Урок Література ХХ- ХХІ століття. Життя, історія, культура ( творчість Р.Д. Бредбері, Е.В. Сігела)

Про матеріал

Контрольна робота. Література ХХ- ХХІ століття. Життя, історія, культура ( творчість Р.Д. Бредбері, Е.В. Сігела)

І варіант

Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів)

1. Поміж основних проблем, які порушено у повісті Е. Сігела «Історія одного кохання», немає проблеми:

а) батьки і діти;

б) любов і відданість;

в) екологічної;

г) життя і смерті .

2. Функцію вистежування й покарання Монтеґа у романі Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» виконував:

а) дрон; б) пожежна машина-робот;

в) електричний пес; г) термінатор.

3. Батько Дженні Кавіллері був

а) американець італійського походження; б) американець французького походження;

в) італієць американського походження; г) євреєм.

4. Завданням пожежників у романі Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» було:

а) гасіння пожеж;

б) спалення книг;

в) профілактична робота з пожежної безпеки серед населення;

г) покарання порушників протипожежної безпеки.

5. Визначте жанр роману Рея Бредбері «451° за Фаренгейтом»

а) роман-утопія; б) роман-засторога;

в) роман-антиутопія; г) роман-хроніка.

6.Яким видом спорту займається Олівер Берретт:

а) регбі;

б) волейболом;

в) футболом;

г) хокеєм.

Достатній рівень (по 0,5 б.)

7. Поєднайте вислови і героїв, яким вони належать:


1.«Татуню, в мене зостанеться душа. Але ти не знаєш, що таке душа»

2.«Насамперед ми повинні побудувати фабрику дзеркал і цілий рік випускати дзеркала, дзеркала й більш нічого, щоб люди могли добре роздивитися себе в них»

3.«А ще думав про книжки. І вперше зрозумів, що за кожною стоїть людина. Людина плекала свої думки. Потім витрачала хтозна-скільки часу, аби їх викласти на папері»

4.«Зрештою, ми живемо в таку пору, коли люди не мають жодної цінності. Людина – наче паперова серветка: в неї висякують, зминають, викидають. Ніхто не має свого обличчя»

5.«Батькову любов треба поважати, нею треба пишатися! Батькова любов – це особлива, рідкісна любов.»

6.«Я не хочу в Париж. Мені не потрібний Париж. Мені потрібен ти .. І мені потрібен час. А часу ти мені не можеш дати»

А. Монтег

Б. Дженні Кавіллері

В. Олівер Берретт

Г. Олівер Берретт ІІІ

Д Дядько Кларіс Маклелен

Е Філ Кавіллері

Є Гренджер


Високий рівень (3 бали)

8. Виконайте одне із завдань (за вибором):

а) напишіть твір «Складне прозріння особистості в тоталітарному суспільстві (за романом Р. Бредбері «451° за Фаренгейтом» та історичними й сучасними подіями у світі)»;

б) продовжте історію Олівера Берретта.

Література ХХ- ХХІ століття. Життя, історія, культура ( творчість Р.Д. Бредбері, Е.В. Сігела )

ІІ варіант

Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів)

1.Кого називають «чотириокий Гризун Науки», «надлюдина в спідниці»:

а) Дженні Кавіллері ; б) Елісон Берретт;

в) Кларіса Маклелен; г) Мілред Монтег.

2. Найболючішою проблемою з-поміж тих, які можна розв'язати, твору Е. В. Сіґала «Історія одного кохання» є проблема:

а) батьків і дітей; б) гордості й упередження;

в) відданості та зради; г) здійснення мрій.

3. Поміж основних ідей роману Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» немає ідеї:

а) осуду тоталітарного режиму;

б) неоціненної значущості художніх книжок;

в) великого значення любові, взаєморозуміння, живого спілкування;

г) багатства та бідності.

4. Яку освіту отрималаДженні Кавіллеріз повісті Е. Сігела «Історія одного кохання»

а) юридичну ; б) економічну;

в) музичну ; г) медичну.

5. Зі світу, де живе Ґай Монтеґ із твору Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом», майже зникли:

а) емоції; б) дерева;

в) дикі тварини; г) різні хвороби.

6. Олівер називає свого батька

а) Оллі; б) Старий Не-хи-хи;

в) Старий Дурень; г) Містер Банкір.

Достатній рівень (по 0,5б)

7.Поєднайте вислови і героїв, яким вони належать:


1.«Дивно. Я чула, ніби колись горіли будинки, а пожежники існували для того, щоб гасити вогонь»

2.« Ти міг би інколи й про мене потурбуватися. Якби ми поставили четверту телевізорну стіну, ця кімната була б не тільки наша – тут оселились би різні незвичайні люди»

3.« На все свій час. Так. Час руйнувати і час будувати. Так. Час мовчати і час говорити»

4.« Життя коротке, отож треба перш за все працювати , а після роботи – розважатися досхочу. І навіщо навчатися чогось іншого, крім уміння натискувати на кнопки, вмикати перемикачі, загвинчувати гайки й припасовувати болти?»

5.«Кохання- це коли ні про що не шкодуєш»

6.« Що тобі в ній більше не подобається, - бідність чи те, що вона католичка?»

А. Монтег

Б. Дженні Кавіллері

В. Олівер Берретт

Г. Олівер Берретт ІІІ

ДКларіса Маклелен

Е Мілред Монтег

Є капітан Бітті


Високий рівень (3 бали)

8. Виконайте одне із завдань (за вибором):

а) напишіть твір «Філософські й етичні проблеми у творі Е. Сігела «Історія одного кохання»

б) продовжте історію Гая Монтега

Перегляд файлу

Література ХХ- ХХІ століття. Життя, історія, культура ( творчість Р.Д. Бредбері, Е.В. Сігела)

І варіант

Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів)

1. Поміж основних проблем, які порушено у повісті Е. Сігела «Історія одного кохання», немає проблеми:

а) батьки і діти;

б) любов і відданість;

в) екологічної;

г) життя і смерті .

2. Функцію вистежування й покарання Монтеґа у романі Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» виконував:

а) дрон;                                б) пожежна машина-робот;

в) електричний пес;            г) термінатор.

3. Батько Дженні Кавіллері був

а) американець італійського походження; б) американець французького походження;

в) італієць американського походження; г) євреєм.

4. Завданням пожежників у романі Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» було:

а) гасіння пожеж;

б) спалення книг;

в) профілактична робота з пожежної безпеки серед населення;

г) покарання порушників протипожежної безпеки.

5. Визначте жанр роману Рея Бредбері «451° за Фаренгейтом»

а) роман-утопія; б) роман-засторога;

в) роман-антиутопія; г) роман-хроніка.

6.Яким видом спорту займається Олівер Берретт:

а) регбі;

б) волейболом;

в) футболом;

г) хокеєм.

Достатній рівень (по 0,5 б.)

7. Поєднайте вислови і героїв, яким вони належать:


  1. «Татуню, в мене зостанеться душа. Але ти не знаєш, що таке душа»
  2. «Насамперед ми повинні побудувати фабрику дзеркал і цілий рік випускати дзеркала, дзеркала й більш нічого, щоб люди могли добре роздивитися себе в них»
  3. «А ще думав про книжки. І вперше зрозумів, що за кожною стоїть людина. Людина плекала свої думки. Потім витрачала хтозна-скільки часу, аби їх викласти на папері»
  4. «Зрештою, ми живемо в таку пору, коли люди не мають жодної цінності. Людина – наче паперова серветка: в неї висякують, зминають, викидають. Ніхто не має свого обличчя»
  5. «Батькову любов треба поважати, нею треба пишатися! Батькова любов – це особлива, рідкісна любов.»
  6. «Я не хочу в Париж. Мені не потрібний Париж. Мені потрібен ти .. І мені потрібен час. А часу ти мені не можеш дати»

А. Монтег

Б. Дженні Кавіллері

В. Олівер Берретт

Г. Олівер Берретт ІІІ

Д Дядько Кларіс Маклелен

Е Філ Кавіллері

Є Гренджер


 

Високий рівень (3 бали)

8. Виконайте одне із завдань (за вибором):

а) напишіть твір «Складне прозріння особистості в тоталітарному суспільстві (за романом Р. Бредбері «451° за Фаренгейтом» та історичними й сучасними подіями у світі)»;

б) продовжте історію Олівера Берретта.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література ХХ- ХХІ століття. Життя, історія, культура ( творчість Р.Д. Бредбері, Е.В. Сігела )

ІІ варіант

Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів)

1.Кого називають «чотириокий Гризун Науки», «надлюдина в спідниці»:

а) Дженні Кавіллері ; б) Елісон Берретт;

в) Кларіса Маклелен; г) Мілред Монтег.

2. Найболючішою проблемою з-поміж тих, які можна розв’язати, твору Е. В. Сіґала «Історія одного кохання» є проблема:

а) батьків і дітей;  б) гордості й упередження;

в) відданості та зради; г) здійснення мрій.

3. Поміж основних ідей роману Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» немає ідеї:

а) осуду тоталітарного режиму;

б) неоціненної значущості художніх книжок;

в) великого значення любові, взаєморозуміння, живого спілкування;

г) багатства та бідності.

4. Яку освіту отримала   Дженні Кавіллері  з повісті Е. Сігела «Історія одного кохання»

  а) юридичну ; б) економічну;

в) музичну ;   г) медичну.

5. Зі світу, де живе Ґай Монтеґ із твору Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом», майже зникли:

а) емоції;             б) дерева;

в) дикі тварини; г) різні хвороби.

6. Олівер називає свого батька

а) Оллі;                             б) Старий Не-хи-хи;

в) Старий Дурень;           г) Містер Банкір.

 

 

 

Достатній рівень (по 0,5б)

  1. Поєднайте вислови і героїв, яким вони належать:

  1. «Дивно. Я чула, ніби колись горіли будинки, а пожежники існували для того, щоб гасити вогонь»
  2. « Ти міг би інколи й про мене потурбуватися. Якби ми поставили четверту телевізорну стіну, ця кімната була б не тільки наша – тут оселились би різні незвичайні люди»
  3. « На все свій час. Так. Час руйнувати і час будувати. Так. Час мовчати і час говорити»
  4. « Життя коротке, отож треба перш за все працювати , а після роботи – розважатися досхочу. І навіщо навчатися чогось іншого, крім уміння натискувати на кнопки, вмикати перемикачі, загвинчувати гайки й припасовувати болти?»
  5. «Кохання- це коли ні про що не шкодуєш»
  6. « Що тобі в ній більше не подобається, - бідність чи те, що вона католичка?»

А. Монтег

Б. Дженні Кавіллері

В. Олівер Берретт

Г. Олівер Берретт ІІІ

Д  Кларіса Маклелен

Е Мілред Монтег

Є капітан Бітті


 

Високий рівень (3 бали)

8. Виконайте одне із завдань (за вибором):

а) напишіть твір «Філософські й етичні проблеми у творі Е. Сігела «Історія одного кохання»

б) продовжте історію Гая Монтега          

 

docx
Додано
13 травня 2018
Переглядів
5513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку