Урок-квест
5 клас
Мета: в ігровій формі повторити матеріал навчального року; розвивати образне і логічне мислення; стимулювати інтерес учнів до вивчення предмету, до читання взагалі; виховувати прагнення до духовного збагачення, розширення кругозору, естетичний смак.
Обладнання: різнокольорові стікери, маршрутні листи, картки із завданнями, ножиці та клей для створення колажу, мобільний телефон для селфі.
Завдання квесту: пройти станції за маршрутним листом і виконати завдання.
Правила:
1. Учні об'єднуються в команди, вибирають капітана та назву команди.
2. Команди отримують маршрутний лист, завдання, яке треба пройти.
3. Учитель контролює хід гри, заповнює маршрутні листи, на дошці записує зароблені бали команд.
Маршрут:
Станція № 1 “Асоціації”
Завдання: Яким творам відповідають дані малюнки?(назвати автора і його твір)
Кожна правильна відповідь - 1 бал.
1. |
5. |
9. |
|
|
|
2. |
6. |
10. |
|
|
|
3. |
7. |
11. |
|
|
|
4. |
8. |
12. |
|
|
|
Станція № 2 “Ребуси”
Завдання: розгадай ребуси і запиши відповіді
Кожна правильна відповідь - 2 бал
2. __________
п=р
3. ________
4. _________
л=т і=и
5. ________
Станція № 6 “Хмаринка”
Виконати завдання, давши відповідь на запитання:
Які цитати розміщені у хмарці тегів?
Кожна правильна відповідь - 3 бали
Хмара слів |
Цитата |
|
|
|
. |
|
|
Станція № 7 “Хто? Що? Де?”
Завдання: дай відповіді на запитання, знайди їх в прямокутнику і з’єднай (слова записані зверху вниз, знизу вверх, зліва направо, справа наліво)
Кожна правильна відповідь - 1 бал
б |
р |
а |
т |
и |
к |
р |
п |
о |
л |
л |
і |
а |
н |
н |
а |
в |
а |
п |
р |
г |
о |
л |
о |
с |
н |
а |
б |
е |
к |
к |
і |
й |
ц |
е |
н |
р |
к |
в |
е |
с |
н |
я |
н |
к |
и |
п |
т |
о |
л |
д |
ж |
і |
р |
о |
ш |
ц |
і |
ч |
с |
в |
п |
е |
е |
х |
з |
щ |
ш |
м |
у |
к |
п |
р |
о |
л |
ш |
г |
н |
р |
т |
д |
л |
о |
о |
м |
и |
р |
о |
б |
і |
н |
з |
о |
н |
с |
ч |
м |
а |
р |
к |
т |
в |
е |
н |
о |
р |
н |
е |
к |
р |
и |
е |
л |
і |
с |
н |
и |
ч |
и |
й |
д |
ж |
д |
л |
ш |
щ |
к |
р |
н |
е |
к |
у |
у |
ц |
с |
о |
л |
о |
в |
е |
й |
щ |
д |
б |
х |
а |
ш |
а |
х |
р |
а |
з |
а |
д |
а |
е |
р |
о |
б |
ю |
ч |
а |
р |
л |
і |
у |
в |
м |
п |
е |
н |
р |
т |
о |
г |
ш |
Станція № 7 “Хто? Що? Де?”
Завдання: дай відповіді на запитання, знайди їх в прямокутнику і з’єднай (слова записані зверху вниз, знизу вверх, зліва направо, справа наліво)
Кожна правильна відповідь - 1 бал
б |
р |
а |
т |
и |
к |
р |
п |
о |
л |
л |
і |
а |
н |
н |
а |
в |
а |
п |
р |
г |
о |
л |
о |
с |
н |
а |
б |
е |
к |
к |
і |
й |
ц |
е |
н |
р |
к |
в |
е |
с |
н |
я |
н |
к |
и |
п |
т |
о |
л |
д |
ж |
і |
р |
о |
ш |
ц |
і |
ч |
с |
в |
п |
е |
е |
х |
з |
щ |
ш |
м |
у |
к |
п |
р |
о |
л |
ш |
г |
н |
р |
т |
д |
л |
о |
о |
м |
и |
р |
о |
б |
і |
н |
з |
о |
н |
с |
ч |
м |
а |
р |
к |
т |
в |
е |
н |
о |
р |
н |
е |
к |
р |
и |
е |
л |
і |
с |
н |
и |
ч |
и |
й |
д |
ж |
д |
л |
ш |
щ |
к |
р |
н |
е |
к |
у |
у |
ц |
с |
о |
л |
о |
в |
е |
й |
щ |
д |
б |
х |
а |
ш |
а |
х |
р |
а |
з |
а |
д |
а |
е |
р |
о |
б |
ю |
ч |
а |
р |
л |
і |
у |
в |
м |
п |
е |
н |
р |
т |
о |
г |
ш |
Станція № 8 “Мудрість книги”
Завдання: Відскануйте QR-коди і запишіть звернення КНИГИ до читача
Кожна правильна відповідь - 1 бал
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Станція № 9 “Селфі-студія”
Завдання: Зробити колаж на тему “Книга в житті людини”. Із запропонованих малюнків зробити колаж та командне селфі з вашою роботою. Фото розмістити в Instagram (Facebook в групі “Урок зарубіжної літератури”) з власними оригінальними хештегами.
За виконане завдання -3 бали
Відповіді
Станція № 1 “Асоціації”
Станція № 2 “Ребуси”
Станція № 3 “Хмаринка”
Станція № 5 «У світі народної мудрості»
Кожна правильна відповідь – 1 бал
І. Відгадайте жанр за визначенням .
ІІ. Дати відповідь на запитання.
А) У якому прислів’ї говориться про те, що кільком людям легше впоратися з роботою, ніж одному? (Одна голова добре, дві - краще).
Б) Яке прислів’я висміює тих, хто, поспішаючи, неякісно виконує роботу? (Поспішиш – людей насмішиш)
В) Яке прислів’я радить спочатку подумати, а потім зробити? (Сім раз відмір, а раз - відріж)
ІІІ. З’єднати частини прислів’їв.
|
А) як на світі жить. |
2. Не бійся, коли не знаєш, |
Б) яка людина – так і чинить вона. |
3. Який глек – така і рідина, |
В) ніж чужа палата. |
4. Книга вчить, |
Г) така й плата. |
5. Слово не стріла, |
Д) страшно, коли знати не хочеш. |
6. Яка робота, |
Е) а ранить. |
Правильна відповідь: 1-В, 2-Д, 3-Б, 4-Ф, 5-Е, 6-Г.
ІV. “Лови помилку»
|
А) китайська народна казка |
2. «Пензлик Маляна» |
Б) японська народна казка |
3. «Синдбад-мореплавець» |
В) брати Грімм |
4. «Іссумбосі, абло Хлопчик-мізинчик» |
Г) індійська народна казка |
5. «Пані Метелиця» |
Д) арабська народна казка |
Правильна відповідь: 1-Г, 2-А, 3-Д, 4-Б, 5-В.
Станція № 5 «У світі народної мудрості»
Кожна правильна відповідь – 1 бал
І. Відгадайте жанр за визначенням .
1. Художня усна розповідь фантастичного характеру.
|
|
|
|
|
2.Короткий влучний вислів повчального характеру, що містить оцінку подій, якостей, людей.
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Невеликий твір, у якому в прихованій формі описується предмет, котрий слід відгадати.
|
|
|
|
|
|
|
4.Невеликий ліричний твір, що поєднує поетичний текст і мелодію.
|
|
|
|
|
5.Поширений короткий образний вислів, що не містить висновку або повчання.
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Дати відповідь на запитання.
А) У якому прислів’ї говориться про те, що кільком людям легше впоратися з роботою, ніж одному? ____________________________________________________
Б) Яке прислів’я висміює тих, хто, поспішаючи, неякісно виконує роботу? _______________________________________________________________________
В) Яке прислів’я радить спочатку подумати, а потім зробити? _______________________________________________________________________
ІІІ. З’єднати частини прислів’їв.
|
А) як на світі жить. |
|
2. Не бійся, коли не знаєш, |
Б) яка людина – так і чинить вона. |
|
3. Який глек – така і рідина, |
В) ніж чужа палата. |
|
4. Книга вчить, |
Г) така й плата. |
|
5. Слово не стріла, |
Д) страшно, коли знати не хочеш. |
|
6. Яка робота, |
Е) а ранить. |
|
ІV. “Лови помилку»
|
А) китайська народна казка |
|
2. «Пензлик Маляна» |
Б) японська народна казка |
|
3. «Синдбад-мореплавець» |
В) брати Грімм |
|
4. «Іссумбосі, абло Хлопчик-мізинчик» |
Г) індійська народна казка |
|
5. «Пані Метелиця» |
Д) арабська народна казка |
|
Станція № 4 “Портретна галерея”
Завдання «Відгадати автора і записати під портретом його ім’я, прізвище».
Кожна правильна відповідь - 1 бал.
|
|
|
Марк Твен
|
Льюїс Керролл |
О.С. Пушкін |
|
|
|
Ганс Крістіан Андерсен |
Пауль Маар |
Роальд Дал |
|
|
|
Оскар Уайльд |
Генріх Гейне |
Елеонор Портер |
Станція № 4 “Портретна галерея”
Завдання «Відгадати автора і записати під портретом його ім’я та прізвище».
Кожна правильна відповідь - 1 бал.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Станція № 3 “У світі героїв”
Завдання. «Відгадати назву книгу, автора і його головного героя».
Кожна правильна відповідь - 1 бал.
|
|
|
Ернест Сетон-Томпсон «Лобо» |
Туве Янсон «Капелюх чарівника» (Мумі-троль) |
Елеонор Портер «Полліанна» |
|
|
|
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєр» |
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див» |
Пауль Маар «Машина для здійснення бажань…» (Суботик) |
|
|
|
Г.К. Андерсен «Соловей» |
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика» |
О.С. Пушкін Вступ до поеми «Руслан і Людмила» |
Станція № 3 “У світі героїв”
Завдання. «Відгадати назву книгу, автора і його головного героя».
Кожна правильна відповідь - 1 бал.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 клас (Анонс літератури на новий навчальний рік)
1. |
|
|
2.Жуль Верн
|
|
|
3.Іван Крилов
|
|
|
4.Р.Л.Стівенсон
|
|
|
5. Ч. Діккенс
|
|
|
6. М. Гоголь
|
|
|
7. А.П.Чехов
|
|
|
8. Дж. Лондон
|
|
|
9. В.Г. Короленко
|
|
|
10. Р.Д. Бредбері
|
|
|
11. Р. Шеклі
|
|
|
12. А.Ліндгрен
|
|
|
13.К.Нестлінгер
|
|
|
14. Р.Бернс
|
|
|
15. Мацуо Басьо
|
|
|
16. Г.Лонгфелло
|
|
|