Урок математики
(для учнів 3-4 класів)
Тема. Математичні перегони
Мета. Закріплювати математичні навички. Розвивати уміння працювати в команді. Сприяти розвитку креативного мислення.
І. Організаційні заходи
За допомогою цеглинок «лего» формуємо 5 команд – діти вибирають певний колір: жовтий, оранжевий, зелений, червоний, синій.
Кожна команда обирає керівника і отримує дорожній лист, у якому вказано, які зупинки потрібно відвідати.
Дорожній лист
Завдання: виміряти довжину шкільного коридору, дані занести у таблицю.
№ п/п |
Одиниці вимірювання |
Результат |
1 |
Бутафорний черевик |
|
2 |
Бутафорний огірок |
|
3 |
Рулетка |
|
Спочатку команди виконують завдання зупинок своїх кольорів, а потім інші.
Бажано до проведення гри запросити волонтерів – батьків або старших учнів.
ІІ. Виконання завдань. Завдання до п’яти зупинок
Острів обчислень і аналогій «Циферія»
Обчислити значення виразів.
а)
+ + = 30
++ = 14
++ = 20
= ?
б)
в)
г)
д)
Дельта «Танграм»
З фігур створити 5-6 дивовижних предметів. Наприклад
Архіпелаг «Створи сам»
Конструюємо з наборів «лего» 5-6 фігур або фантастичний замок.
Вулиця «Числова»
Завдання: відновити вислови, вставити числа (3, 7, 1, 4, 100,1, 2,1).
1. У того, хто з книгою – … очей.
2. … раз відмір – … раз відріж.
3. Ідеш на день – бери хліба на … дні.
4. Щоб зміст у книзі краще осягти, … раз її читати мусиш ти.
5. … голова – добре, а … краще.
6. І … у полі воїн.
Затока «Казкові виміри»
Завдання: виміряти довжину шкільного коридору, дані занести у таблицю.
№ п/п |
Одиниці вимірювання |
Результат |
1 |
Бутафорний черевик |
|
2 |
Бутафорний огірок |
|
3 |
Рулетка |
|
ІІІ. Коли учні виконають усі завдання, то отримують конверти з буквами. Кожна команда складає своє слово і виходить вислів «Математика розум до ладу приводить»
1 конверт – букви М А Т Е М А Т И К А
2 конверт – Р О З У М
3 конверт – Д О
4 конверт – Л А Д У
5 конверт – П Р И В О Д И Т Ь
ІV. Підведення підсумків
Оголошення результатів першої зупинки «Циферія», четвертої зупинки «Числова», п’ятої зупинки «Казкові виміри».
V. Рефлексія
- Що сподобалось?
- Над чим потрібно ще попрацювати?
- З яким настроєм закінчуємо заняття?
Дорожній лист
Завдання: виміряти довжину шкільного коридору, дані занести у таблицю
|