18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок, матемаьтика "КВК - математичний"

Про матеріал

Розвивати дитячу кмітливість,увагу,пізнавальну активність. Сприяти розвитку логічного мислення, пере­вірити рівень засвоєння знань і вміння застосовувати їх у невідомих завданнях і ситуаціях. Виховувати в учнів бажа­ння швидко і цікаво працювати; дружелюбність і повагу один до одного.

Перегляд файлу

 

 

 

 

СИНІЙ                      ДЕНЬ

 

 

 

                                                                                                  Підготувала:                              

                                                                           Нікітенко Інга Владиславівна

                                                                               вчитель початкових класів

                                                                               Старицької ЗОШI ступеня

                                                                                           Яворівського району

 

 

 

 

 

Четвер синій день!

 

«Ласощі для розуму» (день математики)

 

  • Девіз дня: « Будьте  « сміливими, кмітливими, відважними!»

 

Синій спокійний колір, завжди зосереджений на собі. Навіть володіє гіпнотичним дією - не дарма люди люблять дивитися в синє небо або на море. Він зменшує відчуття болю, знімає напругу в м'язах. Іноді створює таємничу атмосферу.

 Синій – символ вірності, довір’я і безконечності. Він настільки серйозний, що аж холодний.

 

Як і голубий, він символізує Святі Небеса, людську праведність

 

…Його стихія – вода, котра не тільки сама синя, але й змикається із синім небом…

 

В ньому – і фарби моря, і прохолода землі. То його стихії – і вода, і земля; пора року – осінь, бо саме вона припиняє «ненависну» червону спеку; пора доби – вечір, коли синьо-сиві тумани вистуджують нагріту протягом дня землю.

 

  1. Інтеллектуальная гра «КВК - математичний»

 

  1. Робота у парі. ( для стінгазети)

    3.Індивідуальна робота. ( олівці для лепбука)

     4. Ласощі для розуму.

 

 

 

 

 

 

 

КВК - математичний

Мета: Розвивати дитячу кмітливість,увагу,пізнавальну активність. Сприяти розвитку логічного мислення, пере­вірити рівень засвоєння знань і вміння застосовувати їх у невідомих завданнях і ситуаціях. Виховувати в учнів бажа­ння швидко і цікаво працювати; дружелюбність і повагу один до одного.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

 

Слово вчителя.

 

  • Дорогі діти. Сьогодні ми зібрались із вами, пограти у математичний КВК - клуб веселих і кмітливих. Під час гри, ми визначимо найкращих знавців математики. Успіх кожної команди залежить від вас. Ще раз закріпимо обчислювальні навички додавання та віднімання.

 

  • Будьте сміливими, кмітливими, відважними!

 

  • За кожну правильну відповідь ваші команди будуть отримувати певні бали. Хто набере найбільшу кількість, та команда і переможе. Отож бажаю, вам успіхів!

 

- А зараз давайте познайомимось із нашими командами.

 

I - команда - "Квадрат"

II - команда - "Точка"

 

Представлення команди "Квадрат":

 

Розумниками звемося ми,

Бо вмієм знання здобувати.

Перемога із нами завжди,

Бо любим багато рахувати.

 

 

 

Представлення команди "Точка":

 

Розумниці звучить прекрасно,

Нам назва ця так до лиця.

Хай перемога наша нині,

Зігріє душі і серця.

 

 

II. Конкурси.

 

Завдання 1 (1 бал)

 

Гра" Хто швидше".

  • Написати на дошці числа від11 до20.

 

Завдання 2 ( 1 бал)

 

Бліц турнір

 

Запитання команді "Квадрат".

 

І.Кімната для роботи в школі.(Клас).

2.Коробка для зберігання ручок та олівців.(Пенал).

З.Ви любите її відгадувати.(Загадка).

4.Плід яблуні.(Яблуко).

б.Тварина з довгими вухами.(Заєць).

б.Квіти, складені в пучок.(Букет).

 

Запитання команді "Точка".

 

І.Маленька курочка.(Курча).

2.Велика кількість дерев.(Ліс).

3.Шкільна сумка.(Портфель).

4.Вода у твердому стані.(Лід).

5.Плід дуба.(Жолудь).

6.Будинок, де ви вчитеся.(Школа).

 

 

 

 

 

Завдання 3 ( 2 бали)

 

  • Участь беруть по 1 представнику з кожної команди.

 

  • Які числа випали з числового рядка?

( На дошці записано)

…, 1, ..., 3, 4, ..., 6, 7, ...,9, 10          0,, 2, ..., 4, 5, ..., 7, 8,..., 10.

 

 

Завдання 4 (4 бали)

 

  • Участь беруть по 4 представника з команди.
  • Скласти і записати приклади за допомогою математичного
  1. доміно: Команда « Квадрат»

 

 

 

 

 

 

Команда « Точка»






 

Завдання  5 ( 3 бали )

 

(На дошці накреслено два листки А4)

  • За допомогою однієї додаткової лінії потрібно поділити

      прямокутники:

 

Команді "Квадрат": щоб утворилося два однакові квадрати;

 

Команді "Точка": щоб утворилося два однакові трикутники.

 

 

 

 

Завдання 6 (5 балів )

 

  • У виразі 1... 2... З... 4... 5 замість крапок поставте знаки "+" та " -" так, щоб після виконання дій отримати число 5.

 (1+2 + 3 + 4- 5) = 5)

 


 


Завдання 7 ( 3 бали )

 



1.Домалюй до малюнків деталі, яких не вистачає:


             Для "Квадрат" Для "Точка"


 

Завдання 8 ( 2 бали)

 

- Логічні задачі: за кожну правильну відповідь по 2 бали.

 

Команді "Квадрат":

 

І.Якщо олівець перерізати двічі,то скільки буде олівців?(3).

 

2.На травичці біля хати,

Метушились цуценята.

Двоє білих, наче сніг,

Одне чорне - скільки всіх? (3)

 

3.До школи йшли 5 хлопчиків,назустріч їм 3 хлопчики.

Скільки дітей йшло до школи? (6 хлопчиків).

 

 

4.Під кущами, вздовж ріки

Оселилися жуки:

Син і донька, батько й мати,

Спробуй всіх порахувати? ( 4 )

 

Команді "Точка":

 

І.Три веселі киці

Грались на травичці.

Песик теж до них прибіг

Скільки котиків усіх? (3)

 

2. Горобець і три синиці

Он летять до годівниці.

Скільки птахів підкажіть,

Будуть вдячні за обід? (4)

 

3.Стоїть гусак на одній нозі та важить 5 кг. Яка його вага на двох

ногах? (5)

 

4.10 гномиків вишикувались для гри. Білосніжка викликала шостого гномика. Скільки гномиків залишилось у шерензі? (9)

 

 

III. Підбиття підсумків конкурсів.

Підсумовуючи всі одержані командами бали, можна визначити переможця. Хто з команд набере найбільшу кількість балів, той і переможець конкурсу КВК.

 

IY. Робота у парі.

  • Вирвзати хмарки, написати на них короткий запис до задачі. ( для стінгазети)

 

1. Надворі гуляло 8 дітей. Потім прийшло ще 2 малюка. А пішло додому –   5 дітей. Скільки дітей залишилося?

 

2. В трамваї їхало 5 пасажирів. На зупинці вийшло 2 пасажири, а зайшло,   Скільки людей стало в трамваї?

 

3. На гілці сиділо 8 пташок. Полетіло 2 горобця, а прилетіло 4 синички. Скільки пташок стало на гілці?

 

4. В гаражі стояло 6 машин. Приїхало ще 4 машини, а від”їхали  3 машини.  Скільки машин залишилося в гаражі?

 

5. На тарілці лежало 8 цукерок. Вова взяв 2 цукерки, а Таня забрала 3 цукерки. Скільки цукерок залишилося на  тарілці?

 

 

6. У мами було 7 квітів. Дочка подарувала їй ще 3 троянди, а син приніс 5 жоржин. Скільки квітів стало у матусі?

 

Y. Індивідуальна робота.

 

  • Кожен розмальовує олівець, вклеює короткий запис задачі і розв’язує.

 

 

Картинки по запросу короткий запис задач 1 клас

 

YII. Рефлексія

doc
Пов’язані теми
Математика, Позакласні заходи
НУШ
Додано
7 травня 2018
Переглядів
495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку