Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.» ІІ ВАРІАНТ

Про матеріал

Тест №3 (Історія України 9 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.»

Дата _______________________ Прізвище, ім'я _______________________

ІІ ВАРІАНТ

І рівень (0,5 бала)

Перегляд файлу

 

Тест №3 (Історія України  9 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.»

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

ІІ ВАРІАНТ

І рівень (0,5 бала)

1. Укажіть, коли був відкритий Київський університет?

а) 1798р.;                              б) 1805р.;

в) 1834р.;                              г) 1840р.

2 . В якому місті Правобережжя знаходиться пейзажний парк

«Олександрія»?

а) Полтава;                          б) Біла Церква;

в) Умань;                             г) Житомир.

3.  Український скульптор, який створив памятник

градоначальникові та генерал-губернаторові Арману Рішельє

в Одесі та памятник Володимиру у Києві ?

а) Василь Тропінін;            б) Вікентій Беретті;   

в) Петро Клодт;                   г) Іван Мартос.

4. Розвиткові якої науки сприяла діяльність Михайла

Остроградського?

а) математики;                    б) біології;

в) історії;                             г) хімії.

5. У якому рядку всі слова характеризують Пантелеймона

Куліша:

а) батько перекладу, історичний роман «Чорна рада», «Літопис Самовидця»;                      

б) літературний критик, український буквар «Граматка», байка «Пан та собака»;   

в) балада «Рибалка», перша опера, майстер літературного перекладу;            

г) український правопис, «Тарас Бульба», підручник для навчання письма й читання.

6. У якому з варіантів названо діячів культури першої половини

 19ст., творили в царині живопису?

а) Антон Лянге, Іван Мартос, Тимофій Осиповський;                       

б) Дмитро Левицький, Михайло Остроградський, Іван Сошенко;

в) Володимир Боровиковський, Микола Маркевич, Євген Гребінка;                           

 г) Тарас Шевченко, Василь Тропінін, Василь Штенберг.

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення термінів:

«РЕАЛІЗМ» — це _______________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Дайте відповіді на запитання до джерела

«Заснування університету найтіснішим чином повязане з особистістю…… Він є справжнім винуватцем його існування: …. Він спонукав харківське дворянство на пожертвування, він мав перебороти силу ускладнень, аби добитися височайшого соізволєнія на заснування університету в Харкові, він же, зрештою разом з іншими особами…. Немало попрацював і у нелегкій справі початкового його облаштування» (Д.Багалій)

А Коли відбулися події, про які йдеться у фрагменті джерела?

Б Імям якого діяча пропущено в тексті?

 

9. У яких твердженнях ідеться про Тараса Шевченко?                

А)діяч, якому судилося стати символом українського національного руху;

Б)основоположник художньої прози в українській літературі;

В)першу збірку його поезій було надруковано в Петербурзі в 1840р.;

Г)автор програмових документів Кирило-Мефодіївського товариства;

Д)творець «Енеїди» - першого твору нової української літератури;

Е)автор понад тисячі творів образотворчого мистецтва.            

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Прочитайте і дайте відповідь на запитання.

Розвиток українського мистецтва (архітектури) наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. Та зробіть висновок.

 

11.  Доберіть до імен історичних постатей їхні стислі характеристики

1. Григорій Квітка-Основяненко

А) основоположник художньої прози в новій українській літературі, один із засновників жанру соціально-побутової комедії; прозові твори складали дві збірки «Малоросійських повістей».

2. Михайло Максимович

Б) учений-енциклопедист, визнаний фахівець у царині історії, філології, етнографії, ботаніки; впорядкував і видав три збірки народних пісень (1827, 1834, 1849)

3. Дмитро Бантиш-Камянський

В) відомий актор тих часів. Своє життя він присвятив служінню саме українському театру, відмовившись виступати на російській імператорській сцені.

4. Карпо Соленик

 

Г) український поет, автор перших віршованих байок у новій українській літературі, творець перших в Україні романтичних балад

5. Петро Гулак-Артемовський

 

 

 

А.____ Б.____ В.____ Г.____   

 

 

 

 

IV рівень (3 бала)

12.  Заповніть порівняльну таблицю «Розвиток освіти на українських землях наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.»

 

 

Українські землі

у складі

 

Початкова освіта

 

Середня освіта

 

Вища освіта

 

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ

 

 

 

 

АВСТІЙСЬКА ІМПЕРІЯ

 

 

 

 

ВИСНОВОК:

 

 

 

 

 

Оцінка____________

 

 

docx
До підручника
Історія України 9 клас (Власов В.С.)
Додано
15 грудня 2018
Переглядів
2990
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку