20 квітня о 19:00Вебінар: Мобінг (цькування) у педагогічному колективі: ознаки, юридичні аспекти, алгоритм подолання

Урок музики у 2 класі

Про матеріал

Урок музичного мистецтва для 2 класу на тему: "Мистецтво, створене народом" до підручника Ольги Лобової.

Перегляд файлу

 

Тема: Мистецтво, створене народом

Мета:  продовжити знайомство учнів із стародавніми музичними інструментами; розвивати інтонаційний слух, почуття ритму, вокально-хорові навички; виховувати в дітей почуття патріотизму, любові до української музики, повагу до музичних інструментів.

Матеріали та обладнання: наочність, музичні інструменти, ноутбук, інтерактивна дошка.

Тип уроку: комбінований.

 

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

       1.1 Перевірка готовності класу до уроку

       1.2 Музичне вітання

Рада бачити вас ось у цьому  класі,

Вірю, що до пригод ви усі дуже ласі,

Я запрошую вас разом помандрувати,

У чудових краях нам усім побувати

ПРИСПІВ:

Музика ніжна нас покличе далеко,

Де у горах стрічає водо – водограй,

Пісню на крилах нам нестимуть лелеки,

З хлібом сіллю стрічає дивний край.

 

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

  • Дорогі діти, сьогодні ми із вами поринемо у світ музичних інструментів та розглянемо одні із найстаровинніших, а також дізнаємось, що таке народне мистецтво.

ІІІ.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Розгляньте зображення. Поміркуйте, як назвати одним словом автора цих мистецьких творів?

C:\Users\User\Desktop\Безымянный.png

 

ІІІ.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Розповідь вчителя

Мистецтво виникло дуже давно. Старовинні пісні, танці, візерунки створювали хлібороби та ковалі, пекарі й теслі…

Ці твори поширювались, змінювались, набували нових рис. Таке мистецтво є результатом спільної творчості народу і тому називається народним.

Народні твори переходили від батьків до дітей, від дідусів і бабусь – до онуків. Так народне мистецтво дійшло до наших днів.

-Послухайте текст і скажіть, яке мистецтво називають народним.

C:\Users\User\Desktop\Безымянный.png

2.Робота на віршем-загадкою та слухання мелодії сопілки

-Скажіть, будь ласка, що ще потрібно нам для виконання музичних творів (музичні інструменти).

- Послухайте вірш-загадку. Про який народний інструмент ідеться?

Я чарівний голос маю,

Наче пташечка співаю.

Моя пісенька красива –

То весела, то журлива.

Прабабуся моя – гілка,

А імя моє - …

-Перегляньте відео та послухайте мелодію сопілки https://www.youtube.com/watch?v=aVEpLl941bE

Слухаючи мелодію:

* проплескуйте музичний пульс;

*супроводжуйте музику рухами;

*показуйте, ніби граєте на сопілці.

-А на які види поділяють музичні інструменти?  Зараз вам потрібно розглянути малюнки, правильно визначити назви музичних інструментів і назвати до якої групи вони належать: струнні, духові чи ударні. (Завдання у підручнику на сторінці 21)

ІV. ХОРОВИЙ СПІВ

-Послухайте українську народну пісню. https://www.youtube.com/watch?v=jHXpXLTk4ME

-Яка вона: серйозна чи жартівлива?

-Розгляньте малюнок до даної пісні. Хто зображений на малюнку? Куди ідуть дід з бабою?

-Розучіть пісню. Скільки у ній музичних речень?

Покажіть рукою рух мелодії у першому реченні.

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

 Що вам найбільше сподобалося на сьогоднішньому уроці?

 На якому музичному інструменті вам хотілося би зіграти?

  • Який настрій у вас після цього уроку?

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 жовтня 2020
Переглядів
649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку