Урок математика 2 кл

Про матеріал
Вправи на застосування таблиці множення та ділення числа 2 і 3. Геометричний матеріал
Перегляд файлу

 

Математика

Тема: Вправи на застосування таблиці множення та ділення числа 2 і 3. Геометричний матеріал.

Мета: Ознайомити учнів з поняттями коло і круг, навчити креслити коло за допомогою циркуля; закріплювати знання таблиці множення і ділення числа 2 і 3; формувати вміння розв’язувати задачі і приклади на вивчені випадки арифметичних дій; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; збагачувати мовлення учнів математичними термінами; виховувати охайність, інтерес до знань.

Обладнання: таблиці «хмарки», «сонечко», картки, гра «Намисто», таблиці «Геометричні фігури».

Хід уроку

І. Організація класу до уроку

Привітання: «Добрий день вам, добрий день нам,

Добрий день всім чесним людям!»

Девіз уроку: «Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля партии станьте чемно,

Хай мине час недаремно.

Будьте уважні і старанні всі,

Сядьте рівненько на місця свої.»

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Вступне слово вчителя:

– Погляньте, діти,  до нас у вікно заглядає сонячний зайчик з проханням допомогти розігнати хмари і звільнити сонце, щоб воно змогло зігріти землю. А щоб хмарки зникли, нам треба виконати їхні завдання.

(План уроку)

Screenshot_17

2. Каліграфічна хвилинка

– На маркерній дошці і в зошитах зразок : 38   83

                                                                         20   10

3. Усний рахунок

1) Таблиця множення числа 3 (хором);

2) 1 учень розповідає таблицю множення числа 2;

3) Робота з картками  ( учні ланцюжком називають лише пропущене число)

Screenshot_18

4) Гра «Сонячний зайчик» ( кругові приклади):

2х 3 = ; 6+5=; 21-11=; 10:2=; 5+9=; 14:2=; 7-4=; 3х9=; 27-25=.

Screenshot_19

Виготовлення дидактичної гри «Сонячний зайчик»

5) Гра «Намисто»:

– Щоб розвеселити сонечко , давайте зберемо для нього намисто (працюють «ланцюжком» – на магнітній дошці діти вставляють пропущені числа)

Screenshot_20

4.Бесіда

– З яких геометричних фігур ми складали намисто? А сонечко?

– А тепер пригадаємо,  які ще геометричні фігури вам відомі : з’єднати  фігуру з її назвою ( точка, квадрат, крива, пряма, трикутник, чотирикутник, прямокутник, відрізок, круг)

ІІІ. Повідомлення теми уроку. Мотивація

– А тепер відгадайте, з якою геометричною фігурою ми сьогодні будемо працювати:

Загадка «Без початку, без кінця,

Без кутів фігура ця.

Сонечко їй вірний друг,

А зовуть фігуру – … (круг).

ІV. Розвиток знань по темі

Робота з малюнком

– Розгляньте малюнок, які геометричні фігури ви тут бачите? (точки, відрізок , круг)

(Вчитель пояснює , що таке радіус, центр кола, коло, круг)

Робота з підручником ( практичні вправи)

Алгоритм креслення кола

– Поставте т. О;

– Виміряйте радіус циркулем на лінійці;

– Поставте голку  в т. О і обведіть за часовою стрілкою від себе коло.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

V. Закріплення знань учнів

Розв’язування задач за підручником

– Читання задач, складання схем, коментування, колективне розв’язування.

Виконання прикладів з самоперевіркою ( відповіді написані на дошці в іншому порядку)

VІ. Домашнє завдання

VІІ. Підсумок уроку

– Нарешті всі хмаринки звільнили сонечко, ми з вами зробили добру справу для всіх.

Screenshot_21

– Що ви запам’ятали з уроку?

– Про що розповісте дома батькам?

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
31 березня 2020
Переглядів
491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку