Урок на тему "Переставний закон множення"

Про матеріал
Розвивати вміння практично виконувати дію множення багатоцифрових чисел ,застосовуючи переставний закон .
Перегляд файлу

                                       Урок №

Тема уроку :Переставний закон множення

Мета уроку: формування предметних компетентностей:

Розвивати вміння практично виконувати дію множення багатоцифрових чисел застосовуючи переставний закон

Формування математичної компетентності :розпізнавання проблем ,які можна вирішити  виконуючи дію множення

Формування  ключових компетентностей:

Соціальної- навчитись на практиці застосовувати множення багатоцифрових чисел

Уміння вчитися-розвиток вміння працювати на уроці самостійно ,визначати мету, робити висновки ,доводити правильність власної думки

Комунікаційна-працювати в парі, групі

Тип уроку: комбінований

Обладнання: мультимедійна дошка ,презентація, підручник ,кубики Блума ,дидактичний матеріал.

                                   Хід уроку

1.Організаційна частина (загальнокорекційна)

-перевірити готовність учнів до уроку

-повідомлення чергового

-нервово-психічна підготовка(активізація уваги ,сприймання ,мислення)

2.Актуалізація опорних знань

-перевірка домашнього завдання

-назвати компоненти дії множенняТаблиця Піфагора для навчання множення – Розвиток дитини

-як називається результат дії множення

-записати в зошиті результат дії множення чисел(слайд1)

15*5=     34*7=       73*4=         2*84=

 

-як виконати множення 2*84=?

Треба застосувати переставний закон ,який дозволяє поміняти місцями множники .тому приклад наш буде мати такий вигляд:84*2=.

А такі приклади ми вміємо розв’язувати в стовпчик.

Розв’яжемо задачу:один будинок будували 140 днів,а другий у 2 рази довше.скільки часу будували другий будинок?(колективне обговорення)

Під час війни багато людей залишилися без своїх домівок і змушені були  виїзджати з окупованих територій.Тому дуже актуально постало питання будівництва.Ваша професія ,яку ви здобуваєте в школі а продовжите в професійних училищах буде дуже потрібною для нашої держави після війни.

А зараз давайте зробимо фізхвилинку(а ти готовий? З You Tube

Альона Овсійчук) Індивідуальна робота з учнями,які працюють за адаптованими програмами,Інші учні працюють самостійно з підручником на сторінці  32№68

 

А зараз об’єднаємось в групи і виконаєм завдання,пам’ятайте,що від того ,як кожен виконає свою дію,залежить правильність відповіді.Тому закликаю вас бути уважними і відповідально ставитись до роботи.

(7453-5237)*2+6217=

А зараз давайте пограємось в гру «Бінго»

Вчитель називає число 7 ,а учні викреслюють приклади з такою відповіддю.

7*1=   5+3=   2+5=   9-6=   49:7=   8-2=    14:2=   17-10=    56:8=

Визначаємо переможця(хто перший викреслить всі приклади  з цифрою 7)

Підсумок уроку

Подивіться на дошку та закінчіть пропозиції:

Сьогодні я дізнався…..

Було цікаво……

Було важко…..

Я виконував завдання….

Я зрозумів…

А тепер кожен з вас хай дасть самооцінку своєї роботи.

Домашнє завдання  стор 34 №76(1,2 стовпчик)-1 група

                                

стор34№76 (1 стовпчик)-2 група

Урок закінчився. Дякую всім!

docx
Додав(-ла)
Дурава Людмила
Пов’язані теми
Математика, 8 клас, Інтегровані уроки
Інкл
Додано
15 жовтня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку