Контрольна робота № 5
Мета: перевірити рівень знань та вмінь учнів за темою «Письмове ділення та множення багатоцифрового числа на одноцифрове»; розвивати уважність; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
ІІІ. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
1 варіант
1. Виконати дії. (2 бали)
50725•8 - 453905:5=
2. Порівняти (2 бал)
58216 :8 30024•3
48000:100 250•100
3. Обчислити. (4 бали)
39т 9ц :3= 6м 24см :3см=
2грн. 80к. : 7= 56т 8ц : 8ц=
4. Накреслити прямокутник зі сторонами 4 см і 2 см та знайти його площу і периметр.
(2 бали)
5. Розв’язати задачу. (2 бали)
Із двох протилежних сіл відстань між якими 104 км одночасно назустріч один одному виїхали два велосипедисти. Перший велосипедист їхав зі швидкістю 5 км/год, а другий — 8 км/год. Через скільки годин вони зустрінуться?
2 варіант
1. Виконати дії. (2 бали)
34045•7 – 217301:7
2. Порівняти (2 бал)
377232 : 4 20047•6
9800:100 32000:10
3. Обчислити. (4 бали)
4ц 6кг : 2= 15км 250м :5=
25грн. 5к. •6= 2кг : 5г=
4. Накреслити прямокутник зі сторонами 5 см і 3 см та знайти його площу і периметр . (2 бали)
5. Розв’язати задачу. (2 бали)
З двох міст, відстань між якими 360 км, одночасно назустріч один одному виїхали два автомобілі. Швидкість одного 50 км/год, а іншого — 40 км/год. Через скільки годин вони зустрінуться?
ІV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
— Чи вдалося успішно впоратися з усіма завданнями перевірної роботи?