19 січня о 18:00Вебінар: Психологічна допомога дітям і дорослим у кризових станах

Урок музики 2 клас "Десять завдань для перевірки знань"

Про матеріал
Урок музики 2 клас "Десять завдань для перевірки знань" Мета: • узагальнити вивчений упродовж чверті матеріал; з'ясувати ступінь засвоєння та розуміння учнями музики як мистецтва, що розповідає про життя людей і навколишній світ; з'ясувати ступінь усвідомлення особливостей емоційного змісту музики; • розвивати здатність учнів виконувати основні тематичні завдання чверті, уміння орієнтуватися в засобах музичної виразності; • виховувати інтерес до музики. Музичний матеріал: Я. Степовий «Колискова»; Й. С. Бах «Волинка»; М. Сільванський. Полька «Комарики»; Г. Свиридов «Дощик»; український народний танець «Козачок»; пісні, розучені протягом І чверті. Наочні посібники: нотна хрестоматія; паперові «веселі нотки» для заохочення учнів; картки зі словами.
Перегляд файлу

Музичне мистецтво 2 клас.

Тема. Світ музичних творів

Урок 7. Десять завдань для перевірки знань

Мета:

  узагальнити вивчений упродовж чверті матеріал; з'ясувати ступінь засвоєння та розуміння учнями музики як мистецтва, що розповідає про життя людей і навколишній світ; з'ясувати ступінь усвідомлення особливостей емоційного змісту музики;

  розвивати здатність учнів виконувати основні тематичні завдання чверті, уміння орієнтуватися в засобах музичної виразності;

  виховувати інтерес до музики.

Музичний матеріал: Я. Степовий «Колискова»; Й. С. Бах «Волинка»; М. Сільванський. Полька «Комарики»; Г. Свиридов «Дощик»; український народний танець «Козачок»; пісні, розучені протягом І чверті. Наочні посібники: нотна хрестоматія; паперові «веселі нотки» для заохочення учнів; картки зі словами. 

Обладнання: ТЗН; музичний інструмент; фонохрестоматія. 

Тип уроку: урок узагальнення знань. Форма проведення: командна гра.

 

Хід уроку

1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 Доброго дня ! Сідайте . Согодні урок музичного мистецтва проведу у вас я . Для того щоб вам було зручно до мене звертатися , запам’ятайте  що мене звати  Аліна Святославівна.

 Для кращої співпраці я пропоную скласти правила поведінки на уроці.

  1. Правило «піднятої руки». – відповілати лише після піднятої руки
  2. Правило «плеск в долоні».- якщо вам щось не зрозуміло плескаєте у долоні

 

2. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель. Минуло небагато часу відтоді, як ви прийшли навчатися у другий клас, але ви вже пізнали багато нового.

Під час наших зустрічей музика нас хвилювала, відкривала свої таємниці. Вона розповідала нам багато цікавого про життя лісу та його мешканців, про чудові картини природи, знайомила нас із різними музичними інструментами, танцями, піснями...

Пропоную перевірити свої знання, узявши участь у командній грі.

3. ОСНОВНА ЧАСТИНА

Учні об'єднуються у дві команди, які виконують різноманітні ігрові завдання та відповідають на запитання. За кожну правильну відповідь учень отримує «веселу нотку». Команда, яка отримала найбільше «ноток», стає переможницею.

Гра «Хто швидше?»

Що таке музика? (звуки)

Що допомагає музиці «спілкуватися» зі слухачем? (рухи)

Хто створює музику? (композитор)

Хто виконує музику?  (Одного виконавця називають солістом. Групу виконавців, що виступають разом, називають ансамблем. Найбільш поширені ансамблі, у складі яких 2, 3 та 4 виконавці: ДУЕТ ТРІО, або ТЕРЦЕТ КВАРТЕТ)

Як називають великий інструментальний колектив? (Оркестр — великий інструментальний колектив. Види оркестрів: духовий, струнний, симфонічний, оркестр народних інструментів.)

Як називають великий вокальний колектив? (Хор — великий вокальний колектив.)

Учитель. А зараз ми з вами трішки попрацюємо на картках. Зараз мої колеги роздадуть вам картки на яких ви виконати завдання на відповідність. Яка з них підходить до пісенної музики; танцювальної; маршової?

 

Пісенна музика

Танцювальна музика

Маршова музика

 

 

 

мелодійна співуча плавна

ритмічна пластична запальна

чітка енергійна бадьора

 

 

 

 

Гра «Упізнай мелодію»

Учням пропонують прослухати фрагменти музичних творів та визначти який він народний чи композиторський та вказати який він  інструментарний чи вокальний.

  • Й. С. Бах «Волинка»; (інструментарний )
  • Г. Свиридов «Дощик»; (інструментарний )
  • Український народний танець « Козачок»; (інструментарний )
  • Французька народна пісня «Пастух»; (вокальний)
  • Музика В. Гребенюка, слова М. Познанської, Н. Прихотька «Осінь» (вокальний)
  • Музика М. Чембержі, слова В. Пекура «До побачення, літо!» (вокальний)

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка (Відео_1) 

Щось ми засиділись на одному місці, пора зробити зарядку

Нужбо вставайте займемось разом .

Слухайте музику і повторюйте за мною

І раз, і два, і раз,і два (на раз тянемо руки  в гору, на два до носочків)

Раз, два, три, чотири, -Раз, два, три, чотири,

 (на раз, два поворот тулубом у праву сторну на три, чотири у ліву)

Раз, два, три, чотири,  -раз, два, три, чотири (стрибки на місці навколо себе )

Велике сонечко  ( колові рухи руками , руки вгору) повторити  двічі 

Лівою, правою, лівою, правою, лівою, правою( торкання лівою рукою правої ноги та правою рукою лівої ноги)

У нас дуже добре виходить ми з вами справжні спортмени у нас чудово вийшло

 

Учитель. А зараз ми з вами пригадаємо, якими ж знаками записують музику?

 Знайди на малюнках ноти, паузи та ключі:

 

4. Підсумок уроку. 

Розглянь малюнки. Які пісні вони тобі нагадали? (Саме  так пісні «До побачення, літо!», «Диби- Диби», «Два єноти вчили ноти ») А зараз ви розділитесь на три команди та почерзі виконаєте по одній пісні на вибір з  оплесками чи рухами так як ви вже вчили ці пісні .

Отож, ви всі дуже гарно поспівали. Дякую,  вам за гарно виконану роботу! Допобачення .

 

docx
Додав(-ла)
Голян Аліна
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку