23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок " Множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове число"

Про матеріал
. Контрольну роботу №5 " Множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове число" складено згідно оновленої програми з математики та методичних рекомендацій. Тематична контрольна робота комбінована. Вона складається з п"яти завдань. Перше завдання на виконання виразу на три дії; друге завдання - двох виразів на порівняння; третє завдання - обчислення виразів з іменованими числами; четверте - знаходження периметра та площі фігур; п"яте завдання - задачі на рух. Мета контрольної роботи: перевірити рівень знань та вмінь учнів за темою: «Письмове ділення та множення багатоцифрового числа на одноцифрове»; розвивати уважність; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 5

 

Мета: перевірити рівень знань та вмінь учнів за темою «Письмове ділення та множення багатоцифрового числа на одноцифрове»; розвивати уважність; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

 

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

ІІІ. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

1 варіант

1. Виконати дії. (2 бали)

50725•8 - 453905:5=

 

2. Порівняти  (2 бал)

58216 :8          30024•3

48000:100       250•100

3. Обчислити. (4 бали)

39т 9ц :3=                   6м 24см :3см=

2грн. 80к. : 7= 56т 8ц : 8ц=

4. Накреслити прямокутник зі сторонами 4 см і 2 см та знайти його площу і периметр.

 (2 бали)

5. Розв’язати задачу. (2 бали)

Із двох протилежних сіл відстань між якими 104 км одночасно назустріч один одному виїхали два велосипедисти. Перший велосипедист їхав зі швидкістю 5 км/год, а другий — 8 км/год. Через скільки годин вони зустрінуться?

 

2 варіант

1. Виконати дії. (2 бали)

34045•7 – 217301:7

 

2. Порівняти  (2 бал)

377232 : 4          20047•6

9800:100            32000:10

3. Обчислити. (4 бали)

4ц 6кг : 2=              15км 250м :5=

25грн. 5к. •6=          2кг : 5г=

4. Накреслити прямокутник зі сторонами 5 см і 3 см та знайти його площу і периметр .       (2 бали)

5. Розв’язати задачу. (2 бали)

З двох міст, відстань між якими 360 км, одночасно назустріч один одному  виїхали два автомобілі. Швидкість одного 50 км/год, а іншого — 40 км/год. Через скільки годин вони зустрінуться?

 

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чи вдалося успішно впоратися з усіма завданнями перевірної роботи?

 

 

docx
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
12 березня
Переглядів
210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку