Урок математики 3-4 клас

Про матеріал
Розробку уроку можна використати як перший урок математики у 3 або 4 класах. Урок створений для реалізації діяльнісного підходу до навчання. А також його можна використати для підсумкових занять.
Перегляд файлу

Урок математики

(для учнів 3-4 класів)

Тема. Математичні перегони

Мета. Закріплювати математичні навички. Розвивати уміння працювати в команді. Сприяти розвитку креативного мислення.

І. Організаційні заходи

 За допомогою цеглинок «лего» формуємо 5 команд – діти вибирають певний колір: жовтий, оранжевий, зелений, червоний, синій.

 Кожна команда обирає керівника і отримує дорожній лист, у якому вказано, які зупинки потрібно відвідати.

Дорожній лист

  1. Завдання жовтої зупинки.
  2. Завдання оранжевої зупинки.
  3. Завдання синьої зупинки.
  4. Завдання зеленої зупинки.
  5. Завдання червоної зупинки.

Завдання: виміряти довжину шкільного коридору, дані занести у таблицю.

№ п/п

Одиниці вимірювання

Результат

1

Бутафорний черевик

 

2

Бутафорний огірок

 

3

Рулетка

 

 Спочатку команди виконують завдання зупинок своїх кольорів, а потім інші.

Бажано до проведення гри запросити волонтерів – батьків або старших учнів.

ІІ. Виконання завдань. Завдання до п’яти зупинок

  1. Завдання жовтої зупинки

Острів обчислень і аналогій «Циферія»

Обчислити значення виразів.

а)

images (262×193) + images (262×193)+images (262×193) = 30

images (262×193)+images (262×193)+images (262×193) = 14

images (262×193)+images (262×193)+images (262×193) = 20

images (262×193)  = ?

б)

в)

г)

 

 

 

 

 

д)

  1. Завдання оранжевої зупинки

Дельта «Танграм»

З фігур створити 5-6 дивовижних предметів. Наприклад

                        Изображение выглядит как текст, шиферная плитка

Автоматически созданное описание

                 

  1. Завдання синьої зупинки

Архіпелаг «Створи сам»

Конструюємо з наборів «лего» 5-6 фігур або фантастичний замок.

 

  1. Завдання зеленої команди

Вулиця «Числова»

Завдання: відновити вислови, вставити числа (3, 7, 1, 4, 100,1, 2,1).

1. У того, хто з книгою – … очей.

2. … раз відмір – … раз відріж.

3. Ідеш на день – бери хліба на … дні.

4. Щоб зміст у книзі краще осягти, … раз її читати мусиш ти.

5. … голова – добре, а … краще.

6. І … у полі воїн.

  1. Завдання червоної зупинки

Затока «Казкові виміри»

Завдання: виміряти довжину шкільного коридору, дані занести у таблицю.

№ п/п

Одиниці вимірювання

Результат

1

Бутафорний черевик

 

2

Бутафорний огірок

 

3

Рулетка

 

  

ІІІ. Коли учні виконають усі завдання, то отримують конверти з буквами. Кожна команда складає своє слово і виходить вислів «Математика розум до ладу приводить»

1 конверт – букви М А Т Е М А Т И К А

2 конверт – Р О З У М

3 конверт – Д О

4 конверт – Л А Д У

5 конверт – П Р И В О Д И Т Ь

ІV. Підведення підсумків

Оголошення результатів першої зупинки «Циферія», четвертої зупинки «Числова», п’ятої зупинки «Казкові виміри».

V. Рефлексія

- Що сподобалось?

- Над чим потрібно ще попрацювати?

- З яким настроєм закінчуємо заняття?

 

 

 

 

 

 

 

Дорожній лист

  1. Завдання жовтої зупинки.
  2. Завдання оранжевої зупинки.
  3. Завдання синьої зупинки.
  4. Завдання зеленої зупинки.
  5. Завдання червоної зупинки.

Завдання: виміряти довжину шкільного коридору, дані занести у таблицю

№ п/п

Одиниці вимірювання

Результат

1

Бутафорний черевик

 

2

Бутафорний огірок

 

3

Рулетка

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 серпня 2022
Переглядів
532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку