Урок математики "Ламана лінія. Многокутник"

Про матеріал
Ознайомити учнів з поняттям ламана лінія: незамкнена і замкнена. Систематизувати знання про многокутник : трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник. Закріпити вміння розв’язувати приклади на склад числа сім. Розвивати логічне мислення, математичне мовлення, вміння працювати в парах і групах. Сприяти вихованню товариських відносин
Перегляд файлу

Розробка уроку з математики для учнів першого класу за науково-педагогічним проектом «Росток»

Тема: Ламана лінія. Многокутник.

Мета: Ознайомити учнів з поняттям ламана лінія: незамкнена і замкнена. Систематизувати знання про многокутник : трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник. Закріпити вміння розв’язувати приклади на склад числа сім. Розвивати логічне мислення, математичне мовлення, вміння працювати в парах і групах. Сприяти вихованню товариських відносин.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: таблиці до теми уроку, ілюстрації, стрічка, геометричний матеріал, конструктор LEGO(7 цеглинок).

Хід уроку

І. Організаційний момент. (1 хв)

Клас готовий працювати

Додавати й віднімати

Вчасно руки піднімати

У команді працювати.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

C:\Users\Жанна\Desktop\IMG_20181213_0008.jpg
1. Робота в групі «Гра – засели домівку». (3 хв)

 

Завдання. Кожен учасник групи заповнюю одне віконечко і передає наступному. Хто починає, той і закінчує, руку підняти догори.

Перевірка роботи(на дошці результат).( 2 хв)

2. Усний рахунок. (1 хв)

- Назвіть сусідів чисел: 3, 5,7?

- Назвіть попереднє до: 2,4,6?

- Назвіть наступне за: 1,3,5?

- Що нагадують крапки? (Краплини дощу)

3. Робота над геометричним матеріалом.(1 хв)

- З яких геометричних фігур складений будинок? (Трикутник і прямокутник)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1. Група предметів (ст 20 №6) (3 хв)

Робота за підручником ( на дошці)

C:\Users\Жанна\Desktop\IMG_20181213_0008.jpg
- За якою ознакою згрупуємо предмети.

 

а) за розміром б) за кольором в) за формою

1+6=7    2+7=7    4+3=7

6+1=7    5+2=7    3+4=7

7-1=6    7-2=5    7-3=4

7-6=1    7-5=2    7-4=3

Фігурки зібрані в мішечки, мішечки зв’язані мотузкою. Ми мотузку розв’язали.

IV. Постановка навчальної проблеми і вихід з утруднення.

1. Практична робота (5 хв)

Ось мотузка – розв’язали букву в.

Учень це крапка початок і кінець

* Утворіть відрізок

* Утворіть два відрізки

* Утворіть три відрізки

* Утворіть чотири відрізки

C:\Users\Жанна\Desktop\о.jpg
Ми бачимо лінію рівну, а як утворити ламану лінію

* Ця лінія замкнута?

* Замкніть лінію, закрийте її!

* Скільки точок? Скільки сторін?

* Як називається дана фігура? (Чотирикутник, многокутник)

V. Первинне закріплення матеріалу.

C:\Users\Жанна\Desktop\п.jpg
1. Робота за підручником( геометричний матеріал)

 

- Відкрили підручник сторінка 19, завдання 2 ( 2 хв)

Дамо назву многокутникам?

Враховуємо кути і сторони (трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник, семикутник)

2. Фізична хвилинка. ( 1 хв)

Зупиняємо урок – робимо зарядку:

Руки вгору, руки вниз –

Все у нас в порядку.

Руки в боки – нахиляйся.

Наче маятник, хитайся.

За хвилинку відпочили

І за парти тихо сіли.

VI. Систематизація знань учнів

1. Робота над складом числа. (2 хв)

- А зараз закріпимо знання складу числа 7. (Робота за підручником ст. 19 №3)

6+1  4+3

3+4  5+2

2+5  1+6

C:\Users\Жанна\Desktop\р.jpg
2. Творча робота (Робота з LEGO) ( 1 хв)

 

- Розгляньте, будь ласка, ілюстрацію завд. №7 ст 20.

- Назвіть фігури (Прямокутник)

- А тепер уявіть, що це тіло. Як називається дане математичне тіло? (Паралелепіпед)

- Що нам нагадує різнокольорові паралелепіпеди?( Цеглинки LEGO) (4 хв)

- Візьміть цеглинку синього кольору, порахуйте скільки в ній шипів.

1) Скільки треба додати до 7, щоб стало 8? (+1)

2) Що більше 6 чи 8? (8)

3) Число 2 стоїть попереду, чи позаду 8? ( Попереду)

4) Якщо до 6+2? Чому дорівнює сума? (8)

5) Яка цифра стоїть попереду 8? (7)

3. Робота в зошиті. ( 5 хв)

- Відкрили зошит, пропишемо число 7

7       77      777

Придумайте приклади на додавання з сумою 7. ( з 2 доданками)

Сума 7, але 3 доданки

6+1=7          1+3+3=7           7>4

5+2=7          2+2+3=7           5<7

4+3=7          5+1+1=7           7=7

VII. Рефлексія діяльності. (1 хв)

- Що цікавого запам’яталось з уроку?

- Що вам нагадує зелений колір цеглини?

- Жовтий?

- Червоний?

- А три разом?

- Що вам нагадує синій колір? Вода – а які її три стани? (Тверда, рідка, пара)

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
3699
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку