Урок " Людина з добрим серцем. А.Дімаров «Для чого людині серце»"

Про матеріал

Мета :формувати вміння будувати усні монологічні висловлювання,висловлювати свої думки,використовуючи для цього як мовні так позамовні та інтонаційні засоби виразності мовлення,вчити висловлювати оцінні судження щодо прочитаного;

Розвивати творче мислення учнів;

Виховувати почуття доброти та людяності

Тип уроку:урок набуття нових знань

Перегляд файлу

Тема: Людина з добрим серцем. А.Дімаров «Для чого людині серце»

Мета :формувати вміння будувати усні монологічні висловлювання,висловлювати свої  думки,використовуючи для цього як мовні так позамовні та інтонаційні засоби виразності мовлення,вчити висловлювати оцінні судження щодо прочитаного;

Розвивати творче мислення учнів;

Виховувати почуття доброти та людяності

Тип уроку:урок набуття нових знань

Обладнання :кольорові капехи,роз даткові картки,смайлики,аркуші ватману , «Тлумачний словник», «Велика дитяча енциклопедія»,малюнки з зображенням серця ,кольорової палітри,дерев'яного  чоловічка, .

   Хід уроку

І.Вступна частина

1.Організаційний момент

    Я вам рада,любі діти,

 І вітаю щиро вас,

    Тож запрошую ласкаво

    На  урок читання в клас!

2.Артикуляційна розтинка

Похожее изображение

ІІ.Мотивація навчальної діяльності учнів 

1.Розширення кругозору учнів,підготовка до вивчення нової теми

 «Про цікаве » ( Вправа на  розчитування ) Картинки по запросу 6 капелюхів

 - Візьміть роздані вам надруковані тексти. Швидко, але уважно прочитайте їх, дайте відповіді на подані запитання  

   1.роз'єднайте прислів'я  раздобромнагрітесецеввікнепрохолоне

Виразно прочитайте прислів'я-воно буде девізом нашого уроку     

https://tse3.mm.bing.net/th?id=OIP.0gY-aD6tw8EVCQ68kSYAkgEGCs&pid=15.1&P=0&w=262&h=172

Прочитайте вірш і покладіть поруч смайлик з емоцією,яку ви відчули(вірш на картках)

https://tse3.mm.bing.net/th?id=OIP.ANadWFd16mAUbyq_nXqqigEsDh&pid=15.1&P=0&w=210&h=158https://tse4.mm.bing.net/th?id=OIP.AWIYiNGpCnl1d5G0fdcmeQEsDh&pid=15.1&P=0&w=238&h=179 https://tse2.mm.bing.net/th?id=OIP.VT0fw1BDhhi8WPGzzkfzpQEsEs&pid=15.1&P=0&w=300&h=300 http://sunveter.ru/uploads/posts/2013-06/1371562280_serd08.gif

У серденьку малому
жила Любов велика:
терпляча, безкорисна,
привітна, скромна, тиха.
Завжди допомагала
не на словах, а ділом.
За все і всіх довкола
те серденько боліло.
І вдячно звідусюди
лунало знову й знов:
— Хоч серденько маленьке,
велика в нім Любов.

Леся Вознюк

ІІІ Змістова та емоційна підго товка учнів до вивчення  теми

Робота в творчих групах:

І група-https://3.bp.blogspot.com/-naUDFRTLl0o/VuWg8StFFmI/AAAAAAAABLI/n_Cb1SlXF6MQbYmkl1uzQLrB8FRfAarbw/s1600/w.png-«Інформатори»

 Робота з тлумачним словником

Жаль, шкода           Похожее изображениеhttp://vydavnytstvo.plastscouting.org/vor/arkhiv/150/1.jpg Шкода-жалість, співчуття до когось, чого-небудь; жаль.

Жаль - співчутливе ставлення до чийого-небудь горя, переживання; жалість, співчуття.

ІІ група-http://svitppt.com.ua/images/55/54904/960/img32.jpg- «Палітра почуттів(мовна і кольорова)»

Любов чуйність співчуття жаль радість  байдужість злість жорстокість

«Роби добро, воно добром вернеться»;

 «Моя хата скраю – нічого не знаю»;

«Чини з іншими так, як хочеш, щоб чинили з тобою»;

«З вовками жити – по-вовчому вити»;

«Мені добре, коли іншому погано».

«Перший крок до добра-не роби зла.»

«Зло кінчається прикрістю,а добро-радістю»

http://alagonart.ru/upload/iblock/cc9/clipart-palitra%5b1%5d.pnghttp://www.arkush.ua/pictures/97343.jpg

ІІІ група-Похожее изображение- «Довідкове бюро»

 Робота з дитячою енциклопедією

Яке серце завбільшки?

Наше серце росте разом з нами-ми стаємо більшими і воно збільшується.Яким би ти не був зараз завбільшки,твоє серце за розміром трохи більше від твого кулака.

Серце блакитного кита важить близько 600 кілограмів  і є найбільшим подібним органом серед усіх живих істот. Воно не тільки розміром з малолітражний автомобіль ,наприклад Фіат.

 Але і важить серце блакитного кита приблизно стільки ж, скільки і згадана машина.       Біль в області серця: що це може бути

Біль в області серця ‒ одна з найчастіших скарг серед населення. Так, щорічно, кілька мільйонів людей звертаються з цим симптомом за екстреною медичною допомогою. На щастя, дуже часто такий біль не пов’язаний з серцевими проблемами. Однак, якщо ви відчуваєте дискомфорт у грудях і не знаєте про стан своєї серцево-судинної системи, проблема може виявитися серйозною і варто витратити час для з’ясування причини.

 

ІV група-Похожее изображение відправити sms-повідомлення хлопчику,який замерзає у лісі. Картинки по запросу серце злої людини малюнок

V група-Картинки по запросу 6 капелюхівстворює мультфільм «Добре серце»Картинки по запросу серце малюнок  

Презентація творчих груп

ІV.Підготовка учнів до сприймання змісту казки

     Робота з назвою казки та ілюстрацією.

      -Як би ви відповіли на питання ,вміщене в заголовку казки?

 

http://player.myshared.ru/19/1183161/slides/slide_10.jpg

https://3.bp.blogspot.com/-naUDFRTLl0o/VuWg8StFFmI/AAAAAAAABLI/n_Cb1SlXF6MQbYmkl1uzQLrB8FRfAarbw/s1600/w.png

V.Первинне ознайомлення з твором комбінованим методом -читання з передбаченням та перегляду фрагментів мультфільму «Дерев'яні чоловічки»(режисер Л.Зарубін,1990р.)

 

http://player.myshared.ru/19/1183161/slides/slide_20.jpg

Словникова робота:плем'я,одноплемінники,докоряти,жевріючі.

Вибіркове читання:

1.Розставте в правильній послідовності частини казки.

2.Читання уривку «Незвичайна гостя» в особах.

3. «Нелегкий вибір»-Які серця пропонував лікар?Доведіть це словами з тексту.

 

VI.Поглиблений смисловий і структурний аналіз текту.

Усвідомлення змісту казки

Чому так називається казка?

http://svitppt.com.ua/images/55/54904/960/img32.jpg

Які почуття ,емоції викликала у вас казка? Картинки по запросу серце злої людини малюнок

 Похожее изображениеЯким було плем'я дерев'яних чоловічків?Що вам не сподобалося у їхніх вчинках,поведінці? http://vydavnytstvo.plastscouting.org/vor/arkhiv/150/1.jpg

Похожее изображение

 

Вчинкия ких героїв викликали у вас захоплення,позитивні емоції?Що відчував чоловічок з серцем у грудях?

 

 

 

VII.Узагальнення  вивченого матеріалу

 

 Картинки по запросу 6 капелюхівНад чим змушує задуматись казка кожного з нас?

Від  чого вона нас застерігає?Чи є в казці відповідь на запитання,яка міститься в її назві?

 

VIII.Рефлексія

Картинки по запросу 6 капелюхівУявіть себе поруч з догораючим дерев'яним чоловічком.Розкажіть,як би ви поводили себе ,знаходячись поруч з ним та його дерев'яними братами,щоб ви їм сказали? Закінчіть речення:

Щоб творити добро,наші серця  мають бути…

 

 

 

Література

1.Савченко О.Я.Літературне читання  3 клас Київ Видавничий дім «Освіта» 2013

2.В.Мартиненко Літературне читання Робочий зошит

3. Метод шести капелюхів http://nachobuch.ucoz.ua/publ/pedagogika/metodi_navchannja/metod_shesti_kapeljukhiv/7-1-0-13

4. Сучасний урок: від учнівського « Не хочу» до « Знаю, вмію, застосую» ЮркоОльга

https://www.youtube.com/watch?v=F5RsJREIuu8

 

docx
Додано
17 серпня 2018
Переглядів
581
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку