6 травня о 15:00Вебінар: Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

Урок-квест "Стежками зарубіжної літератури"

Про матеріал
Підсумковий урок-квест, який містить різні види творчих та ігрових завдань, допоможе вчителю завершити навчальний рік результативно і позитивно.
Перегляд файлу

 

Урок-квест

5 клас

Мета: в ігровій формі повторити матеріал навчального року; розвивати образне і логічне мислення; стимулювати інтерес учнів до вивчення предмету, до читання взагалі; виховувати прагнення до духовного збагачення, розширення кругозору, естетичний смак.

Обладнання: різнокольорові стікери, маршрутні листи, картки із завданнями, ножиці та клей для створення колажу, мобільний телефон для селфі.

Завдання квесту: пройти станції за маршрутним листом і виконати завдання.

 

Правила:

1. Учні об'єднуються в команди, вибирають капітана та назву команди.

 2. Команди отримують маршрутний лист, завдання,  яке треба пройти.

3. Учитель контролює хід гри, заповнює маршрутні листи, на дошці записує зароблені бали команд.

Маршрут:

  1. Станція «Асоціації».
  2.  «Ребуси».
  3. «У світі героїв».
  4. «Портретна галерея»
  5. «У світі народної мудрості»
  6.  «Хмаринка».
  7.  “Хто? Що? Де?”
  8. “Мудрість книги”.
  9. «Селфі-студія»

Станція № 1     “Асоціації”

Завдання: Яким творам відповідають дані малюнки?(назвати автора і його твір)

Кожна правильна відповідь - 1 бал.

 

1.

5.

9.

2.

6.

10.

3.

7.

11.

4.

8.

12.

Станція № 2      “Ребуси”

Завдання: розгадай ребуси і запиши відповіді

Кожна правильна відповідь - 2 бал

  1. ________

  

 

2. __________

   

      п=р

 

3. ________

       

 

4. _________

   

                                      л=т                        і=и

 

5.  ________

 

 

Станція № 6  “Хмаринка”

Виконати завдання, давши відповідь на запитання:

Які цитати розміщені у хмарці тегів?

Кожна правильна відповідь -  3 бали

Хмара слів

Цитата

 

.

 

Станція № 7     “Хто? Що? Де?”

Завдання: дай відповіді на запитання, знайди їх в прямокутнику і з’єднай (слова записані зверху вниз, знизу вверх, зліва направо, справа наліво)

Кожна правильна відповідь - 1 бал

 

б

р

а

т

и

к

р

п

о

л

л

і

а

н

н

а

в

а

п

р

г

о

л

о

с

н

а

б

е

к

к

і

й

ц

е

н

р

к

в

е

с

н

я

н

к

и

п

т

о

л

д

ж

і

р

о

ш

ц

і

ч

с

в

п

е

е

х

з

щ

ш

м

у

к

п

р

о

л

ш

г

н

р

т

д

л

о

о

м

и

р

о

б

і

н

з

о

н

с

ч

м

а

р

к

т

в

е

н

о

р

н

е

к

р

и

е

л

і

с

н

и

ч

и

й

д

ж

д

л

ш

щ

к

р

н

е

к

у

у

ц

с

о

л

о

в

е

й

щ

д

б

х

а

ш

а

х

р

а

з

а

д

а

е

р

о

б

ю

ч

а

р

л

і

у

в

м

п

е

н

р

т

о

г

ш

 

  1. Кого характеризують такі якості: добрий, мріє, надіється, перемагає - Чарлі.
  2. Як інакше звали Суботика  - Робінзон.
  3. Відомі брати - збирачі німецького фольклору - Брати Грімм.
  4. Назвіть літературний псевдонім відомого американського письменника Семюеля Ленгхорна Клеменса - Марк Твен.
  5. Хто познайомив вас з “грою в радість” - Полліанна.
  6. Прислів’я “Не все  те золото, що блистить” є ідеєю якої казки? - Соловей.
  7. Звідки взявся Момотаро - персик.
  8. Хто розказував казки царю Шахріяру, які увійшли до збірки “Тисяча і одна ніч” - Шахразада.
  9. Бажання, крім машини для здійснення бажань, могли виконувати - веснянки.
  10.  Яке ім’я подружки Тома Сойєра - Беккі Тетчер.

 

 

 

 

Станція № 7     “Хто? Що? Де?”

Завдання: дай відповіді на запитання, знайди їх в прямокутнику і з’єднай (слова записані зверху вниз, знизу вверх, зліва направо, справа наліво)

Кожна правильна відповідь - 1 бал

 

б

р

а

т

и

к

р

п

о

л

л

і

а

н

н

а

в

а

п

р

г

о

л

о

с

н

а

б

е

к

к

і

й

ц

е

н

р

к

в

е

с

н

я

н

к

и

п

т

о

л

д

ж

і

р

о

ш

ц

і

ч

с

в

п

е

е

х

з

щ

ш

м

у

к

п

р

о

л

ш

г

н

р

т

д

л

о

о

м

и

р

о

б

і

н

з

о

н

с

ч

м

а

р

к

т

в

е

н

о

р

н

е

к

р

и

е

л

і

с

н

и

ч

и

й

д

ж

д

л

ш

щ

к

р

н

е

к

у

у

ц

с

о

л

о

в

е

й

щ

д

б

х

а

ш

а

х

р

а

з

а

д

а

е

р

о

б

ю

ч

а

р

л

і

у

в

м

п

е

н

р

т

о

г

ш

 

  1. Кого характеризують такі якості: добрий, мріє, надіється, перемагає - …….. .
  2. Як інакше звали Суботика  - …………………...
  3. Відомі брати - збирачі німецького фольклору - …………………………..
  4. Назвіть літературний псевдонім відомого американського письменника Семюеля Ленгхорна Клеменса - …………………………………………...
  5. Хто познайомив вас з “грою в радість” - ………………………………….
  6. Прислів’я “Не все  те золото, що блистить” є ідеєю якої казки? - ……….
  7. Звідки взявся Момотаро - …………………………………………………..
  8. Хто розказував казки царю Шахріяру, які увійшли до збірки “Тисяча і одна ніч” - …………………………………………………………………...
  9. Бажання, крім машини для здійснення бажань, могли виконувати - …...
  10.  Яке ім’я  подружки Тома Сойєра - ………………………………………

 

 

 

 

Станція № 8   “Мудрість книги”

Завдання: Відскануйте QR-коди і запишіть звернення КНИГИ до читача

Кожна правильна відповідь - 1 бал

 

 

 

 

 

 

Станція № 9   “Селфі-студія”

Завдання: Зробити колаж на тему “Книга в житті людини”.  Із запропонованих малюнків зробити колаж та командне селфі з вашою роботою. Фото розмістити в Instagram (Facebook в групі “Урок зарубіжної літератури”) з власними оригінальними хештегами.

За виконане завдання  -3 бали

      

                   

               

 

 

   

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді

Станція № 1     “Асоціації”

  1. Китайська народна казка “Пензлик Маляна”
  2. Роальд Дал “Чарлі і шоколадна фабрика”.
  3. Льюїс Керролл “Аліса в Країні Див”.
  4. Генріх Гейне “Задзвени із глибини ...”
  5. Елеонор Портер “Полліанна”.
  6. Оскар Уайльд “Хлопчик-зірка”.
  7. Арабська народна казка “Синдбад-мореплавець”.
  8. Туве Янсон “Капелюх чарівника”.
  9. Індійська народна казка “Фарбований шакал”.
  10. Марк Твен “Пригоди Тома Сойєра”.
  11. Пауль Маар “Машина для здійснення бажань або Суботик повертається в суботу”.
  12. Марина Цвєтаєва “Книга в червоній палітурці”.

 

 

Станція № 2      “Ребуси”  

  1. Лобо
  2. Чарлі
  3. Шоколад
  4. Суботик
  5. Машина

 

 

Станція № 3  “Хмаринка”

  1. Читання розвиває творчі здібності
  2. Читання розвиває пам’ять і розумові здібності.
  3. Читання робить вас більш чуйними.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція № 5 «У світі народної мудрості»

Кожна правильна відповідь – 1 бал

І. Відгадайте жанр за визначенням .

  1. Художня усна розповідь фантастичного характеру. (Казка)
  2. Короткий влучний вислів повчального характеру, що містить оцінку подій, якостей, людей. (Прислівя)
  3. Невеликий твір, у якому в прихованій формі описується предмет, котрий слід відгадати. (Загадка)
  4. Невеликий ліричний твір, що поєднує поетичний текст і мелодію. (Пісня)
  5. Поширений короткий образний вислів, що не містить висновку або повчання. (Приказка)

 

 

ІІ. Дати відповідь на запитання.

А) У якому прислів’ї говориться про те, що кільком людям легше впоратися з роботою, ніж одному? (Одна голова добре, дві - краще).

Б) Яке прислів’я висміює тих, хто, поспішаючи, неякісно виконує роботу? (Поспішиш – людей насмішиш)

В) Яке прислівя радить спочатку подумати, а потім зробити? (Сім раз відмір, а раз - відріж)

 

ІІІ. Зєднати частини прислів’їв.

  1. Краще власна хата,

А) як на світі жить.

2. Не бійся, коли не знаєш,

Б) яка людина – так і чинить вона.

3. Який глек – така і рідина,

В) ніж чужа палата.

4. Книга вчить,

Г) така й плата.

5. Слово не стріла,

Д) страшно, коли знати не хочеш.

6. Яка робота,

Е) а ранить.

 

Правильна відповідь: 1-В, 2-Д, 3-Б, 4-Ф, 5-Е, 6-Г.

 

 

ІV. “Лови помилку»

  1. «Фарбований шакал»

А) китайська народна казка

2. «Пензлик Маляна»

Б) японська народна казка

3. «Синдбад-мореплавець»

В) брати Грімм

4. «Іссумбосі, абло Хлопчик-мізинчик»

Г) індійська народна казка

5. «Пані Метелиця»

Д) арабська народна казка

 

 Правильна відповідь: 1-Г, 2-А, 3-Д, 4-Б, 5-В.

Станція № 5 «У світі народної мудрості»

Кожна правильна відповідь – 1 бал

І. Відгадайте жанр за визначенням .

1. Художня усна розповідь фантастичного характеру.

 

 

 

 

 

 

2.Короткий влучний вислів повчального характеру, що містить оцінку подій, якостей, людей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Невеликий твір, у якому в прихованій формі описується предмет, котрий слід відгадати.

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Невеликий ліричний твір, що поєднує поетичний текст і мелодію.

 

 

 

 

 

 

5.Поширений короткий образний вислів, що не містить висновку або повчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Дати відповідь на запитання.

А) У якому прислів’ї говориться про те, що кільком людям легше впоратися з роботою, ніж одному? ____________________________________________________

Б) Яке прислів’я висміює тих, хто, поспішаючи, неякісно виконує роботу? _______________________________________________________________________

В) Яке прислівя радить спочатку подумати, а потім зробити? _______________________________________________________________________

 

ІІІ. Зєднати частини прислів’їв.

  1. Краще власна хата,

А) як на світі жить.

 

2. Не бійся, коли не знаєш,

Б) яка людина – так і чинить вона.

 

3. Який глек – така і рідина,

В) ніж чужа палата.

 

4. Книга вчить,

Г) така й плата.

 

5. Слово не стріла,

Д) страшно, коли знати не хочеш.

 

6. Яка робота,

Е) а ранить.

 

 

ІV. “Лови помилку»

  1. «Фарбований шакал»

А) китайська народна казка

 

2. «Пензлик Маляна»

Б) японська народна казка

 

3. «Синдбад-мореплавець»

В) брати Грімм

 

4. «Іссумбосі, абло Хлопчик-мізинчик»

Г) індійська народна казка

 

5. «Пані Метелиця»

Д) арабська народна казка

 

Станція № 4     Портретна галерея

Завдання «Відгадати автора і записати під портретом його імя, прізвище».

Кожна правильна відповідь -  1 бал.

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинка марк твен"

Результат пошуку зображень за запитом "картинка керролл"

Результат пошуку зображень за запитом "картинка пушкін"

Марк Твен

 

Льюїс Керролл

О.С. Пушкін

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

Ганс Крістіан Андерсен

Пауль Маар

Роальд Дал

Результат пошуку зображень за запитом "картинка оскар уайльд"

Результат пошуку зображень за запитом "картинка гейне"

Результат пошуку зображень за запитом "картинка елеонор портер"

Оскар Уайльд

Генріх Гейне

Елеонор Портер

Станція № 4     Портретна галерея

Завдання «Відгадати автора і записати під портретом його імя та прізвище».

Кожна правильна відповідь -  1 бал.

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинка марк твен"

Результат пошуку зображень за запитом "картинка керролл"

Результат пошуку зображень за запитом "картинка пушкін"

 

 

 

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинка оскар уайльд"

Результат пошуку зображень за запитом "картинка гейне"

Результат пошуку зображень за запитом "картинка елеонор портер"

 

 

 

 

Станція № 3     У світі героїв

Завдання. «Відгадати назву книгу, автора і його головного героя».

Кожна правильна відповідь -  1 бал.

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинка лобо"

Результат пошуку зображень за запитом "картинка мумітроль"

Пов’язане зображення

Ернест Сетон-Томпсон «Лобо»

Туве Янсон «Капелюх чарівника» (Мумі-троль)

Елеонор Портер «Полліанна»

Результат пошуку зображень за запитом "картинка том сойєр"

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "картинка суботик"

Марк Твен «Пригоди Тома Сойєр»

Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див»

Пауль Маар «Машина для здійснення бажань…»

(Суботик)

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинка соловей ілюстрація"

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "картинка кіт учений пушкін ілюстрація"

Г.К. Андерсен «Соловей»

Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»

О.С. Пушкін Вступ до поеми «Руслан і Людмила»

 

Станція № 3     У світі героїв

Завдання. «Відгадати назву книгу, автора і його головного героя».

Кожна правильна відповідь -  1 бал.

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинка лобо"

Результат пошуку зображень за запитом "картинка мумітроль"

Пов’язане зображення

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинка том сойєр"

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "картинка суботик"

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинка соловей ілюстрація"

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "картинка кіт учений пушкін ілюстрація"

 

 

 

 

 

 

 

 

6 клас (Анонс літератури на новий навчальний рік)

 

1.

 

2.Жуль Верн

 

3.Іван Крилов

 

4.Р.Л.Стівенсон

 

5. Ч. Діккенс

 

6. М. Гоголь

 

7. А.П.Чехов

 

8. Дж. Лондон

 

9. В.Г. Короленко

 

10. Р.Д. Бредбері

 

11. Р. Шеклі

 

12. А.Ліндгрен

 

13.К.Нестлінгер

 

14. Р.Бернс

 

15. Мацуо Басьо

 

16. Г.Лонгфелло

 

 

 

docx
Додано
10 червня 2019
Переглядів
867
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку