1
Мета уроку. Через гру формувати в учнів уміння та навички розв’язувати вправи на перетворення коренів, виконання дій з радикалами, розв’язування ірраціональних рівнянь, узагальнення поняття степінь; підготувати учнів до контрольної роботи; розвивати логічне мислення, комунікабельність, відповідальність за роботу в команді при виконанні вправ.
Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань.
Вид уроку. Урок-КВК.
Форма організації Робота в двох рівносильних групах.
навчальної роботи.
Методи і прийоми Вікторина, дебрифінг
навчання.
Система оцінювання. Загальна оцінка на малу групу за результатами конкурсу, кожен учень одержує оцінку групи.
Обладнання. Картки-завдання, кодоскоп.
І. Організаційний момент.
ІІ. Хід гри.
“Розминка”
Кожна команда по черзі відповідає усно на запитання. Час на обговорення – 20 сек.
За правильну відповідь команді присуджують 1 бал.
Якщо команда дала не вірну відповідь, на запитання може дати відповідь інша команда, за що одержує додатковий один бал, якщо відповідь вірна.
Запитання командам:
Конкурс “Хто краще лічить усно?”
Викладач проектує через кодоскоп на екран завдання.
а) ;
б) ;
в) ;
г) .
а) 0,3 х2 – 0,027 = 0 ;
б) ;
в) ;
г) .
Учні відповідають за бажанням. Команді, що виявила бажання відповідати першою, присуджують 2 бали за кожну правильну відповідь.
Конкурс “Домашнє завдання”
Зошити з домашнім завданням зібрані до уроку. Журі перевіряє їх під час “Розминки” та конкурсу “Хто краще лічить усно”, відкладаючи зошити з невиконаними завданнями і помилками.
Конкурс капітанів
Капітани одержують картки із завданнями. Поки вони готуються біля дошки, команди виконують завдання на окремих листках.
Розкласти на множники:
а) , а 0;
б) ;
в) а2 – 3;
г) ;
Виконавши завдання, капітани пояснюють його і задають питання одне одному.
Максимальна оцінка – 4 бали.
Кожна команда одержує конверт, в якому знаходяться приклади. На їх розв'язання відводиться 8 хв.
а)
б)
в)
Максимальна оцінка – 3 бали.
а) ;
б) ;
в) .
Максимальна оцінка – 3 бали.
а) ;
б) ;
в) .
Максимальна оцінка – 3 бали.
а)
б)
в)
Учасники команд здають розв’язки членам журі на перевірку.
Максимальна оцінка – 6 балів.
Кожній команді видається картка з завданнями.
Знайти закономірність і заповнити пропущені місця:
а) б)
в)
Максимальна оцінка – 3 бали.
ІІІ. Підбиття підсумків, заключне слово викладача...
Викладач пропонує учням картки для коментарів із питаннями: “Що мені сподобалося в грі?”, “Що мені не сподобалося в грі?”, “Що пройшло добре?”, “Що пройшло погано?”, “Що необхідно змінити?”, “Ваша оцінка проведеної гри”.
У ході гри журі, виконуючи роль спостерігача, заповнює перевірочні аркуші, визначаючи найбільш активних учнів.
Підраховується загальна кількість набраних кожною командою балів, оголошується команда – переможниця, називаються найактивніші гравці.
Викладач оцінює учнів.
Прізвище учня |
Назва команди |
Ділові якості |
||||
Цілеспря-мованість |
Співпраця в команді |
Ініціа-тивність |
Компетент-ність |
Прагнення до успіху |
||
|
|
|
|
|
|
|