Урок допомагає поглиблювати знання учнів про текст та його основні ознаки; удосконалювати вміння й навички школярів виділяти в тексті тему, мікротему, тематичні речення, ділити текст на абзаци; розвивати творчі вміння працювати з текстом, досліджувати, зіставляти, аналізувати його структуру; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу навчати школярів розуміти й цінувати життя, дотримуватись правил протипожежної безпеки.
Урок № Дата
Тема: Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті.
Мета: поглиблювати знання учнів про текст та його основні ознаки; удосконалювати вміння й навички школярів виділяти в тексті тему, мікротему, тематичні речення, ділити текст на абзаци; розвивати творчі вміння працювати з текстом, досліджувати, зіставляти, аналізувати його структуру; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу навчати школярів розуміти й цінувати життя, дотримуватись правил протипожежної безпеки.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручник, мультимедійна презентація до уроку.
Перебіг уроку
Вогонь – друг?
Вогонь – один із найперших помічників людини. Тисячі років назад він зігрівав людину, захищав її від диких звірів, допомагав готувати їжу.
Він і зараз залишається нашим другом. Але якщо з ним поводитися неправильно, то він може перетворитися в жорстокого ворога.
Пожежа може статися не тільки в квартирі, а й у природі, в транспорті, в громадських місцях. Причини пожежі можуть бути різні: електроприлади, газ, вибухонебезпечні речовини.
Де б ви не знаходились, пам'ятайте, що ваша поведінка може стати причиною цієї пожежі, або навпаки – допоможе попередити її. Не забувайте: дотримання правил протипожежної безпеки – запорука спокійного життя.
ненаголошені голосні в
коренях слів
тернопіл..с..кий
Д. Написання складних слів
речення А. Думки – вічна енергія.
словом Б. Кінчається пам’ять –
кінчається нація.
реченні В. Дикі голуби – горлички –
здивовано позирають на нас із
верхів’я посадки.
пливло, все безупинно
неслося вперед.
Д. Батько не розуміє сина, а
син – батька.
Опрацювати § 34,
виконати впр. 421 (с. 194),
* скласти словниковий диктант (36 слів) на одну з вивчених орфограм.