Розвивати дитячу кмітливість,увагу,пізнавальну активність. Сприяти розвитку логічного мислення, перевірити рівень засвоєння знань і вміння застосовувати їх у невідомих завданнях і ситуаціях. Виховувати в учнів бажання швидко і цікаво працювати; дружелюбність і повагу один до одного.
СИНІЙ ДЕНЬ
Підготувала:
Нікітенко Інга Владиславівна
вчитель початкових класів
Старицької ЗОШI ступеня
Яворівського району
Четвер синій день!
«Ласощі для розуму» (день математики)
Синій спокійний колір, завжди зосереджений на собі. Навіть володіє гіпнотичним дією - не дарма люди люблять дивитися в синє небо або на море. Він зменшує відчуття болю, знімає напругу в м'язах. Іноді створює таємничу атмосферу.
Синій – символ вірності, довір’я і безконечності. Він настільки серйозний, що аж холодний.
Як і голубий, він символізує Святі Небеса, людську праведність
…Його стихія – вода, котра не тільки сама синя, але й змикається із синім небом…
В ньому – і фарби моря, і прохолода землі. То його стихії – і вода, і земля; пора року – осінь, бо саме вона припиняє «ненависну» червону спеку; пора доби – вечір, коли синьо-сиві тумани вистуджують нагріту протягом дня землю.
3.Індивідуальна робота. ( олівці для лепбука)
4. Ласощі для розуму.
КВК - математичний
Мета: Розвивати дитячу кмітливість,увагу,пізнавальну активність. Сприяти розвитку логічного мислення, перевірити рівень засвоєння знань і вміння застосовувати їх у невідомих завданнях і ситуаціях. Виховувати в учнів бажання швидко і цікаво працювати; дружелюбність і повагу один до одного.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Слово вчителя.
- А зараз давайте познайомимось із нашими командами.
I - команда - "Квадрат"
II - команда - "Точка"
Представлення команди "Квадрат":
Розумниками звемося ми,
Бо вмієм знання здобувати.
Перемога із нами завжди,
Бо любим багато рахувати.
Представлення команди "Точка":
Розумниці звучить прекрасно,
Нам назва ця так до лиця.
Хай перемога наша нині,
Зігріє душі і серця.
II. Конкурси.
Завдання 1 (1 бал)
Гра" Хто швидше".
Завдання 2 ( 1 бал)
Бліц – турнір
Запитання команді "Квадрат".
І.Кімната для роботи в школі.(Клас).
2.Коробка для зберігання ручок та олівців.(Пенал).
З.Ви любите її відгадувати.(Загадка).
4.Плід яблуні.(Яблуко).
б.Тварина з довгими вухами.(Заєць).
б.Квіти, складені в пучок.(Букет).
Запитання команді "Точка".
І.Маленька курочка.(Курча).
2.Велика кількість дерев.(Ліс).
3.Шкільна сумка.(Портфель).
4.Вода у твердому стані.(Лід).
5.Плід дуба.(Жолудь).
6.Будинок, де ви вчитеся.(Школа).
Завдання 3 ( 2 бали)
( На дошці записано)
…, 1, ..., 3, 4, ..., 6, 7, ...,9, 10 0, …, 2, ..., 4, 5, ..., 7, 8,..., 10.
Завдання 4 (4 бали)
Команда « Точка»
Завдання 5 ( 3 бали )
(На дошці накреслено два листки А4)
прямокутники:
Команді "Квадрат": щоб утворилося два однакові квадрати;
Команді "Точка": щоб утворилося два однакові трикутники.
Завдання 6 (5 балів )
(1+2 + 3 + 4- 5) = 5)
Завдання 7 ( 3 бали )
1.Домалюй до малюнків деталі, яких не вистачає:
Для "Квадрат" Для "Точка"
Завдання 8 ( 2 бали)
- Логічні задачі: за кожну правильну відповідь по 2 бали.
Команді "Квадрат":
І.Якщо олівець перерізати двічі,то скільки буде олівців?(3).
2.На травичці біля хати,
Метушились цуценята.
Двоє білих, наче сніг,
Одне чорне - скільки всіх? (3)
3.До школи йшли 5 хлопчиків,назустріч їм 3 хлопчики.
Скільки дітей йшло до школи? (6 хлопчиків).
4.Під кущами, вздовж ріки
Оселилися жуки:
Син і донька, батько й мати,
Спробуй всіх порахувати? ( 4 )
Команді "Точка":
І.Три веселі киці
Грались на травичці.
Песик теж до них прибіг —
Скільки котиків усіх? (3)
2. Горобець і три синиці
Он летять до годівниці.
Скільки птахів підкажіть,
Будуть вдячні за обід? (4)
3.Стоїть гусак на одній нозі та важить 5 кг. Яка його вага на двох
ногах? (5)
4.10 гномиків вишикувались для гри. Білосніжка викликала шостого гномика. Скільки гномиків залишилось у шерензі? (9)
III. Підбиття підсумків конкурсів.
Підсумовуючи всі одержані командами бали, можна визначити переможця. Хто з команд набере найбільшу кількість балів, той і переможець конкурсу КВК.
IY. Робота у парі.
1. Надворі гуляло 8 дітей. Потім прийшло ще 2 малюка. А пішло додому – 5 дітей. Скільки дітей залишилося?
2. В трамваї їхало 5 пасажирів. На зупинці вийшло 2 пасажири, а зайшло, Скільки людей стало в трамваї?
3. На гілці сиділо 8 пташок. Полетіло 2 горобця, а прилетіло 4 синички. Скільки пташок стало на гілці?
4. В гаражі стояло 6 машин. Приїхало ще 4 машини, а від”їхали 3 машини. Скільки машин залишилося в гаражі?
5. На тарілці лежало 8 цукерок. Вова взяв 2 цукерки, а Таня забрала 3 цукерки. Скільки цукерок залишилося на тарілці?
6. У мами було 7 квітів. Дочка подарувала їй ще 3 троянди, а син приніс 5 жоржин. Скільки квітів стало у матусі?
Y. Індивідуальна робота.
YII. Рефлексія