Урок-квест
Мета: в ігровій формі повторити матеріал минулого навчального року; розвивати образне і логічне мислення; стимулювати інтерес учнів до вивчення предмету, до читання взагалі; виховувати прагнення до духовного збагачення, розширення кругозору, естетичний смак.
Обладнання: різнокольорові стікери, маршрутні листи, картки із завданнями, ножиці та клей для створення колажу, мобільний телефон для селфі.
Завдання квесту: пройти станції за маршрутним листом і виконати завдання.
Правила:
1. Учні об'єднуються в команди, вибирають капітана та назву команди.
2. Команди отримують маршрутний лист, завдання, яке треба пройти.
3. Учитель контролює хід гри, заповнює маршрутні листи, на дошці записує зароблені бали команд.
Маршрут:
Станція № 1 “Асоціації”
Завдання: Яким творам відповідають дані малюнки?(назвати автора і його твір). Кожна правильна відповідь - 1 бал.
1. |
5. |
9. |
|
|
|
2. |
6. |
10. |
|
|
|
3. |
7. |
11. |
|
|
|
4. |
8. |
12. |
|
|
|
Станція № 2 “Ребуси”
Завдання: розгадай ребуси і запиши відповіді
Кожна правильна відповідь - 2 бал
О=А Р=С
2. ________________
О
3. ______________________
а=и
4. ______________________
д=л
5._____________________
Станція № 3 “Хмаринка”
Виконати завдання, давши відповідь на запитання:
Які цитати розміщені у хмарці тегів?
Кожна правильна відповідь - 3 бали
Хмара слів |
Цитата |
|
|
|
. |
|
|
Станція № 4 “Хто? Що? Де?” (5 клас)
Завдання: дай відповіді на запитання, знайди їх в прямокутнику і з’єднай (слова записані зверху вниз, знизу вверх, зліва направо, справа наліво)
Кожна правильна відповідь - 1 бал
б |
р |
а |
т |
и |
а |
х |
і |
л |
л |
г |
е |
р |
а |
к |
л |
в |
а |
п |
о |
г |
л |
е |
р |
о |
й |
к |
х |
е |
к |
н |
і |
й |
ц |
г |
у |
м |
о |
р |
а |
с |
н |
л |
а |
к |
и |
а |
т |
о |
л |
д |
і |
і |
р |
о |
ш |
ц |
і |
і |
й |
в |
п |
р |
е |
х |
з |
щ |
м |
м |
у |
к |
п |
р |
о |
в |
к |
г |
н |
ц |
т |
п |
р |
о |
м |
е |
т |
е |
й |
о |
а |
і |
у |
л |
с |
и |
л |
м |
а |
р |
к |
т |
в |
е |
н |
л |
р |
н |
е |
к |
о |
с |
е |
л |
і |
с |
н |
и |
ч |
и |
й |
і |
ж |
д |
л |
ш |
л |
а |
р |
е |
в |
р |
і |
д |
і |
к |
а |
м |
о |
в |
е |
й |
о |
д |
б |
х |
а |
ш |
а |
х |
р |
а |
з |
п |
д |
а |
ч |
е |
х |
о |
в |
ч |
а |
р |
л |
і |
к |
а |
п |
і |
т |
а |
н |
в |
а |
в |
к |
Станція № 5 “Мудрість книги”
Завдання: Відскануйте QR-коди і запишіть звернення КНИГИ до читача
Кожна правильна відповідь - 2 бали
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Станція № 6 “Селфі-студія”
Завдання: Зробити колаж на тему “Книга в житті людини”. Із запропонованих малюнків зробити колаж та командне селфі з вашою роботою. Фото розмістити в Instagram (Facebook в групі “Урок зарубіжної літератури”) з власними оригінальними хештегами.
За виконане завдання -3 бали
Відповіді
Станція № 1 “Асоціації”
Станція № 2 “Ребуси”
Станція № 3 “Хмаринка”
Станція № 4 “Хто? Що? Де?” (5 клас)
б |
р |
а |
т |
и |
а |
х |
і |
л |
л |
г |
е |
р |
а |
к |
л |
в |
а |
п |
о |
г |
л |
е |
р |
о |
й |
к |
х |
е |
к |
н |
і |
й |
ц |
г |
у |
м |
о |
р |
а |
с |
н |
л |
а |
к |
и |
а |
т |
о |
л |
д |
і |
і |
р |
о |
ш |
ц |
і |
і |
й |
в |
п |
р |
е |
х |
з |
щ |
м |
м |
у |
к |
п |
р |
о |
в |
к |
г |
н |
ц |
т |
п |
р |
о |
м |
е |
т |
е |
й |
о |
а |
і |
у |
л |
с |
и |
л |
м |
а |
р |
к |
т |
в |
е |
н |
л |
р |
н |
е |
к |
о |
с |
е |
л |
і |
с |
н |
и |
ч |
и |
й |
і |
ж |
д |
л |
ш |
л |
а |
р |
е |
в |
р |
і |
д |
і |
к |
а |
м |
о |
в |
е |
й |
о |
д |
б |
х |
а |
ш |
а |
х |
р |
а |
з |
п |
д |
а |
ч |
е |
х |
о |
в |
ч |
а |
р |
л |
і |
к |
а |
п |
і |
т |
а |
н |
в |
а |
в |
к |
Станція № 5 “Мудрість книги”