Урок-квест з зарубіжної літератури

Про матеріал
В ігровій формі повторити матеріал минулого навчального року; розвивати образне і логічне мислення; стимулювати інтерес учнів до вивчення предмету, до читання взагалі; виховувати прагнення до духовного збагачення, розширення кругозору, естетичний смак.
Перегляд файлу

 

Урок-квест

Мета: в ігровій формі повторити матеріал минулого навчального року; розвивати образне і логічне мислення; стимулювати інтерес учнів до вивчення предмету, до читання взагалі; виховувати прагнення до духовного збагачення, розширення кругозору, естетичний смак.

Обладнання: різнокольорові стікери, маршрутні листи, картки із завданнями, ножиці та клей для створення колажу, мобільний телефон для селфі.

Завдання квесту: пройти станції за маршрутним листом і виконати завдання.

 

Правила:

1. Учні об'єднуються в команди, вибирають капітана та назву команди.

 2. Команди отримують маршрутний лист, завдання,  яке треба пройти.

3. Учитель контролює хід гри, заповнює маршрутні листи, на дошці записує зароблені бали команд.

Маршрут:

  1. Станція «Асоціації».
  2.  «Ребуси».
  3.  «Хмаринка».
  4.  “Хто? Що? Де?”
  5. “Мудрість книги”.
  6. «Селфі-студія».

 

 

 

Станція № 1     “Асоціації”

Завдання: Яким творам відповідають дані малюнки?(назвати автора і його твір). Кожна правильна відповідь - 1 бал.

 

1.

5.

9.

2.

6.

10.

3.

7.

11.

4.

8.

12.

 

 

 

Станція № 2      “Ребуси”  

Завдання: розгадай ребуси і запиши відповіді

Кожна правильна відповідь - 2 бал

  1. ______________

   

       О=А                               Р=С

2. ________________

   

                                               О

3. ______________________

             

     а=и

4. ______________________

    

                                                д=л                                                           

5._____________________

    

 

 

Станція № 3  “Хмаринка”

Виконати завдання, давши відповідь на запитання:

Які цитати розміщені у хмарці тегів?

Кожна правильна відповідь -  3 бали

Хмара слів

Цитата

 

.

 

 

 

Станція № 4     “Хто? Що? Де?” (5 клас)

Завдання: дай відповіді на запитання, знайди їх в прямокутнику і з’єднай (слова записані зверху вниз, знизу вверх, зліва направо, справа наліво)

Кожна правильна відповідь - 1 бал

 

б

р

а

т

и

а

х

і

л

л

г

е

р

а

к

л

в

а

п

о

г

л

е

р

о

й

к

х

е

к

н

і

й

ц

г

у

м

о

р

а

с

н

л

а

к

и

а

т

о

л

д

і

і

р

о

ш

ц

і

і

й

в

п

р

е

х

з

щ

м

м

у

к

п

р

о

в

к

г

н

ц

т

п

р

о

м

е

т

е

й

о

а

і

у

л

с

и

л

м

а

р

к

т

в

е

н

л

р

н

е

к

о

с

е

л

і

с

н

и

ч

и

й

і

ж

д

л

ш

л

а

р

е

в

р

і

д

і

к

а

м

о

в

е

й

о

д

б

х

а

ш

а

х

р

а

з

п

д

а

ч

е

х

о

в

ч

а

р

л

і

к

а

п

і

т

а

н

в

а

в

к

 

  1. Як звати героя, що мав на тілі вразливе місце? - … .
  2. Ім’я героя, що приніс людям вогонь? - … .
  3. Про якого письменникі іде мова: “Майстер короткого оповідання. За професією - лікар. З дитинства міг підмічати комічне в людях, згодом про це писав у своїх творах” - … .
  4. Як назвати самозакохану людину - … .
  5. Гора, яку давні греки вважали місцем перебування богів - … .
  6. Віршована форма поезії Мацуо Басьо - … .
  7. Як звати відьму, матір коваля Вакули в творі М. Гоголя “Ніч перед Різдвом” - ...
  8. Доброзичливий, м’який сміх - це … .
  9. Як звали дружину Орфея? - … .
  10.  Дії якого героя описані в екстремальній ситуації: “Не розгубився, не впав у відчай, став спостерігати, напружено думати, аналізувати, шукати вихід” - … ..

 

Станція № 5   “Мудрість книги”

Завдання: Відскануйте QR-коди і запишіть звернення КНИГИ до читача

Кожна правильна відповідь - 2 бали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція № 6   “Селфі-студія”

Завдання: Зробити колаж на тему “Книга в житті людини”.  Із запропонованих малюнків зробити колаж та командне селфі з вашою роботою. Фото розмістити в Instagram (Facebook в групі “Урок зарубіжної літератури”) з власними оригінальними хештегами.

За виконане завдання  -3 бали

       

  

 

 

       

 

       

 

Відповіді

Станція № 1     “Асоціації”

  1. А.П. Чехов “Хамелеон”.
  2. Дж. Лондон “Жага до життя”
  3. Лонгфелло “Пісня про Гайавату”.
  4. Кр. Нестлінгер “Конрад, або Дитина з бляшанки”.
  5. В.Г.Короленко “Сліпий музикант”.
  6. Мацуо Басьо. Хайку (Жабка стрибне).
  7. Р. Бернс “Моє серце в верховині ...”
  8. М.В.Гоголь “Ніч перед Різдвом”.
  9. Р. Шеклі “Запах думки”.
  10. Р. Бредбері “Усмішка”.
  11. Ж. Верн “П’ятнадцятирічний капітан”.
  12. І. Крилов “Вовк і Ягня”.

 

 

 

Станція № 2      “Ребуси”  

  1. Нарцис
  2. Усмішка
  3. Музикант
  4. Хамелеон
  5. Робінзон

 

 

Станція № 3  “Хмаринка”

  1. Читання покращує функціонування мозку.
  2. Читання розвиває ваші письменницькі здібності.
  3. Діти, які читають книжки, набагато краще справляються з навчанням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція № 4     “Хто? Що? Де?” (5 клас)

 

б

р

а

т

и

а

х

і

л

л

г

е

р

а

к

л

в

а

п

о

г

л

е

р

о

й

к

х

е

к

н

і

й

ц

г

у

м

о

р

а

с

н

л

а

к

и

а

т

о

л

д

і

і

р

о

ш

ц

і

і

й

в

п

р

е

х

з

щ

м

м

у

к

п

р

о

в

к

г

н

ц

т

п

р

о

м

е

т

е

й

о

а

і

у

л

с

и

л

м

а

р

к

т

в

е

н

л

р

н

е

к

о

с

е

л

і

с

н

и

ч

и

й

і

ж

д

л

ш

л

а

р

е

в

р

і

д

і

к

а

м

о

в

е

й

о

д

б

х

а

ш

а

х

р

а

з

п

д

а

ч

е

х

о

в

ч

а

р

л

і

к

а

п

і

т

а

н

в

а

в

к

 

  1. Як звати героя, що мав на тілі вразливе місце? - Ахілл.
  2. Ім’я героя, що приніс людям вогонь? - Прометей.
  3. Про якого письменникі іде мова: “Майстер короткого оповідання. За професією - лікар. З дитинства міг підмічати комічне в людях, згодом про це писав у своїх творах” - Чехов.
  4. Як назвати самозакохану людину - нарцис.
  5. Гора, яку давні греки вважали місцем перебування богів - Олімп.
  6. Віршована форма поезії Мацуо Басьо - хайку.
  7. Як звати відьму, матір коваля Вакули в творі М. Гоголя “Ніч перед Різдвом” - Солоха.
  8. Доброзичливий, м’який сміх - це гумор.
  9. Як звали дружину Орфея? - Еврідіка.
  10.  Дії якого героя описані в екстремальній ситуації: “Не розгубився, не впав у відчай, став спостерігати, напружено думати, аналізувати, шукати вихід” - Лерой Кліві.

 

 

 

 

Станція № 5   “Мудрість книги”

  1. Щоб я на довше збереглася, обгорни мене в папір або одягни в обкладинку.
  2. Не бери мене брудними руками.
  3. Не читай під час їжі.
  4. Коли перегортаєш сторінку, не слинь пальці, бо від нього псується папір і це негігієнічно

 

doc
Додано
5 березня 2019
Переглядів
1993
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку