20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Урок "Ми всі різні.Що не край, то звичай"

Про матеріал

План-конспект предмета «Я у світі» за Бібік

Тема: Ми всі різні.Що не край, то звичай

Мета: - ознайомити дітей країнами-сусідами, з традиціями декількох країн світу; навчати дітей працювати з картами;

  • - розвивати мовлення, пізнавальні якості, умінню зосереджуватися на роботі; збагачувати словниковий запас учнів;
  • -виховувати патріотичність, повагу до різних народів та їхніми традиціями
Перегляд файлу

План-конспект предмета «Я у світі» за Бібік         Божеску Ауріка 45 група

Тема: Ми всі різні.Що не край, то звичай

Мета: - ознайомити  дітей країнами-сусідами, з традиціями декількох країн         світу; навчати дітей працювати з картами;

  •  розвивати мовлення,  пізнавальні якості, умінню зосереджуватися на роботі; збагачувати словниковий запас учнів;
  • виховувати патріотичність, повагу до різних народів та їхніми традиціями

Тип уроку: комбінований

Обладнання: робочий зошит,таблиці №29,30,31,32,33,прапори різних країн, грамота для переможців,

Література: підручник 3 Бібік

Хід уроку:

1 Організаційний момент

2.Актуалізація опорних знань

3. Мотивація нового матеріалу  

3/1 Робота в групах

1 група:описати спільне і відмінне між маком і ромашкою

2 група: описати спільне і відмінне між лисицею і ведмідя

3 група: описати спільне і відмінне між журавля і соловейка

  Протягом 3 хв. учні обмінюються між собою інформацією, потім розказують своїм однокласникам.

- Як ви думаєте, а люди відрізняються між собою?

4.Повідомлення теми і мети уроку

- Отже, сьогодні на уроці ми поговоримо про те які ми різні і що нас обєднає.

5. Вивчення нового матеріалу-

5.1 Слово вчителя

 - Діти, ви уже знаєте з уроків природознавства, що все в живій природі пов’язане між собою, і коли  випадає із цього ланцюга хоч одна ланка, страждають усі.Так само й у світі людей.Кожний народ – ніби дерево в лісі людства.Ми всі пов’язані одне з одним. Ми всі прагнемо миру, добра,дружби.

5.2 Гра «Впізнай країну»

- Зараз  утворіть 3 команди. Придумайте ім/я команди. Кожна команда отримає по 5 прапори країн світу. Протягом 2хв.ви маєте розпізнавати прапори.Команда яка назве найбільше прапорів переможе і отримує грамоту знавця прапорів країн світу.

1 група:прапори Росії, Франції, Індії, Японії, Румунії.

2 група: прапори Молдови, Білорусії,США, Італії, Словаччини.

3 група : прапори Польщі, Угорщини, Китаю, Великої Британії, Німеччини.

  • Отже, диплом отримює команда «…».Молодці.

5.3 Робота з картою світу (таб.№29)

-Діти, а хто знає скільки країн є всього у світі?

-Іх 195, а Україна одна із них.

-Подивіться уважно на карту світу. Хто може показати де знаходиться Україна?

- Давайте знаходити і показати країни чиїх прапорів вам вже відомі.

-Хто із першої команди нам покажє країни?

-Тепер 2 команда.

-Ну і 3 команда покажіть.

5.4 Робота з таб.№30

-Діти, де розташована Україна?(на сході Європи)

-Отже, Україна-це європейська держава.

- Зараз давайте прочитати що цікаве написано про Україну у жовтому прямокутнику. Оленко,прочитай голосно!

-Що ви зрозуміли із цого речення?

5.4.1 Поетична хвилинка

-Зараз, я вам прочитаю гарний вір Ганни Черінь, а ви уважно слухайте і подумайте, що нам хотіла повідомляти авторка вірша.

 Виразне читання вчителем вірша.

5.5 Робота з таб.№31,32,33

- Хто із вас може назвати країни сусіди України?

- Подивіться уважно на таб.№31. Які це країни?

- Як називається столиця Росії?А Білорусії?

-Якою мовою спілкуються в Росії?А в Білорусії?

- Це наші північні сусіди.

-Зараз подивіться на наша південно-західні сусіди(таб.№32).

-Які це країни?

-Яка їхні столиці?

-Подивіться на західні країни-сусіди України(таб.№33).

-Які це країни?

-Як називаються їхні столиці?

-Діти, а як ми живемо з країнами- сусідами ? Які у нас стосунки?

-Що би ви змінили?

5.6 Фізхвилинка

5.7 Словникова робота

- Чим відрізняються всі країни світу?

-А що таке «звичай».Знайдіть і прочитайте на с.149.Іване, прочитай голосно.Всі слідкуйте і запам ятайте.

- Пригадайте, що таке «традиція».Прочитайте зі словника самостійно.

5.8 Робота з текстом у підручника

-Зараз послухайте які традиції і звичаї є у кілька країн і відрізняє їх серед інших.

- Знайдіть перший абзац на с.148.Будемо читати ланцюжком.Всі уважно слухайте і слідкуйте.

5.8.1 Бесіда за прочитаним

-Які традиції в Україні?А в Індії?А в Японії?

- А які традиції іншої країни вам відомі?

6. Узагальнення й систематизація знань

6.1 Робота з робочим зошитом

- Відкрийте ваші робочі зошити .Знайдіть першу вправу. Що ви маєте записати?.

 Всі наступні правила діти пишуть тільки під керівництвом вчителя. Останню вправу діти виконують дома разом з батьками.

7.Підсумок

8.Домашня робота

 

 

«Знавці прапорів країн світу»

 

Отримує______________________________________________________________________

За активну участь на уроці «Я у світі»

Успіхів вам!!!

 

Дата________     Вчитель________________

docx
Додано
21 червня 2018
Переглядів
662
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку