3 Мета: в ігровій формі повторити матеріал навчального року; розвивати образне і логічне мислення; стимулювати інтерес учнів до вивчення предмету, до читання взагалі; виховувати прагнення до духовного збагачення, розширення кругозору, естетичний смак. Обладнання: мультимедійна презентація уроку, маршрутні листи, картки із завданнями, ватман, фломастери, мобільний телефон для селфі.
Завдання: дати відповіді на запитання, знайти ці відповіді в прямокутнику і з’єднати (слова записані зверху вниз і зліва направо)Кожна правильна відповідь - 1 бал. З літер, які не закреслені, складіть ключове слово. Команда, яка виконала це завдання, показує відповідь вчителю, і, якщо вона правильна, отримує наступне завдання.
Запитання:1. Хто пожертвував собою заради іншої людини та створив свій останній шедевр? (Берман)2. Лицарський роман Вальтера Скотта? («Айвенго»)3. Іудейка, донька єврея-лихваря, закохана в лицаря? (Ребекка) 4. Яке ім’я хлопчика з новели Дж. Олдріджа “Останній дюйм”?(Деві)5. Ім’я героїні, яка все життя чекала на “диво”? (Ассоль)6. Назва балади польського поета Адама Міцкевича? («Світязь»)7. Герой новели Акутагави Рюноске «Павутинка»? (Кандата)8. Ім′я героя з Шервудського лісу?(Робін)9. Автор твору «Золотий жук»? (По)10. Назва оповідання Айзека Азімова? («Фах»)11. Назва віршу Редьярда Кіплінга? («Якщо»)12. Ім′я володаря Мандрівного замку?(Хаул)
Завдання: зробити плакат на тему “Книга в житті людини”. Зробити командне селфі з вашою роботою. Фото розмістити в Instagram (Facebook в групі “Урок зарубіжної літератури”) з власними оригінальними хештегами. За виконане завдання -12 балів. Команда, яка виконала першою виконала це завдання, оголошується переможцем.