Урок 70
Мета: в ігровій формі повторити матеріал навчального року; розвивати образне і логічне мислення; стимулювати інтерес учнів до вивчення предмету, до читання взагалі; виховувати прагнення до духовного збагачення, розширення кругозору, естетичний смак.
Обладнання: мультимедійна презентація уроку, маршрутні листи, картки із завданнями, ватман, фломастери, мобільний телефон для селфі.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Правила:
1. Учні об'єднуються в команди, вибирають капітана та назву команди.
2. Команди отримують маршрутний лист, завдання, яке треба пройти.
3. Учитель контролює хід гри, заповнює маршрутні листи, на дошці записує зароблені бали команд.
ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Квест – це змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами на швидкість. Виконавши одне завдання, ви переходите до наступного. Перемагає та команда, яка першою прийде на фініш.
Маршрутний лист:
Команда ________________________________________ |
Бали |
1.«Лабіринт». |
|
2.«Ребуси». |
|
3.«Сенкани». |
|
4.«Картинна галерея» |
|
5. «Знайди зайвого» |
|
6. «Селфі-студія». |
|
Середній бал команди |
|
ІІІ. ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ КВЕСТУ
Станція № 1 “Лабіринт”
Завдання: дати відповіді на запитання, знайти ці відповіді в прямокутнику і з’єднати (слова записані зверху вниз і зліва направо)
Кожна правильна відповідь - 1 бал
З літер, які не закреслені, складіть ключове слово.
Команда, яка виконала це завдання, показує відповідь вчителю, і, якщо вона правильна, отримує наступне завдання.
К |
А |
Н |
Д |
А |
Т |
А |
П |
Б |
С |
А |
Р |
Т |
Ь |
К |
О |
А |
В |
Б |
Е |
Р |
М |
А |
Н |
С |
І |
І |
Б |
Р |
В |
Х |
Щ |
С |
Т |
Ф |
Е |
О |
Я |
А |
Д |
О |
Я |
А |
К |
Б |
К |
У |
Е |
Л |
З |
Х |
К |
І |
Щ |
Л |
В |
Ь |
Ь |
И |
А |
Н |
О |
Н |
І |
А |
А |
Й |
В |
Е |
Н |
Г |
О |
Запитання:
1.Хто пожертвував собою заради іншої людини та створив свій останній шедевр. (Берман).
2.Лицарський роман Вальтера Скотта? («Айвенго»)
3.Іудейка, донька єврея-лихваря, закохана в Айвенго. (Ребекка) .
4. Яке ім’я хлопчика з новели Дж. Олдріджа “Останній дюйм”. (Деві)
5.Ім’я героїні, яка все життя чекала на “диво” (Ассоль).
6. Назва балади польського поета Адама Міцкевича – «Світязь»
7. Герой новели Акутагави Рюноске «Павутинка». (Кандата)
8. Ім′я героя з Шервудського лісу. (Робін)
9. Автор твору «Золотий жук». (По)
10. Назва оповідання Айзека Азімова. («Фах»)
11. Назва віршу Редьярда Кіплінга («Якщо»)
12. Ім′я володаря Мандрівного замку. (Хаул)
Правильна відповідь:
К |
А |
Н |
Д |
А |
Т |
А |
П |
Б |
С |
А |
Р |
Т |
Ь |
К |
О |
А |
В |
Б |
Е |
Р |
М |
А |
Н |
С |
І |
І |
Б |
Р |
В |
Х |
Щ |
С |
Т |
Ф |
Е |
О |
Я |
А |
Д |
О |
Я |
А |
К |
Б |
К |
У |
Е |
Л |
З |
Х |
К |
І |
Щ |
Л |
В |
Ь |
Ь |
И |
А |
Н |
О |
Н |
І |
А |
А |
Й |
В |
Е |
Н |
Г |
О |
Ключове слово: БАТЬКІВЩИНА
Станція № 2 “Ребуси”
Завдання: розгадай ребуси і запиши відповіді.
Кожна правильна відповідь - 2 бал.
Команда, яка виконала це завдання, показує відповідь вчителю, і, якщо вона правильна, отримує наступне завдання.
Правильні відповіді:
Фентезі
Стрічка
Богатир
Лотос
Станція № 3 “Сенкани”
Завдання. Відгадати героя сенкану.
Кожна правильна відповідь - 2 бали.
Команда, яка виконала це завдання, показує відповідь вчителю, і, якщо вона правильна, отримує наступне завдання.
1. |
1. Невідомий 2. Могутній, мудрий. 3. Долає, перемагає, служить. 4. Розчистив дорогу до столиці. 5. Захисник.
|
2. |
1. Невідома. 2. Мрійлива, добра. 3. Долає, вірить, любить. 4. Вірить, що дива збуваються. 5. Мрійниця.
|
3. |
1. Невідомий. 2. Відважний, сміливий . 3. Мстить, захищає, рятує 4. Був захисником слабких і знедолених. 5. Стрілок.
|
4. |
1. Невідомий. 2. Рішучий, спостережливий. 3. Слухає, спостерігає, аналізує. 4. Володіє власним методом. 5. Детектив.
|
5. |
1. Невідомий. 2. Сміливий, відчайдушний. 3. Бореться, кохає, жертвує. 4. Кохання сильніше від війни. 5. Солдат.
|
6. |
1. Невідомий. 2. Самотній, рішучій. 3. Страждає, рятує, перемагає. 4. Важливо зайти порозуміння з батьками. 5. Син. |
Правильна відповідь:
1.Ілля Муромець
2. Ассоль
3. Робін Гуд
4. Шерлок Холмс
5. Іван Терешко
6. Деві
Станція № 4 «Картинна галерея»
Завдання. «Відгадати назву книгу, його головного героя».
Кожна правильна відповідь - 2 бали.
Команда, яка виконала це завдання, показує відповідь вчителю, і, якщо вона правильна, отримує наступне завдання.
Правильна відповідь:
«Айвенго»
«Дари волхвів»
«Мандрівний замок Хаула»
«Пістрява стрічка»
«Пурпурові вітрила»
«Ілля Муромець і Соловій Розбійник»
Станція № 5 « Знайди зайвого»
Завдання: закреслити ім’я літературного героя, яке, на думку команди, є «зайвим».
Команда, яка виконала це завдання, показує відповідь вчителю, і, якщо вона правильна, отримує наступне завдання.
1.Лонгрен, Деві, Грей, Меннерс.
2.Легран, Джупітер, Берман, Кід.
3. Джип, Едуард, Хаул, продавець.
4. Джулія, Седрік, Ровена, Буагільбер,
5. Делорж, Кунігунд, Франциск, Корнелія.
6. Плейтен, Тревіліян, Кальцифер, Омейні.
Правильна відповідь:
1. Деві
2. Берман
3. Хаул
4. Джулія
5. Корнелія
6. Кальцифер
Станція № 6 “Селфі-студія”
Завдання: зробити плакат на тему “Книга в житті людини”. Зробити командне селфі з вашою роботою. Фото розмістити в Instagram (Facebook в групі “Урок зарубіжної літератури”) з власними оригінальними хештегами.
За виконане завдання -12 балів
Команда, яка виконала першою виконала це завдання, оголошується переможцем.
ІV. ПІДСУМКИ УРОКУ
Команди підраховують бали в маршрутних листках, виставляють середній бал команди, повідомляють цю оцінку вчителю.