6 травня о 18:00Вебінар: Література: секрети організації ефективних підсумкових уроків вивчення творчості письменника

Урок математики "Порівняння, додавання, віднімання чисел десятками"

Про матеріал

Розробка уроку математики в 1-му класі з використанням технології Лего "Захоплива математика"Тема: «Порівняння ,додавання та віднімання чисел десятками» .

Мета:продовжити формувати в учнів поняття про одиницю та десяток, як одиниці лічби;вчити порівнювати, додавати та віднімати числа десятками; вдосконалювати навики розв'язання задач на знаходження суми; розвивати психологічні процеси:довільну увагу, мислення, навички аналізу; розвивати дрібну моторику рук; виховувати бажання допомагати іншим, співпереживати.

Перегляд файлу

 

Дата: 16.03.2018                               Клас: 1 – Б

Всього учнів:____

Присутні:____

Відсутні:____

Вчитель: Каленська М.І.

 

Тема: «Порівняння ,додавання та віднімання чисел десятками» .

Мета:продовжити формувати в учнів поняття про одиницю та   десяток, як одиниці лічби;вчити порівнювати, додавати та віднімати числа десятками; вдосконалювати навики розв’язання задач на знаходження суми; розвивати психологічні процеси:довільну  увагу, мислення, навички аналізу; розвивати дрібну моторику рук; виховувати бажання допомагати іншим, співпереживати.

 

Хід уроку:

І. Організаційна частина.

1.Перевірка робочого місця.

2. Привітання.

ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку, мотивація навчальної діяльності учнів.

  • який зараз урок?
  • Для чого необхідний урок математики?
  • Чого ви очікуєте від уроку?
  • Який у вас сьогодні настрій?
  • Я рада, що у вас такий гарний настрій, але  подивіться який настрій у всім вам відомого героя мультфільму «Даша слідопит».

Хто це, впізнали?

  • Вони засмучені, тому що Шахрай вкрав рюкзак та заховав його у печері. А вони не знають як до неї потрапити. А до кого звертається Даша за допомогою коли не знає куди йти?
  •  Правильно до карти. Але і її Шахрай поцупив і віддасть лише по частинам. Допоможемо Даші зібрати карту?
  • Тож почнемо урок. А тему уроку ви дізнаєтеся трішки пізніше.

ІІІ. Контроль, корекція та актуалізація опорних знань.

 

  1. Завдання №1 «Бліц опитування»
  • Пригадайте скільки одиниць складають один десяток?
  • Чого може бути десять?
  • Скільки десятків складає одна сотня?
  • Скільки одиниць в одній сотні?
  1. Завдання №2 «Майстер письма» Каліграфічна хвилинка.
  • Відкрийте тоненькі зошити. За зразком пропишіть рядок числа 10.
  • Скількома різними цифрами записане число десять?

(Повторення правил сидіння та письма за партою)

  • Закінчили – руку на увагу. Закрили зошити. Поклали на край парти.
  • Ми вже з’ясували, що десяток це теж число. А які дії з числами можна виконувати?
  • Правильно: порівнювати, додавати, віднімати.
  • Хто може назвати тему уроку?
  • Правильно, тема уроку : «Порівняння, додавання та віднімання чисел десятками»

Шахрай задоволений вашою роботою і погоджується віддати першу частинку карти!!!

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Робота в зошиті

  • А нам не можна зупинятися тому мерщій далі.
  1. Завдання №3  Лічба десятками. Порівняння.
  • Полічіть яйця десятками.
  • Визначте яких яєць більше: білих чи жовтих?
  • Відкрийте великі зошити на с 28. знайдіть завдання 2. На кожному малюнку обведіть більшу кількість яєць.

2. Завдання №4   Порівняння числа та десятка.

Виконаємо наступне завдання, може тоді шахрай віддасть ще одну частинку карти.

  • скільки окремих намистинок – одиниць зліва? Справа? Порівняйте числа. Скільки низок-десятків зліва? Справа? Порівняйте числа.
  • А зараз увага на  екран. Шахрай хоче перевірити нас.
  • молодці! І з цим завданням впорались. І ми отримуємо ще одну частину карти!

 

Робота з Lego

  1. Завдання №5 Додавання та віднімання чисел десятками.
  • Щоб отримати наступні дві частинки карти, Шахрай просить виконати не звичайне завдання. Для цього нам знадобляться набори Lego.
  • Будьте уважними, чітко  виконуйте інструкцію.
  • Відкриваємо бокси. З зелених та червоних цеглинок побудуйте квіточки.
  • Скільки отримали, порахуйте.
  • Правильно - 10.
  • Зараз ми будемо додавати одиницями. Отже 1 квітка це 1 одиниця.
  • 1 +1 =? 2+2=?
  • Якщо квіти скласти до купи, вийде букет. В одному букеті – десять квіток. Отже один букет – один десяток.
  • Звільніть платформу від квіток.
  • А тепер складіть букети. 1 букет – 1 десяток. Будемо додавати де десятки.
  • 1 д. + 1 д. =?
  • 2д. + 2 д. = ?
  • 3д. + 4 д. = ?

 

Ви чудово впорались. Складіть Lego в бокси і можна отримувати аж дві частинки карти.

 

V. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок.

 

  1. Завдання №6-7 Додавання та віднімання чисел десятками.

 

Самостійна робота в зошиті. С.29, № 4, №6.  Після кожного номера – перевірка.

 

- І з цим завдання ви впоралися. Шахрай змушений віддати вам передостанню частинку карти.

 

  1. Завдання №8 Розв’язування задачі на знаходження суми.

Колективна робота в тонкому зошиті.

 

  • щоб отримати останню частинку карти, та допогти Даші і Черевичку знайти рюкзак, необхідно розв’язати задачу.
  • Відкрийте тоненькі зошити, запишіть слово «задача».
  • Уважно прослухайте задачу. Адже нам необхідно буде доповнити короткий запис.
  • Задача. На Катрусі було  2 десятки кольорових гудзиків. Подруга

- Про що йде мова в задачі?

- Кільки десятків було?

- Скільки десятків подарували?

- Що питається в задачі?

 

Доповнюємо короткий запис.

  • Чи можемо одразу дати відповідь на запитання задачі?
  • Що треба зробити, щоб знайти скільки стало?
  • Як запишемо розв’язання?
  • Як записати відповідь?

 

V. Підсумки уроку. Рефлексія.

- Ми отримуємо останній шматок карти. І Даша вирушає за рюкзаком.

А доки вони в дорозі, пригадаємо що нам довелося пройти , щоб допоїти їй повернути карту?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
18 березня 2018
Переглядів
2642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку