Урок на тему "Показникова та логарифмічна функції. Властивості логарифмів"

Про матеріал

Матеріал даного уроку сприяє організації систематизації вивченого матеріалу, включає роботу над інтерактивною вправою, "пірамідою знань", підготовку до ЗНО. Важливим моментом є розуміння самого процесу навчання учнями, їх мотивації.

Перегляд файлу

Лисенко Олена Євгенівна

11 клас.

Алгебра і початки аналізу. Профільний рівень

Урок № 1

Тема: Показникова та логарифмічна функції. Логарифми та їх властивості

Мета: навчальна: формувати навички використання властивостей логарифмів до    спрощення виразів, самостійної діяльності учнів на уроці; підготовка до

           ЗНО  з математики; розвивальна: розвивати логічне мислення, математичну культуру, вміння  аналізувати, порівнювати, презентувати свою думку, працювати в команді;

          виховна: формування таких якостей особистості, як відповідальність,

         організованість, дисциплінованість, обов’язок, честь, гідність, порядність.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь, навичок

Обладнання: комп’ютер, мультимедійна дошка, презентація,

                        роздавальний матеріал «піраміда знань»

Перед людиною є три шляхи до пізнання:

 шлях мислення – найбільш благородний,

                                                                  шлях наслідування – найбільш легкий

                                                     і шлях особистого досвіду – найбільш важкий.

Конфуцій

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ.   Учитель оголошує тему і мету уроку.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Вправа «Класифікація»

http://LearningApps.org/2412448

Знайдіть значення виразів і класифікуйте їх.

    

 

 

 

 

 

 

 

IV. Практична робота

Робота в парах  (дітям роздається роздавальний матеріал «Піраміда знань»).

Розв’яжіть завдання і продовжіть вислів французького письменника і мислителя Мішеля де Монтеня: «Немає прагнення більш природного, ніж …». На аркуші із завданням вкажіть які властивості логарифмів ви використовували.    Успіхів!

           Завдання до «піраміди знань»:


  Значення виразів: 1 – 0; 2 – 0,5; 3 –      ; 4 – 3.   

 

  Трикутні блоки для розкодування вислову

26

   Отримали вислів: «Немає прагнення більш природного, ніж прагнення людини до знання». Цей вислів актуальний нині, бо сучасні тенденції розвитку суспільства зумовлюють потребу у формуванні особистості, здатної навчатися протягом всього життя!

 

V. Розвязування вправ

1) Завдання № 28 (ЗНО 2012 рік):

Знайдіть  

Розв’язання:

 

 

 

 

2)

 

      Розв’язання: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI. Підсумок уроку

Учитель оцінює роботу учнів на уроку, аналізує роботу в парах.

Рефлексія змісту

Вправа «Плюс-мінус-цікаво д-ра де Боно».

Таблиця заготовлена на дошці, діти працюють по її заповненню.

+

-

Цікаво

Все, що сподобалося, інформація і форми роботи, які викликали позитивні емоції

Все, що не сподобалося, було незрозумілим

Все, що було цікаво на уроці

 

VIІ. Домашнє завдання

  1. Повторити властивості логарифмів
  2. Виконати завдання § 15, № 10 (1, 3, 5), № 11 (1, 2).

Нелін Є. П. Алгебра. 11 клас: підручник для загальноосвітніх навчальних закладів: академ. рівень, проф. рівень / Є. П. Нелін, О. Є. Долгова. – Харків: Гімназія, 2011. – 448 с.

 

 

docx
До підручника
Алгебра (академічний, профільний рівень) 11 клас (Нелін Є.П., Долгова О.Є.)
До уроку
§ 15. Логарифм числа. Властивості логарифмів
Додано
4 липня 2018
Переглядів
1736
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку