Урок «Мистецтво Давньої Греції», 6 клас, Всесвітня історія, історія України (інтегрований курс)

Про матеріал
Конспект уроку містить сучасні ігрові технології, прийом «Skills – усвідомлене читання», прийоми використання презентації та 3-D анімації платформи mozaBook.
Перегляд файлу

Комунальний заклад

«Ліцей імені Тараса Шевченка Кропивницької міської ради»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     

Конспект  уроку

з  історії  у  6  класі

на  тему:

«Мистецтво 

Давньої  Греції»

 

 

 

 

 

 

                              Підготувала:

 вчитель  історії

                                                       Комунальний заклад

«Ліцей імені Тараса Шевченка

Кропивницької міської ради»                                                   

Швець Сніжана Анатоліївна

 

 

 

 

 

Кропивницький 2023

Тема: «Мистецтво  Давньої  Греції»

Мета уроку:

Розвивати та формувати:

  • Інформаційну компетентність: охарактеризувати театр, архітектуру, скульптуру Стародавньої Греції та досягнення видатних діячів того періоду; формувати уявлення учнів про досягнення грецького мистецтво та культури;
  • Логічну компетентність: розкрити причини та особливості формування давньогрецької культури; розвивати вміння критично мислити, висловлювати власну думку щодо досягнень культури давніх греків;
  • Аксіологічну компетентність: визначити місце грецької культури в античній та світовій культурі; виховувати шанобливе ставлення до культурної спадщини інших народів;
  • Мовленнєву компетентність: висловлювати власну оцінку культурним явищам давньогрецької культури;
  • Просторову компетентність: визначати місцезнаходження Акрополя в місті Афіни, аналізувати параметри архітектурних споруд та скульптур;
  • Хронологічну компетентність: вміти визначати історичний період піднесення культури та періоду Класицизму в історії Стародавньої Греції та всесвітньої історії в цілому.

Основні терміни та поняття: культура, театр, трагедія, комедія, доричний, іонічний та коринфський стилі античних колон, акрополь, Парфенон, .

Обладнання: підручник, персональні комп’ютери вчителя та учнів, презентація «Культура Давньої Греції», інтерактивний програмний комплекс mozaBook.

Міжпредметні зв’язки: інформатика, математика, мистецтво.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент
  2.  Актуалізація опорних знань

Учитель.  Протягом декількох уроків ми вивчали історію Греції в V – ІV ст. до н. е. Знайомилися із її кліматом, географічним положенням, державним устроєм, повсякденним життям, звичаями, традиціями і господарством давніх греків. Сьогодні ми продовжимо вивчення історію цієї чудової країни.

III.           Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми уроку

Вчитель: Ми вже познайомились із такими аспектами культури Давньої Греції як виховання, освіта, наука, Олімпійські ігри та інше. Згадаємо як розвивались наукові знання.

Метод «Прес»: учні разом з вчителем згадують видатних вчених в галузях математики, медицини, історії, філософії та інших наук та які їх надбання використовуються сьогодні.

Прийом «Генератор ідей»: учні відповідають на питання «Що означають слова «класична культура»»

Вчитель: На даному уроці ви поглибите знання з розвитку культури Давньої Греції, познайомитесь із зародженням театру, кращими зразками архітектури та скульптури.

 

IV.            Засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок

План уроку

  1. Література та театр в Давній Греції.

Знайомство учнів за допомогою слайдів презентації із досягненнями в розвитку літератури та театру в Давній Греції.

Метод «Прес»: учні разом з вчителем згадують видатних поетів та їх твори, аналізують жанри п’єс – комедію та трагедію.

  1. Архітектура, скульптура.

Перегляд за допомогою mozaBook 3D моделі «Акрополь у V ст. до н.е.», Акрополя в цілому,* храму Парфенон та скульптури Афіни Паллади.

Вікторина: учні відповідають на питання вчителя щодо матеріалу переглянутого відео та 3D моделей.

Прийом «Історична математика»: учні усвідомлюють висоту скульптури Афіни Паллади, храму Парфенон та його конструктивні особливиості.

Прийом «Skills – усвідомлене читання»: учні читають опис видів античних колон за текстом підручника стор. 144-145 і підбирають до них відповідний малюнок колон на стор. 146.

Знайомство учнів за допомогою слайдів презентації із видатними скульпторами та їх витворами мистецтва, а також давньогрецькими вазами та їх характерним малюнком.

 

V.               Рефлексія.

Опитування учнів:

1. Чи позитивно ви сприймаєте використання інтерактивний програмний комплекс mozaBook для вивчення теми «Мистецтво Давньої Греції»?

2. Як ви зрозуміли поняття «класичне мистецтво»?

VI.            Підсумки уроку

Висновок:  Класичне мистецтво – це найвищі мистецькі досягнення культури різних народів, створені в різних стилістичних формах. Класичними вважаються давньогрецькі твори, які зберегли позачасову естетичну цінність і служать досконалим художнім зразком.

 

VII.        Домашнє завдання

1.          Прочитати § 34.

2.          Для кращого засвоєння матеріалу переглянути презентацію вчителя.

  1. Відповідати на питання до § 34.
  2. * За бажанням. Готувати доповіді та презентації по темі «Мистецтво Давньої Греції». Підготувати розповідь про будівлі нашого міста, в яких використовується такий елемент давньогрецької архітектури як колони, якого типу ці колони.

 

 

 

 

1

 

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
31 травня 2023
Переглядів
595
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку