Урок "Контрольна робота№3 за темою « Про далекі минулі часи. Tворчість А. Чайковського, М. Стельмаха»."

Про матеріал
Контрольна робота№3 за темою « Про далекі минулі часи. Tворчість А. Чайковського, М. Стельмаха».
Перегляд файлу

 

 Кабанюк Ольга Валеріївна,

 НВК «Чернеченська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»

 с.Чернече,

 Балтський район,

 Одеська область.

                    Урок  української літератури 7 клас

 

Тема.  Контрольна робота№3 за темою  « Про далекі минулі часи. Tворчість А. Чайковського, М. Стельмаха».

Мета:  виявити  рівень  знань,  умінь  та  навичок  учнів  з  метою  контролю  та  корекції; розвивати логічне й образне мислення, пам’ять, уміння висловлювати власні думки й аргументувати їх; виховувати кращі риси характеру.

Обладнання:  тестові завдання у двох варіантах.

Тип уроку:  контроль і корекція знань, умінь та навичок.

 

                                   Перебіг уроку

 

 І. Мотивація навчальної діяльності школярів.

 Оголошення теми й мети уроку

   Слово вчителя.

  Доброго дня,діти! Подивіться мені в очі. Погляньте один на одного,усміхніться. Покажіть мені смайлики,які характеризують ваш настрій. Із цих цих промінчиків добра, що заіскрились на ваших обличчях, ми і розпочнемо урок.

Ми  з  вами  вивчили  різні  за  змістом  і  формою  твори української  літератури.  Що  їх  об’єднує?  Напевне, пристрасне утвердження загальнолюдських цінностей: доброти, порядності, милосердя, людяності, вірності, сміливості тощо. Бажаю вам бути такими ж сміливими,добрими та порядними людьми, як герої вивчених творів.

 ІІ.  Основний зміст роботи

Інструктаж щодо виконання тестових завдань.

Виконання учнями контрольної роботи.

 

Варіант І

І рівень

(Кожна правильна відповідь — 1 бал.)

1.Де народився письменник А.Я.Чайковський?

А. У м.Дрогобичі на Львівщині;

Б. У м.Самборі на Львівщині;

В. У м.Коломиї на Івано-Франківщині.

 

2.  Твір А. Чайковського «За сестрою» є:

А. Героїко-романтичною повістю;

Б.Автобіографічною повістю;

В.Історичною повістю.

3.Як на зивалася одна зі степових козацьких могил,про яку автор згадує у своїй повісті?

А.Савур-могила;

Б.Іванова могила;

В.Свиридова могила.

 

4.Повість М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…» є:

А.історичною;

Б.автобіографічною;

В.соціально-побутовою.

 

5.Хто з героїв повісті розповідає Михайликові про сонячні ключі?

А.Батько;

Б.дядько Себастіян;

В.дід Дем'ян.

 

6.Дайте визначення.

Символ- це…

 

 

ІІІ рівень

(Кожна правильна відповідь — 1,5 бала.)

7.  Складіть  план  до  характеристики  головного  героя  повісті

А. Чайковського «За сестрою» Павлуся.

 

8.  Назвіть  звичаї,  традиції  українців,  про  які  згадуються  в  повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять».

 

ІV рівень

(Правильна, змістовна, цікава відповідь — 3 бали.)

 Виконайте одне із завдань.

А  Висловіть  та  обґрунтуйте  судження  про  те,  яке  значення для  формування  особистості  має  почуття  вірності  (ідеї, батьківщині, любові, принципам) (на основі вивчених творів та власних спостережень).

Б  Продовжіть  історію  головного  героя  повісті  М.  Стельмаха «Гуси-лебеді летять» Михайлика.

 

Варіант ІІ

ІІІ рівні

(Кожна правильна відповідь — 1 бал.)

1.Від імені кого ведеться розповідь у повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»?

А.Автора;

Б.Михайлика;

В. діда Дем'яна.

 

2.Під впливом чого формувалася душа малого Михайлика?

А.Розповідей однолітків;

Б. поведінки дорослих;

В. краси природи та прочитаних книжок.

 

3.Кому з героїв повісті належать слова: «От і принесли нам лебеді на крилах життя»?

А.Батьку Панасу;

Б. діду  Дем'яну;

В. матері Ганні.

 

4.  Кульмінацією повісті А. Чайковського «За сестрою» є:

А.  напад на село татар;

Б.  приготування Павлуся до покарання і приїзд мулли;

В  зустріч із сестрою.

 

5. Ким працював А.Чайковський у Львові , а згодом - у Бережанах на Тернопільщині?

А.Адвокатом;

Б. учителем;

В. лікарем.

 

6. Дайте визначення.

Автобіографічна повість — це…

 

ІІІ рівень

(Кожна правильна відповідь — 1,5 бала.)

7.  Складіть  план  до  характеристики  головного  героя  повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять» Михайлика.

8.  Розкажіть  про  використання  фольклорних  мотивів,  засобів у повісті А. Чайковського «За сестрою».

 

ІV рівень

(Правильна, змістовна, цікава відповідь — 3 бали.)

  Виконайте одне із завдань.

А  Висловіть  та  обґрунтуйте  судження  про  здатність  мріяти як невід’ємну рису характеру розвиненої людини (на основі вивчених творів та власних спостережень).

Б  Продовжіть  історію  Павлуся  і  його  сестри  (за  повістю А. Чайковського «За сестрою»).

 

 ІІІ. Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон».

  • Сьогодні для мене найскладнішим було…

Завершальне слово вчителя

Хто трудився на уроці,

Той, звичайно,молодець.

Ну ,а зараз, мої любі,

Уроку нашому кінець.

І щоб нам знову зустрітись в годину призначену,

Кажу  щиро я вам усім …(« До побачення!»)

До наступного уроку.

 

 

doc
Додано
27 лютого
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку