Урок "Minecraft - місто мрій"

Про матеріал
Конспект уроку з Я досліджую світ (1 клас) з використанням LEGO "Minecraft - місто мрій".
Перегляд файлу

ОЗО Білокриницька ЗОШ
І-ІІІ ступенів
 

 

 

 

Інтегрований урок Я досліджую світ 1 кл.

«Minecraft – місто мрій»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель Мисько І. М.


Інтегрований урок Я досліджую світ 1 кл.

«Minecraft – місто мрій»

Мета: повторити й закріпити правила вуличного руху, правила поведінки в громадських місцях, знання про види транспорту, обчислювальні навички в межах 10;

розвивати вміння використовувати різні стратегії розв’язання проблемних-життєвих ситуацій, конструювати, фантазувати й критично мислити;

виховувати екологічну культуру у здобувачів освіти, вміння працювати в групах та парах.

Обладнання: конструктор «Lego», дорожні знаки, кейс із завданнями, картки із написами «скло», «пластик», «картон»; мікрофон, куля із Lego-людьми.

Хід уроку

І. Організація класу.

Доброго ранку сонце привітне!

Доброго ранку небо блакитне!

Доброго ранку рослини землі!

Доброго ранку подих зими!

Доброго ранку тобі і мені

Всім миру і тепла

Доброго дня!

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

-Діти, прислухайтесь до нас хтось телефонує. Ми будемо розмовляти по Skype. Зверніть увагу на екран. (Відео-звернення)

-Діти, ви впізнали хто це?(Legо-люди)

-А як ви гадаєте, ми зможемо їм допомогти?(Так)

-А яка гра нам допоможе?(Minecraft)

-Ми знаємо, що у цій чудовій відео-грі, щоб щось побудувати використовуємо різні деталі. А ми для будівництва свого міста використаємо Legо-конструктор. Отже, розпочнемо, тому що мешканці чекають на своє нове місто. (Стук в двері)

-До нас надійшов кейс. Швиденько відкриєм і розпочнемо роботу. Перш за все розгорнемо мапу нашого нового міста. А як ви гадаєте, що потрібно побудувати, щоб утворилося місто? (Школа, дитячий садочок, лікарня, супермаркет)

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Будівництво з Lego житлових будинків.

Отже, перш за все ми збудуємо житлові будинки. Для цього поділимося на групи і кожна група збудує власний будинок. (Діти конструюють житлові будинки, школу, лікарню, а потім виставляють на мапу, утворивши вулицю)

  1. Повторення правил вуличного руху.

Щоб виконати наступне завдання нам потрібно відгадати загадки, щоб відкрився кейс.

Стоять вони всі при дорозі,

Допомогти людині в змозі,

Усюди – близенько і далеко,

Надійні сторожі безпеки.

Одні із них нам сповіщають,

А інші – щось забороняють,

Попереджають нас завжди,

Аби не трапилось біди.

Вартують на узбіччях тихо,

Оберігають нас від лиха.

Ти тільки будь уважним дуже,

Й слухайся, шановний друже,

Це знає кожен, знає всякий –

Слід поважать дорожні…(Знаки)

 

Різні скельця є у мене:

Червоне, жовте і зелене,

Можу ними я сказати:

«Йти», «Стояти», «Зачекати» (Світлофор)

Тротуаром йдуть малята,

Жваві хлопчики й дівчата.

Не кричать і не пустують

Симпатичні всі на вроду

Наші дітки  -  … (Пішоходи)

 

На дорозі звір лежить:

Весь у смужку, ніби спить.

У степу він народився,

А у місті нам згодився.

Цього звіра звати «зебра»,

В нього є смугасті ребра.

Знає кожний пішохід –

Це безпечний …(перехід)

-Загадки відгадали. Коробочка відмикається. (Діти називають дорожні знаки і розташовують їх у потрібних місцях)

3. Повторення видів транспорту.

-Діти, ми маємо дорогу, ми знаємо дорожні знаки. Чого не вистачає на дорозі? (Транспорту)

-Які види транспорту ви знаєте?

(Наземний, повітряний, залізничний, водний)
-Діти, а ми з вами побудуємо наземний вид транспорту.

(У кейсі знаходяться деталі автомобілів із завданням. Він повинен складатися із такої кількості цеглинок, яка вказана на початковій деталі)

(Діти будують, розміщують транспорт на карті міста)

(Фізкультхвилинка)

Ми підемо всі направо – 1, 2, 3

Ми підемо всі наліво – 1, 2, 3

Ми у коло всі зійдемось – 1, 2, 3

І назад всі повернемось – 1, 2, 3

І піднімемось швиденько – 1, 2, 3

Наші ніжки тупають – 1, 2, 3

А цеглинки цокають 1, 2, 3

4. Виконання математичних завдань.

У нашому місті з’явилося дуже багато транспорту. Чи корисно це для довкілля, як ви гадаєте?

-         Нам обов’язково потрібно озеленити наше місто, адже рослини вбирають вуглекислий газ і виділяють кисень, який так необхідний усьому живому.

У кейсі для цього є нове завдання.

(Обчислити вирази і за сумою результатів виразів змайструвати певну кількість дерев, квітів. Порівняти їх кількість)

5. Вправа для формування екологічної культури школярів.

     -   Ви дуже гарно озеленили місто. І тим самим зробили його придатним для життя не тільки людей, а й тварин.

А як ви гадаєте, майбутні жителі нашого міста повинні дбати про чистоту свого міста? Що найперше вони повинні зробити? (Сортувати сміття)

Отже, ви зараз складаєте контейнери і прикріпите написи до них. («скло», «пластик», «картон»). Я впевнена коли ви виростите, то зробите все можливе, щоб наші вулиці міст і сіл були теж чистими.

6. Повторення правил поведінки на вулиці, парку.

- Заглянемо ще раз у кейс. Подивимось чи всі завдання ми виконали. Бачу є ще одне, називається «Парк розваг». Як ви гадаєте для чого мешканцям потрібен розважальний парк? А тепер пригадаємо правила безпечної поведінки у парку, на вулиці під час прогулянки, екскурсії.

ІV. Підсумок уроку.

-Ось наше місто готове до прийому нових мешканців. Але воно немає назви. Тож давайте ми її придумаємо (Пропозиції дітей). Назв багато, але вибрати слід одну. Хто хоче щоб місто називалося «…» бере синю цеглинку, а хто за «…»  -  жовту.

На мою думку місто побудоване.

Усе у ньому ми побудували. Цікаво, не завітають до нас Legо-люди?

(З’являється куля з Legо-людьми. Діти їх розташовують по місту)

Legо-людям дуже сподобалося ваше місто. Вони вдячні вам за допомогу і втілення їх мрій та побажань.

Гра «Мікрофон».

-На уроці мені сподобалось…

-На уроці мені запам’яталось…

 

 

 

docx
Додано
19 лютого
Переглядів
64
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку