● формувати вміння узагальнювати і доводити, удосконалювати навички свідомого читання; вчити працювати в групах;
●розвивати критичне мислення, усне мовлення, пам'ять;
●виховувати доброту;
●формувати комунікативну компетентність.
Портрет В.О. Сухомлинського , ілюстрації квітів.
«Кероване читання – мислення з передбаченням», «Асоціативний кущ», «Сенкан», «Мозкова атака», «Дискусійна сітка».
Тексти В.О. Сухомлинського «Нічия квітка»
(об’єднання учнів у групи за кольоровими квітами)
Читання девізу групової навчальної діяльності: «Ми – одна команда!»
Загадка: Стоять красуні у траві,
Вінки в них різнокольорові. (квіти)
КВІТКА
Школа; Горщики з квітами; Шкода квітки.
Кероване читання – мислення з передбаченням
КВОЛА – слабенька
Бесіда:
Динамічна пауза
(обговорення в групах)
(обговорення в групах)
Бесіда:
1. Сенкан
1) Віра
2)
3)
4)
5)
2. Заповнення дискусійної сітки
Чи могла Віра вчинити інакше?
Так Ні
1) 1)
2) 2)
3) 3)
3. Думайте. Відповідайте
4. Самооцінювання
5. Підсумок уроку
Творче домашнє завдання: Намалювати квітку – семицвітну, записати на пелюстках найзаповітніші бажання.
Сьогодні в школі святковий день. Зібралися всі школярі, щоб приготувати свої класні кімнати до занять, бо завтра починається навчальний рік.
Біля колодязя – десять нових горщиків. У кожному – квітка! Це для класів. Десять класів – десять квіток. Поруч з десятьма новими горщиками стоїть ще й маленьке горнятко – старе, вилиняле. І в гор-няткові тому посаджена маленька, квола квітка.
Школярі рознесли нові горщики з квітами по класах. Поставили на вчительських столах. Стало в класах затишно – немов у домівці, поруч з матір’ю.
А маленьке горнятко з кволою квіткою залишилось біля колодязя. Кому потрібна маленька, слабенька рослинка – кілька листочків.
Шкода стало Вірі – першокласниці маленької квітки. Й горнятка старенького жалко. Взяла Віра горнятко з кволою квіткою, понесла до свого класу, поставила на вікні в куточку, полила.
Вчителька запитала дітей:
В. О. Сухомлинський