Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.» І ВАРІАНТ

Про матеріал

Тест №3 (Історія України 9 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.»

Дата _______________________ Прізвище, ім'я _______________________

І ВАРІАНТ

І рівень (0,5 бала)

Перегляд файлу

 

Тест №3 (Історія України  9 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.»

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

І ВАРІАНТ

І рівень (0,5 бала)

1. Укажіть, навчальні заклади якого типу набули поширення

В Україні в першій половині ХІХ ст.?

а) Училище;                              б) ліцей;

в) гімназія;                                 г) технікум.

2 . Укажіть, у якій галузі культури уславився М. Щепкін?

а) Архітектура;                          б)  скульптура;

в) театр;                                      г) живопис.

3.  Укажіть прізвище автора літературних творів «Сватання

на Гончарівці» та «Шельменко-денщик», за якими ставилися

 вистави в перших українських професійних театрах. ?

а) Г. Квітка-Основяненко;            б) І. Котляревський;   

в) Т. Шевченко;                               г) П. Куліш.

4. В якому році Т.Г. Шевченко випустив альбом офортів

«Живописна Україна»?

а) 1841р.;                            б) 1843р.;

в) 1842р.;                             г) 1844р..

5. У якому рядку всі слова стосуються Петра

Гулака-Артемовського:

а) батько перекладу, історичний роман «Чорна рада», «Літопис Самовидця»;                      

б) ректор Харківського університету, байки, «Запорожець за Дунаєм»;   

в) балада «Рибалка», перша опера, майстер літературного перекладу;            

г) байка-казка «Пан та собака», романтичні балади, нові жанри

6. Розташуйте назви вищих навчальних закладів у хронологічній

послідовності їх заснування.

а) Новоросійський університет;                       

б) Київський університет;

в) Львівський університет ;                           

 г) Харківський унверситет.

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення термінів:

«КЛАСИЦИЗМ» — це _______________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Дайте відповіді на запитання до джерела

«Заснування університету найтіснішим чином повязане з особистістю…… Він є справжнім винуватцем його існування: …. Він спонукав харківське дворянство на пожертвування, він мав перебороти силу ускладнень, аби добитися височайшого соізволєнія на заснування університету в Харкові, він же, зрештою разом з іншими особами…. Немало попрацював і у нелегкій справі початкового його облаштування» (Д.Багалій)

А Коли відбулися події, про які йдеться у фрагменті джерела?

Б Імям якого діяча пропущено в тексті?

 

9. У яких твердженнях ідеться про Івана Котляревського?                

А)діяч, якому судилося стати символом українського національного руху;

Б)автор «Граматики малоросійського наріччя» 1818р.;

В)першу збірку його поезій було надруковано в Петербурзі в 1840р.;

Г)автор програмових документів Кирило-Мефодіївського товариства;

Д)належав до полтавської масонської ложі «Любов до істини»;

Е)вперше для написання літературного твору автор звернувся до живого усного мовлення народу.                         

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Прочитайте і дайте відповідь на запитання.

Розвиток українського мистецтва (театральне мистецтво) наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. Та зробіть висновок.

 

11.  Укажіть прізвища діячів культури першої половини ХІХ ст., які уславилися в галузі літератури.

1)М. Гоголь

2) В. Каразін

3) Є. Гребінка

4) М. Остроградський

5) М. Маркевич

6) Т. Шевченко

7) Г. Квітка-Основяненко

8) М. Щепкін

 

IV рівень (3 бала)

12.  Висловіть власне судження щодо наведеного твердження.

….. Незважаючи на обмежені досягнення у сфері мови та літератури, національне відродження в Наддніпрянській Україні протягом збиральницької стадії наприкінці ХVIII та в перших десятиліттях ХІХ століття мало також важливі здобутки, особливо в царині історії та фольклору. Цікаво зазначити, хай як це несподівано це звучить, що уряд Російської імперії на загал підтримував  ці процеси. Тож на Наддніпрянщині розпочалася організаційна стадія національного відродження.

Свою відповідь побудуйте за схемою:

1) Я вважаю, що….

2) Тому, що…..

3) Наприклад……

4) Отже……

 

 

 

Оцінка____________

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Жердецький Артем
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Історія України 9 клас (Власов В.С.)
Додано
15 грудня 2018
Переглядів
4965
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку