордан
Ведення м'яча по 10 разів, потім по 9 зменшуючи на один.
Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃140 Одна шеренга виконує ведення м’яча, а інша повторює її рухи
Учні ведуть свій м’яч і стараються вільною рукою вибити м’яч суперника
Слайд №8 Команда Harlem Globetrotters Слайд №9 Про гру і м’яч.
Слайд №10 Показ вправи тренером Дмитром Базелевським.
Учні виконують по 10 штрафних кидків хто виконує менше попадань робить 10 присідань.
|
|
Заключна частина 3 – 5 хв |
|||
1 Шикування в одну шеренгу
2 Вимірювання ЧСС
3 Підбиття підсумків
4 Організований вихід із залу |
30 с
30 с
3 хв
30 с
|
За зростом біля лінії.
Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃140
Відмітити кращих, вказати на помилки. Перевірити вивчені факти на цьому уроці і на попередніх.
В колону по одному |
|