Предмет: всесвітня історія
Клас: 6
Урок №
Тема: Велика грецька колонізація Причорномор'я.
Мета уроку: створити умови для розвитку історичної компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення всесвітньої історії, логічного мислення, історичної грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових історичних компетентності.
Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: визначати основні тенденції процесу грецької колонізації українського Причорномор'я; пояснювати різницю у розвитку грецьких держав на території українського Причорномор'я; пояснювати причини та наслідки утворення грецьких колоній в українському Причорномор'ї та їх вплив на історію України.
Обладнання уроку: підручник, телефон (Google Класс, розташовано ребус та тестування на платформі Кahoot! ).
Тип уроку: розвиток історичних компетентностей
Перебіг уроку
1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.
2. Актуалізація опорних знань:
Шановні учні, прошу надати відповідь на ребус:
колонія.
Бесіда з класом:
1. Охарактеризуйте природні умови Еллади і чому вони сприяють?
2. В підручнику на карті розташовані грецькі поліси на території українського Причорномор'я, назвіть їх.
3. Вивчення нового матеріалу:
4. Рефлексія:
Пройти за посиланням: https://create.kahoot.it/details/0e0dfd1a-5b04-4c85-b441-09daa78a49e9
5. Підсумок уроку.
6. Домашнє завдання: опрацювати §