Урок "Контрольна робота№3 за темою « Про далекі минулі часи. Tворчість А. Чайковського, М. Стельмаха»."

Про матеріал
Контрольна робота№3 за темою « Про далекі минулі часи. Tворчість А. Чайковського, М. Стельмаха».
Перегляд файлу

 

 Кабанюк Ольга Валеріївна,

 НВК «Чернеченська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»

 с.Чернече,

 Балтський район,

 Одеська область.

                    Урок  української літератури 7 клас

 

Тема.  Контрольна робота№3 за темою  « Про далекі минулі часи. Tворчість А. Чайковського, М. Стельмаха».

Мета:  виявити  рівень  знань,  умінь  та  навичок  учнів  з  метою  контролю  та  корекції; розвивати логічне й образне мислення, пам’ять, уміння висловлювати власні думки й аргументувати їх; виховувати кращі риси характеру.

Обладнання:  тестові завдання у двох варіантах.

Тип уроку:  контроль і корекція знань, умінь та навичок.

 

                                   Перебіг уроку

 

 І. Мотивація навчальної діяльності школярів.

 Оголошення теми й мети уроку

   Слово вчителя.

  Доброго дня,діти! Подивіться мені в очі. Погляньте один на одного,усміхніться. Покажіть мені смайлики,які характеризують ваш настрій. Із цих цих промінчиків добра, що заіскрились на ваших обличчях, ми і розпочнемо урок.

Ми  з  вами  вивчили  різні  за  змістом  і  формою  твори української  літератури.  Що  їх  об’єднує?  Напевне, пристрасне утвердження загальнолюдських цінностей: доброти, порядності, милосердя, людяності, вірності, сміливості тощо. Бажаю вам бути такими ж сміливими,добрими та порядними людьми, як герої вивчених творів.

 ІІ.  Основний зміст роботи

Інструктаж щодо виконання тестових завдань.

Виконання учнями контрольної роботи.

 

Варіант І

І рівень

(Кожна правильна відповідь — 1 бал.)

1.Де народився письменник А.Я.Чайковський?

А. У м.Дрогобичі на Львівщині;

Б. У м.Самборі на Львівщині;

В. У м.Коломиї на Івано-Франківщині.

 

2.  Твір А. Чайковського «За сестрою» є:

А. Героїко-романтичною повістю;

Б.Автобіографічною повістю;

В.Історичною повістю.

3.Як на зивалася одна зі степових козацьких могил,про яку автор згадує у своїй повісті?

А.Савур-могила;

Б.Іванова могила;

В.Свиридова могила.

 

4.Повість М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…» є:

А.історичною;

Б.автобіографічною;

В.соціально-побутовою.

 

5.Хто з героїв повісті розповідає Михайликові про сонячні ключі?

А.Батько;

Б.дядько Себастіян;

В.дід Дем'ян.

 

6.Дайте визначення.

Символ- це…

 

 

ІІІ рівень

(Кожна правильна відповідь — 1,5 бала.)

7.  Складіть  план  до  характеристики  головного  героя  повісті

А. Чайковського «За сестрою» Павлуся.

 

8.  Назвіть  звичаї,  традиції  українців,  про  які  згадуються  в  повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять».

 

ІV рівень

(Правильна, змістовна, цікава відповідь — 3 бали.)

 Виконайте одне із завдань.

А  Висловіть  та  обґрунтуйте  судження  про  те,  яке  значення для  формування  особистості  має  почуття  вірності  (ідеї, батьківщині, любові, принципам) (на основі вивчених творів та власних спостережень).

Б  Продовжіть  історію  головного  героя  повісті  М.  Стельмаха «Гуси-лебеді летять» Михайлика.

 

Варіант ІІ

ІІІ рівні

(Кожна правильна відповідь — 1 бал.)

1.Від імені кого ведеться розповідь у повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»?

А.Автора;

Б.Михайлика;

В. діда Дем'яна.

 

2.Під впливом чого формувалася душа малого Михайлика?

А.Розповідей однолітків;

Б. поведінки дорослих;

В. краси природи та прочитаних книжок.

 

3.Кому з героїв повісті належать слова: «От і принесли нам лебеді на крилах життя»?

А.Батьку Панасу;

Б. діду  Дем'яну;

В. матері Ганні.

 

4.  Кульмінацією повісті А. Чайковського «За сестрою» є:

А.  напад на село татар;

Б.  приготування Павлуся до покарання і приїзд мулли;

В  зустріч із сестрою.

 

5. Ким працював А.Чайковський у Львові , а згодом - у Бережанах на Тернопільщині?

А.Адвокатом;

Б. учителем;

В. лікарем.

 

6. Дайте визначення.

Автобіографічна повість — це…

 

ІІІ рівень

(Кожна правильна відповідь — 1,5 бала.)

7.  Складіть  план  до  характеристики  головного  героя  повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять» Михайлика.

8.  Розкажіть  про  використання  фольклорних  мотивів,  засобів у повісті А. Чайковського «За сестрою».

 

ІV рівень

(Правильна, змістовна, цікава відповідь — 3 бали.)

  Виконайте одне із завдань.

А  Висловіть  та  обґрунтуйте  судження  про  здатність  мріяти як невід’ємну рису характеру розвиненої людини (на основі вивчених творів та власних спостережень).

Б  Продовжіть  історію  Павлуся  і  його  сестри  (за  повістю А. Чайковського «За сестрою»).

 

 ІІІ. Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон».

  • Сьогодні для мене найскладнішим було…

Завершальне слово вчителя

Хто трудився на уроці,

Той, звичайно,молодець.

Ну ,а зараз, мої любі,

Уроку нашому кінець.

І щоб нам знову зустрітись в годину призначену,

Кажу  щиро я вам усім …(« До побачення!»)

До наступного уроку.

 

 

doc
Додано
27 лютого 2019
Переглядів
301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку