Урок з математики на тему "Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення ."

Про матеріал
Урок математики. Завдання передбачають рухову активність. Учням пропоную диференційовані завдання, свою допомогу. На уроці використовується ЛЕГО. Присутній момент "цікавих фактів". Є завдання на розвиток логічного мислення, пам'яті.
Перегляд файлу

Матем.         Дата _________________

Тема: Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення (№№ 867—875).

 

ОР:Ознайомити учнів із діленням з остачею на двоцифрове число; закріплювати вміння усно ділити круглі числа на розрядні числа; удосконалювати вміння розв'язувати задачі на пропорційне ділення.

Хід уроку:

І. Ок

ІІ. АОЗ

  1. Первірка д/з
  2. Каліграфічна хв

Ланцюжком пропонують цифри, потім записують рядами утворене число, характеристика числа.

Знайдіть суму цих чисел.

  1. Усні обчислення

28 : 8 (3. ост. 2);    33:5 (6. ост. 3)    21 : 6 (3, ост. 3);      80 : 9 (8, ост. 8)

  1. Завдання

Завдання сховані в класі, щоб їх знайти, потрібно отримати підказку. Щоб отримати підказку, потрібно пригадати таблиці множення і ділення.

Одне завдання з іншого боку дошки.

Підказка: ви до неї торкаєтеся майже на кожному уроці, вона рухома.

Друге завдання в книзі.

Підказка: вона, як нерозкритий парашут. Якщо її не відкривати, то з неї ніякого толку немає.

Логічні завдання:

Сергій, Віталій і Михайло сховали м’яч, ракетку та воланчик. Сергій не ховав ракетку, Михайло не ховав ані ракетки, ані м’яча. Хто що заховав?

Відповідь. Михайло заховав воланчик, Віталій — ракетку, Сергій — м’яч.

Валя сумніша, ніж Наталя. Наталя сумніша, ніж Ольга. Хто з них найсумніший?

Відповідь. Валя.

Прекрасно, тренування наш мозок пройшов. Тепер ми можемо виконати будь-які завдання, що зустрінуться нам на уроці.

ІІІ. Повідомлення теми

ІV. Вивчення теми

  1. Робота з підручником

Диференціація: слабшим пояснює вчитель, сильніші опрацьовують самостійно № 868

  1. Робота біля дошки (осмислення) № 869

Отже, що виконати ділення двоцифрових чисел з остачею, потрібно… застосувати спосіб випробування.

Фізкультхвилинка для очей

Намалюйте очима відповіді до прикладів 21+154=175;   869-400=469

Заплющіть очі стільки разів, яка відповідь у прикладі  90:30=3;  100:10=10

  1. Робота над задачею № 870

В.р. розвязують самостійно

Д.р. шукають в класі підказки (короткий запис)

С.р. під керівництвом вчителя

Перевірка.

Фізкультхвилинка

V. Закріплення

  1. Робота в групах № 874 (Диференціація)

Обднання в групи з ЛЕГО. Правила роботи в групах.

Перевірка.

Цікавинка про евкаліпт.

Більшість видів евкаліпту виростає в лісах Австралії ...

Незважаючи на те що евкаліпти вважаються рослинами тропічного і субтропічного клімату, деякі види, які ростуть у високогірних районах, можуть витримувати морози до -24 ° C....

Листя різних видів евкаліптів мають свою форму і розмір, однак вони завжди повернені ребром до сонця. Таким чином евкаліпти захищають себе від випаровування вологи....

Деревина не піддається гниттю…

Помічено, що бджоли, які запилюють евкаліпти, не хворіють...

  1. Вправа «Запам’ятайка»

Потім на ЛЕГО потрібно показати дріб.

  1. См.р. № 871

Перевірка на дошці.

90:10=9 (л)- пального витрачає за 1 год;

54:9=6 (год) – працював до перерви;

90-54=36 (л) – пального витратив після перерви.

36:9=4 (год)

Відповідь: 6 год двигун працював до перерви та 4 год після перерви.

VІ. Підсумок, рефлексія. Д/з. № 875

 

 

docx
Додано
14 березня 2019
Переглядів
2432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку