18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок математики " Урок - аукцион" 4 клас

Про матеріал

закріплювати вміння учнів виконувати ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові ; удосконалювати обчислювальні навички ; вправляти учнів у розв'язуванні задач на зведення до одиниці; розвивати пам'ять, логічне мислення, уваг , спостережливість ; виховувати старанність, наполегливість .

Перегляд файлу

 

 

Урок – аукціон

математика

4 клас

 

 

 

 

                                                                                                   Підготувала:                              

                                                                           Нікітенко Інга Владиславівна

                                                                             вчитель початкових класів

                                                                        Старицької ЗОШI ступеня

                                                                                       Яворівського рай

 

 

Тема. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові .

Ускладнені задачі на зведення до одиниці

 Мета : закріплювати вміння учнів виконувати ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові ; удосконалювати обчислювальні навички ; вправляти учнів у розв’язуванні задач на зведення до одиниці; розвивати пам’ять, логічне мислення,  уваг , спостережливість ; виховувати старанність, наполегливість .

 

                                                                 Хід уроку

I . Організація класу .

Працюймо наполегливо , швидко , старанно ,

Щоб жодна хвилина не втратилась марно .

II . Актуалізація знань учнів .

- Як ви думаєте, які якості необхідні учневі для успішного навчання ?

-  Вони позитивні чи негативні ?

старанність кмітливість наполегливість самостійність охайність товариськість

швидкість

III . Повідомлення теми і мети уроку .

- Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку ?

- Сьогодні ми з вами побуваємо на аукціоні , де придбаємо дуже цікаві товари . Вони допоможуть нам здобувати знання, прагнути до навчання, бути старанними учнями, наполегливим .

- Допоможуть нам в цьому ось ці якості .

- Отже , сьогодні будемо вправлятися у виконанні обчислень, розв’язуванні задач, пограємося, закріплюючи вивчене раніше .

- А відбудеться це все під час аукціону, на якому ви будете купляти лоти із товарами – якостями .

- А що таке лот ? Аукціон ?

Аукціон – продаж товарів, майна з публічного торгу покупцеві, який запропонує найвищу ціну .

Лот – предмет або кілька предметів , що одночасно продаються на аукціоні .

  • Отже , розпочинаємо наш аукціон . ( Стук молоточком )

Ціною за придбання лоту будуть завдання , з якими вам потрібно справитися .

 

IV . Контроль , корекція знань та вмінь учнів .

1 лот - швидкість  ( кожен за себе)

1. Самостійна робота ( 5 перших учнів)

10000 – 4035 : 5 = ( 807, 9193)                         9000 – 75663 : 9 = (8407, 593)

2. Гра « Ланцюжок» ( кожен за себе)

25•4 – 45 : 5 + 90 • 3 – 30 : 2 + 50 = 396

  1. 100   2)9   3)270   4)15   5)91   6)361   7)346   8)396

 

V . Розвиток математичних знань і вмінь учнів .

2 лот – старанність ( кожен за себе)

  1. Завдання 682

 

10509, 94003,                       180034, 20002.

( 1і 2 приклади – хлопчики, 3 і 4  – дівчатка )

 ( 2 учні працюють біля дошки ; перевірка )

3 лот – товарисьткість

2.Робота в групах

Ділимося на групи за кольорами .

Нагадуємо правила роботи в групах ( картка на дошці )

3 косарки за 5 годин скосили 60 га жита . Скільки скосить 1 косарка за 8 годин роботи ?(32га)

7 друкарок за 3 дні надрукували 210 сторінок тексту . Скільки надрукує 1 друкарка за 4 дні ? ( 40с.)

4 корови за 5 днів з’їли 80 кг буряків . Скільки з’їсть 1 корова за

 7 днів ? (28кг)

Кожна група презентує свої розв’язання . Виправляємо помилки , якщо вони є .

- Лот продано . Ви молодці ! Подивіться , скільки ви вже маєте

товарів ! Це все ваші помічники для досягнення успіхів у навчанні .

Фізхвилинка

4 лот – наполегливість

Завдання 685(1)

Колективно розібрати, самостійно записати.

  1. 8+8+8=24(см) – Р тр.;
  2. 24:4=6(см) – сторона кв.;
  3. 4•4=16(см)

- Молодці ! Крокуємо далі .

5 лот – кмітливість

5.Гра « Обери правильну відповідь»

Зачитую приклади , а діти усно їх вираховують і роблять відповідні рухи .

120 : 2=60              1 ц = ? кг

48 : 3 =16              59 + 21

300 : 3 =100           360 : 6

170 – 90=80           1 доба = ? год

1м = ? см=100        2400 : 30

20 м * 4 =80           скільки ніг у 4 собак ?

72 : 3 =24               1 год = ? хв.

 

60 – підняти праву руку

16 - підняти ліву руку

100 – встати

80 – присісти

24 – поплескати

 

6 лот – самостійність

Задача 685(2)

Сильніші учні працюють самостійно .

 

- Ви чудово справилися із завданнями . Молодці ! Тому маєте повне право володіти цими придбаними товарами , які допоможуть вам досягнути успіху . За них ви заплатили прекрасними знаннями і вміннями .

- Останній лот я вам дарую . Тому що кожен з вас працював старанно і охайно .

 

VI . Підсумок уроку .

- Що у нас сьогодні відбувалося ? Що придбали ви на аукціоні ?

- Що робили на уроці ? Що сподобалося найбільше ?

-

VII . Домашнє завдання с. 112 № 686, 687.

docx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
1155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку